Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oostenrijk? Hongarije? Of Corfu, waar ze een klein beetje gelukkig was en
waar ik zelf ook nog eens terug wil gaan. Ze heeft daar een mooi kasteel
aan de zee en een eeuwig melancholisch landschap om in rond te zwerven
en beelden neer te zetten.
Deze zomer, als je bedoelt juni, juli, augustus.....naar nergens....tijdens het drukke seizoen blijven wij thuis (ik begrijp wel dat niet iedereen hiervoor kan kiezen).
De maand februari brachten wij door op Cyprus, we zijn net terug van een weekje Normandië, half mei vertrekken we voor een paar weken naar Corsica, en in september één week richting Ventoux en aansluitend één week ?????? (suggesties mogen altijd, liefst een andere regio niet al te ver van de Ventoux.
Daarmee moet ik het doen dit jaar.....maar ik klaag niet .
PS Wij sliepen vorige week in een plaats/hotel waar Sissi ooit een maandje verbleef, maar na een val van haar paard en een bijna verdrinking in zee hield zij het daar voor bekeken en vertrok terug huiswaarts .
Ergens in juni moet (nu ja, moeten ) voor het werk naar Zuid-Afrika en ga er een dag of 10 aanbreien en dit met de hulp van BD'er Jochen Van de Perre (Zuidelijk Afrika expert)
Comment