Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Afgelopen meivakantie zijn we enkele dagen in Napels geweest, daarna een weekje aan de Amalfikust.
Een bergachtig schiereiland een kilometer of 50 onder Napels.
We hadden een huisje aan een wandelpad, het "Pad der Goden".
De auto stond een half uur lopen van het huisje.
Uitzichten... prachtig, prachtig en nog eens prachtig.
De zomervakantie.
Dan gaan we 3 á 4 weken lekker rondtoeren door Frankrijk.
Met de auto en tent, we kamperen graag.
Waar we precies uitkomen, weten we nog niet. We volgen het goede weer.
We streven ernaar om in de buurt van de zuidkust van Oost naar West te gaan.
Mocht héél Frankrijk slecht weer zijn... Dan zitten we in Spanje of Italië.
Kwestie van je vrijheid gebruiken en genieten... iedere dag.
Ho, hoeveel moet je er hebben? Ik woon daar niet veraf!
Stuur me maar een PM over wat zoal je interesse is.
Ik zal er met plezier een opstelleke over maken...
Schotland, voor de 4e keer al. Een stukje vasteland, allez als ge da vast kunt noemen hé, Ullapool, Torridon, Applecross. Maar eerst via Zeebrugge, Hull en Oban naar de Hebriden: Barra, Uist, Harris en Lewis. Als het weer wat meevalt ook St Kilda.
Alle nog verdere tips welkom.
Djienbe
He, nog een liefhebber. Al vele malen in Schotland geweest en de laatste jaren naar de Buitenste Hebriden. Vooral Harris heeft ons hart gestolen. Vorig jaar zijn we eerst naar Shetland gegaan en daarna naar Harris en dat doen we dit jaar weer. Heerlijk!
-Cap d'Agde
- Bassin de Thau met Mèze en sête.
- Lac Du Salagou
- La Couvertoirade
- Cirque de Navacelles
- St. Guilhem Le Désert
- Camargue & Aigues-Mortes
- Steden; Avingnon, Arles, Montpelluer, Béziers
- Collioure
- Gorges Du Tarn & het viadikt van Millau
- Cirque de Mourèze
- Gorges de l'Heric
Als je daar zélf nog de stranden, de wijnhuizen, de marktjes en Carcasonne zélf bijrekent; geen kans op verveling.
Lol, en dan vergeet ik nog de Pyreneeën.
Ho, hoeveel moet je er hebben? Ik woon daar niet veraf!
Stuur me maar een PM over wat zoal je interesse is.
Ik zal er met plezier een opstelleke over maken...
Wij gaan in augustus naar Quillan.
Tips voor trips met kinderen tussen 5 en 9j?
Wij gaan in augustus naar Quillan.
Tips voor trips met kinderen tussen 5 en 9j?
Sent from my iPad using Tapatalk
Zit je op l'Espinet? Dan heb je daar heel veel te doen voor kinderen.
Trips :
- Labyrinthe in Nébias (moet je zeker doen!)
- Parc Animalier (Maison des Loups) in Orlu (Ariège - ongeveer een uur rijden van Quillan)
- Musée des Automates in Limoux (ideaal voor een regendag) Kinderen vinden dat heel leuk.
- Als ze graag wandelen, probeer een gidsje 'Sentiers d'Emilie" te bemachtigen. Staan leuke wandelingen die je met kleine kinderen kan doen
- Lac de Montbel : voor waterplezier
- Granes : een wandeltocht met ezeltjes - plezier voor groot en klein!
binnenkort zitten we in Visan (Provence) ! prachtige streek.
na jarenlang alle eilanden in de middellandse zee te hebben bezocht, zijn we uiteindelijk na een mislukte vakantie in Torremolinos begonnen aan een odyssee door Frankrijk
we zijn ondertussen al de tel kwijt … nooit meer vliegen, en zeker nooit meer hotels, dat staat vast ! enkel B&B of chambres, graag bij Belgen maar geen noodzaak. we maken enkel een uitzondering voor Kreta, het zuidelijke-niet toeristische gedeelte. fantastisch ! volgend jaar met vrienden terug naar een fantastische (maar kleine) chambres d'hôtes bij Vlamingen ginds in zuidelijk Kreta. mijn fototoestel zal het geweten hebben……
aan iedereen op BD trouwens een prachtig verlof toegewenst !!
het leven is als fotograferen, gebruik de negatieven om het positieve te ontwikkelen...
Comment