Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat meenemen op safari in Zuid Afrika?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat meenemen op safari in Zuid Afrika?

Je tripod gewoon in het midden van je bagage steken en wat kleding omwikkelen.
    Zo doe ik het steeds (als rugzaktoerist). De kop haal ik er wel af en steek ik bij mijn handbagage.
    Afgelopen zomer voor de 2e maal een kop naar de vaantjes geholpen door hem los in de jeep te leggen. Een ezel stoot zich geen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Afgelopen zomer voor de 2e maal een kop naar de vaantjes geholpen door hem los in de jeep te leggen. Een ezel stoot zich geen ...
      Waardoor je alvast bewezen hebt géén ezel te zijn hé...

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
        ik kan me voor geen meter een zebra voorstellen op een paar meter, laat staan een olifant....
        Enkele jaren geleden in Tanzania op de camping van de Ngorogoro krater, stond er plots een olifant uit het watervat voor de douches te drinken. Foto's genomen vanop minder dan 10m. 's avond toen ik op die camping naar het toilet ging, zag ik iets blinken en toen ik dichter kwam, bleken het de ogen van enkele zebra's te zijn. Ik stond toen al op een meter of 2 van die beesten!

Wij hebben daar toen op 5 dagen safari 5/5 van de Big Five gezien.
        Canon 7DmkII, Canon 450D, Canon PowerShot S110

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
          Ik heb een viertal jaren geleden een safari gedaan in Kenia met oa een 80-400 van Sigma. Wreed content van!
          Ik heb ook zo een 80-400, en ik dacht al dat niet snel genoeg zou zijn...
          Wél dus?

Comment

OK Olifant uit een drinkbak aan de douches...niet met het beest in discussie treden veronderstel ik.
            Wel, ik ben er bijna klaar voor, nog een paar dagen afzien op het werk.
            Nogmaals dank voor de vele tips,
            ps: mijn bean bag is een opblaasbaar kampeerkussen geworden; Zo'n ding dat zichzelf opblaast als je het ventiel opendraait, als je daar niet teveel lucht inlaat gaat het niet wiebelen en zakt de camera er prima in. voor diegenen die eens iets anders willen proberen.

Comment

Working...
            X