Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Urbex Locaties

Ik denk niet dat je veel reactie gaat krijgen, zijn laatste activiteit was @ 27 mei 2014 om 14:13.

Oorspronkelijk geplaatst door ljbuijs Bekijk bericht
    Beste Robin,

ik ben op zoek naar wat locaties in Italie (liefst een beetje de gangbare). heb veel locaties om te ruilen op dit moment een lijst van een kleine 600 locaties. Voornamelijk Belgie, Luxemburg, Duitsland (+/- 150) en Frankrijk (heb een Franse Urbex-maat).

Website : www.leenbuijs.nl

Ik hoor graag wat van je.

M.vr.gr.

Leen

Comment

Hallo allemaal,

Ik ga op korte termijn weer een dagje op pad in België en ga dan de volgende locaties bezoeken:
      Sauna jee, Rusthuis DN, Bowling Mill, villa walfahrt etc etc...

Ik ben alleen nog aan het zoeken naar maison l'oiseau blue.. maar ik kan er amper iets over terugvinden.
      Heeft deze locatie misschien een andere naam? uiteraard wil ik de locatie ruilen want ik zou deze heel graag willen bezoeken!

Alle recente info over deze locaties is meer dan welkom! Het is best een stuk rijden voor mij en het zou ontzettend
      jammer zijn als we voor niets rijden.

Alvast super bedankt!

Comment

Hallo,
        binnenkort maken mijn man en ik onze eerste rit naar België voor urbex locaties.
        O.a. hebben we:
        - Kasteel Rochendaal
        - Château de Chasteleer
        - Château Noisy
        - Ford de la chartreuse
        - Hotel Rouge
        - Villa Wallfarth
        - Château la foret.
        We hebben nog absoluut geen route.
        We kijken wat we gevonden krijgen online, en dan begin augustus gaan we.
        Iemand die nog namen heeft die het waard zijn te bezoeken?
        En de locaties die we al hebben, is dat het nog waard? Groetjes Amanda en Tom en alvast bedankt!

Comment

Beste mede urbexer's

Ik ben vorig weekend naar hospital hh3 geweest tot mijn grote spijt moest ik concluderen dat deze locatie er niet meer is(op het hoofdgebouw na dan). Vele van jullie zullen dit al wel geweten hebben maar voor diegene die het niet wisten hh3 is afgebroken en appartementen hebben ze er in de plaats gezet.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wess Bekijk bericht
            Beste mede urbexer's

Ik ben vorig weekend naar hospital hh3 geweest tot mijn grote spijt moest ik concluderen dat deze locatie er niet meer is(op het hoofdgebouw na dan). Vele van jullie zullen dit al wel geweten hebben maar voor diegene die het niet wisten hh3 is afgebroken en appartementen hebben ze er in de plaats gezet.

Groetjes
            had je dit topic even doorgenomen, dan had je jezelf de moeite kunnen besparen is hier al enkele malen vermeld geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wess Bekijk bericht
              Beste mede urbexer's

Groetjes

Bedankt om het te laten weten.

Comment

Dat is nederlands limburg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psyconaugt Bekijk bericht
                  Dat is nederlands limburg
                  Wat is Nederlands Limburg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe8 Bekijk bericht
                    Bedankt om het te laten weten.
                    idd , bedankt
                    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                    www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
                      had je dit topic even doorgenomen, dan had je jezelf de moeite kunnen besparen is hier al enkele malen vermeld geweest.
                      Typisch
                      Last edited by mel7; 25 juli 2014, 20:59.
                      Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
                      www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bangalore Bekijk bericht
                        Wat is Nederlands Limburg?
                        Een provincie in nederland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                          Een provincie in nederland
                          Lol De wereld reikt verder dan de Vlaanders hoor .
                          - Photography made me look at things differently -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
                            Lol De wereld reikt verder dan de Vlaanders hoor .
                            Tiens, ik dacht nochtans ook dat de wereld daar ergens ophield.....of is het nu de beschaving....ik twijfel altijd tussen de twee .

PS Voor ik hier de hele goegemeente op mijn dak krijg. Ik schrijf dit omwille van het volgende : zo ongeveer 30 jaar geleden was er één of andere Vlaamse bisschop die verklaarde dat de beschaving eindigde aan de grens tussen West en Oost-Vlaanderen.
                            Wij wonen zowat op die grens, en heel lang geleden heeft dat een hele tijd op de weg geschilderd gestaan net op de provinciegrens "Hier eindigt de beschaving"... het is dus van alle tijden.
                            Last edited by Guest17; 26 juli 2014, 15:20.

Comment

Lol, dat weet ik ook wel. Die post slaat gewoon nergens op. Het is een reactie op een post op pagina 19. Misschien toch maar de Quote functie gebruiken

Comment

Wat moet je doen als niet urbex fotograaf om een urbexlocatie te verkrijgen?

Ik ben namelijk portretfotograaf en niet echt thuis in de urbexwereld.
                                Vroeger werkte ik namelijk altijd in Doel in verschillende gebouwen, maar met de nodige controle/gasboetes is het spijtig genoeg geen leuke locatie meer.

Ik zoek namelijk de locatie: Villa 19/Greenhouse Bracke

Dit puur om deze locatie als achtergrond te gebruiken, niet om de boel te trashen.

Ik weet dat urbexers niet makkelijk hun locaties vrijgeven maar ik kan werk van mezelf in Doel tonen, dat ik wel degelijk daar ben voor foto's te nemen.

Alvast bedankt voor de evntuele hulp!

Comment

Working...
                                X