Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wij gaan zoals gewoonlijk een aantal dagen naar Parijs, om nieuwe dingen te ontdekken voor mijn site over Parijs, en vervolgens rijden we door naar Spanje.
Daar rijden we een route van dorpje naar dorpje door het binnenland van (echt) Spanje.
Dat doen we al jaren en elke keer zeggen we tegen elkaar "moeten we niet een keer wat anders', maar het is en blijft zo'n mooi land.
Ben nu bezig met een (nieuwe) site over de wat meer onbekendere plekjes in Spanje. Uiteraard met mooie foto's
NIKON D90 | Sigma 17-50 f2.8 OS | Nikkor 50 f1.8 | Sigma AF 70-300 APO Super Macro II | Nikon MB-D80 |Nikon SB600| Sony DSC-HX60V | MeFoto A1350 |http://www.parijsmijnstad.nl
Asnelles, Normndië, zowat in het midden van de landingsstranden, 't is de eerste keer dat ik naar daar ga, ik heb een grote interesse in WOII maar ik ken de streek daar niet echt. Dus alle niet te missen fotolocaties mogen door gegeven worden, Misschien dat we nog voor citytrip naar bacelona zouden gaan.
om zelf even te antwoorden wij gaan naar Roquebrun, olargues,saint guilhem le desert ,beziers, cordes sur ciel, Bruniquel, puycelci, albi, najac, Saint Cirq Lapopie,Carennac, Cascade de murel (eventueel curemonte) en Oradour-sur-glane heb paar b&b geboekt waar we iedere keer een uitvalbasis hebben
Wij gaan zoals gewoonlijk een aantal dagen naar Parijs, om nieuwe dingen te ontdekken voor mijn site over Parijs, en vervolgens rijden we door naar Spanje.
Daar rijden we een route van dorpje naar dorpje door het binnenland van (echt) Spanje.
Dat doen we al jaren en elke keer zeggen we tegen elkaar "moeten we niet een keer wat anders', maar het is en blijft zo'n mooi land.
Ben nu bezig met een (nieuwe) site over de wat meer onbekendere plekjes in Spanje. Uiteraard met mooie foto's
voorlopig nergens.
beetje sparen voor volgend jaar, dan willen we naar Indonesie voor 4weken. Het zullen dus dit jaar fietstochtjes en wandelingen en een sporadisch weekendje fietsen in Nederland worden....
duimen voor wat goed weer toch he!
IJsland met potige 4x4. We doen alvast een paar offroadbestemmingen samen met IJslandse vrienden, heel exclusief.
Ditmaal sterk de nadruk op het binnenland en het Noordoosten. Het Westen, Zuidwesten en Noordwesten horen er deze keer niet bij (met 6 weken in mijn ogen te weinig tijd).
Thema van dit jaar : warme bronnen.
Leuk om te weten is dat ik met een BD-lid op de boot ga zitten, nietwaar Ronald ?
Alhoewel het nog geen zomer is voelt het hier wel zo aan. Weekje in Dubai...heerlijk...en ook een perfecte plek voor de liefhebbers van extravagantie in bouwstijl en leefstijl. De camera kan met gemak overuren maken om allerlei aspecten vast te leggen..:-D
Hola, wat lees ik hier ? Een liefhebber van het Hoge Noorden !!
Waar gaat het naar toe Maurice ?
Ik had daar al eens een vraag over gesteld aan jou een paar weken terug via PM. (Ik heb het niet zo op concrete reisplannen op een publiek forum aan te kondigen ).
Ik had daar al eens een vraag over gesteld aan jou een paar weken terug via PM. (Ik heb het niet zo op concrete reisplannen op een publiek forum aan te kondigen ).
Ofwel schrijf ik te veel ofwel vergeet ik te snel
Ik zal eens kijken.
Comment