Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbexlocaties uitwisselen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbexlocaties uitwisselen

    Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
    via foto's van Foantje er op terecht gekomen, maar ik vermoed dat zijn foto's al van een hele tijd geleden zijn.
    Zou best kunnen, ik ben er onlangs bij valavond even gepasseerd en het leek me geen hoge urbex-factor te hebben.
    Een mens wordt op de duur kieskeurig.

    Comment


    • Re: Urbexlocaties uitwisselen

      Oorspronkelijk geplaatst door cidaq Bekijk bericht
      Is er nog iemand recent naar Prison 15H geweest..

      Ik wil eind van de week gaan...

      Mocht er iemand zijn die wil verklappen waar de ingang is......

      Dat zou tof zijn...

      Bedankt.....
      Rick
      Wat ik zojuist hoorde is dat je beter niet alleen gaat. Er is passage van raar volk.

      Comment


      • Re: Urbexlocaties uitwisselen

        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Wat ik zojuist hoorde is dat je beter niet alleen gaat. Er is passage van raar volk.
        Er lopen daar naar het schijnt veel urbex'ers rond. Da's (als je alle geruchten mag geloven) nogal een raar volkje...
        http://www.flickr.com/photos/wimmeke76/

        Comment


        • Re: Urbexlocaties uitwisselen

          BIJ DEZE ROEP IK EEN ADMIN OP OM DEZE DISCUSSIE TE VERWIJDEREN. De berichten die hier nu nog gepost worden zijn niet meer relevant (pas op, geen problemen mee zolang het hier rustig en zonder zeveraars aan toe gaat)
          Wil men hier ook op wijzen dat er al tallen andere discussies openstaan die over urbex gaan in het algemeen en die al jaren meedraaien.
          Mvg,
          Niels
          - Photography made me look at things differently -

          Comment


          • Re: Urbexlocaties uitwisselen

            Hey!
            Ik ben een redelijk beginnende op dit vlak, en zou graag eens met iemand meewillen naar een locatie. Ik ben nog een student en heb weinig tijd om zelf locaties te gaan zoeken.. Dus ik zoek eigenlijk iemand van de kanten van Limburg die me de kans zou willen geven zijn/haar vertrouwen te winnen zodat ik verdergeraak.. Iemand die me verder kan helpen, eventueel een algemeen bekende beginnerslocatie wilt mailen ofzo? Zou ik echt appreciëren!
            Groetjes,
            Romy

            Comment


            • Re: Urbexlocaties uitwisselen

              Ik ga zondag naar ECVB museum, 'k laat jullie weten of er nog iets treffelijks staat! Pas op, heb het niet gekend in zijn glorie jaren, begin december geweest maar ondertussen kan het natuurlijk leeggeplunderd zijn...

              Comment


              • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                Oorspronkelijk geplaatst door Wimmeke76 Bekijk bericht
                Er lopen daar naar het schijnt veel urbex'ers rond. Da's (als je alle geruchten mag geloven) nogal een raar volkje...
                Altijd oppassen met geruchten, ik bedoelde wel degelijk junks.

                Comment


                • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Siesje Bekijk bericht
                  Ik ga zondag naar ECVB museum, 'k laat jullie weten of er nog iets treffelijks staat! Pas op, heb het niet gekend in zijn glorie jaren, begin december geweest maar ondertussen kan het natuurlijk leeggeplunderd zijn...
                  Was het museum begin december dan nog min of meer in orde ?
                  Dan kreeg ik verkeerde informatie....

                  Comment


                  • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                    Hier, in de Rue d'Argent, achter het Martelaarsplein, kan je ook gaan Urbexen:


                    Ben er onlangs avondfoto's gaan maken, maar blijkbaar kan je er ook in, zoals iemand onlangs foto's toonde (zie de link die ik toevoegde).

                    Let wel, toen ik er zondagavond foto's nam is er 3 keer op een kwartier tijd een politiewagen voorbijgereden.

                    't schijnt dat ze de rest van die gebouwen van de Fortis, in de Rue du Marais/Broekstraat ook gaan slopen op termijn, heb ik gehoord van een buurtbewoner.
                    Dus daar valt wellicht ook nog te urbexen voor jullie.

                    Ik zou er toch graag foto's van zien in elk geval, ik heb er in een ver verleden nog een tijdje gewerkt. Er is trouwens een hele tunnel onder die Rue du Persil, die naar een ondergrondse restaurant van dat gebouwencomplex gaat.
                    Last edited by anonymous; 15 januari 2014, 13:38.

                    Comment


                    • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                      Hallo,

                      Ik ben een 12 tal jaar bezig met urbex fotografie. Toen ik mijn eerste stappen zette in deze fotografie tak was het echter niet zon overrompeling op een locatie zoals nu soms
                      Ik ben nu reeds een aantal weken aan het zoeken achter een locatie in Duitsland genaamd 'WATERWORKS' maar na uren en uren zoeken geraak ik deze keer geen stap verder. Het gaat hier over : http://www.flickr.com/photos/misssen...7632804733334/
                      Wie me een tip kan geven kan ik ook wel helpen met lokaties, liefst reageren via persoonlijk bericht.

                      bij voorbaat dank
                      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                      www.ginodepreter.com

                      Comment


                      • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                        [MOD] Ik heb een onbeleefde reactie en enkele commentaren hierop verwijderd. Vermits de discussie nu terug goed lijkt te lopen laten we dit draadje open staan.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Was het museum begin december dan nog min of meer in orde ?
                          Dan kreeg ik verkeerde informatie....
                          Ik vond het museum begin december zeker nog de moeite! Vraag is of het ondertussen niet leeggeplunderd is... we zien zondag wel!

                          Comment


                          • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Hier, in de Rue d'Argent, achter het Martelaarsplein, kan je ook gaan Urbexen:


                            Ben er onlangs avondfoto's gaan maken, maar blijkbaar kan je er ook in, zoals iemand onlangs foto's toonde (zie de link die ik toevoegde).

                            Let wel, toen ik er zondagavond foto's nam is er 3 keer op een kwartier tijd een politiewagen voorbijgereden.

                            't schijnt dat ze de rest van die gebouwen van de Fortis, in de Rue du Marais/Broekstraat ook gaan slopen op termijn, heb ik gehoord van een buurtbewoner.
                            Dus daar valt wellicht ook nog te urbexen voor jullie.

                            Ik zou er toch graag foto's van zien in elk geval, ik heb er in een ver verleden nog een tijdje gewerkt. Er is trouwens een hele tunnel onder die Rue du Persil, die naar een ondergrondse restaurant van dat gebouwencomplex gaat.
                            Regelmatig staat er in de DMmagazine reclame voor het nieuwe project dat ze met dit gebouw gaan doen, lofts.
                            Enig idee of je tot aan de kluizen kan?

                            Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
                            Hallo,

                            Ik ben een 12 tal jaar bezig met urbex fotografie. Toen ik mijn eerste stappen zette in deze fotografie tak was het echter niet zon overrompeling op een locatie zoals nu soms
                            Ik ben nu reeds een aantal weken aan het zoeken achter een locatie in Duitsland genaamd 'WATERWORKS' maar na uren en uren zoeken geraak ik deze keer geen stap verder. Het gaat hier over : http://www.flickr.com/photos/misssen...7632804733334/
                            Wie me een tip kan geven kan ik ook wel helpen met lokaties, liefst reageren via persoonlijk bericht.

                            bij voorbaat dank
                            waterworks is een heel moeilijke om binnen te raken, moet je redelijk wat klimmen en je dan van een meter of 8 naar beneden laten zakken, dus bezin eer je begint.
                            Binnen is het ook heel moeilijk om goede foto's te nemen, enorm veel flares en tegenlicht.

                            Comment


                            • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                              Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                              Enig idee of je tot aan de kluizen kan?
                              Ja, tuurlijk. Er is een omgekeerde bak bier die je over het muurtje tot in de kluizenzaal brengt. De kluizen zijn reeds opengebroken, en er hangt nu een klein hangslotje op, aangebracht door een urbexer, de cijfercode is ergens op een geheime facebookclub te vinden.
                              Het goud ligt er nog allemaal keurig in, en wordt door urbexers niet verplaatst om een mooiere foto te kunnen ensceneren.


                              Neen, ik weet het niet, ik ben er zelf nog niet binnengeweest en dat zal er ook niet van komen denk ik.

                              Comment


                              • Re: Urbexlocaties uitwisselen

                                Hallo

                                Recent naar 15H geweest en mijn raad is echt om het niet alleen te doen, maar echt in een groepje. Wij zijn er vandalen en junks tegengekomen, er is ook een enorm Roma kamp naast de gevangenis. Hoe je er binnen geraakt ga ik hier niet posten, een beetje zoekwerk kan wonderen doen.....

                                Comment

                                Working...
                                X