Hoi,
Ik vertrek nu voor de 3de keer naar Zuid Afrika, vorige jaren heb ik altijd een ixus gehad, maar deze keer had ik dan toch is besloten om deftig materiaal aan te schaffen voor mooie dieren en natuur fotos te maken tijdens de safari. ook omdat soms de dieren iets te ver waren en ik met de ixus niet erg veel kon zoomen heb ik volgend materiaal gekocht:
Canon EOS 400D
EF-S 18-55mm f/3.5-5.6
EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Speedlite 430ex
Momenteel heeft de verkoper hem beetje ingesteld op automatisch trekken.
Maar ik weet dat er meer komt kijken voor mooie fotos. en ben ook redelijk nieuw in de fotowereld.
Kan iemand mij wat tips geven voor mooie fotos te maken daar?
Op safari kan ik zowel trekken als dieren kortbij zitten met de 18-55lens
als ze dan is wat verder zitten en we kunnen niet dichterbij rijden, gebruik ik de 70-300 lens.
Alvast bedankt!
En het resultaat laat ik ook hier zien erna
Ik vertrek nu voor de 3de keer naar Zuid Afrika, vorige jaren heb ik altijd een ixus gehad, maar deze keer had ik dan toch is besloten om deftig materiaal aan te schaffen voor mooie dieren en natuur fotos te maken tijdens de safari. ook omdat soms de dieren iets te ver waren en ik met de ixus niet erg veel kon zoomen heb ik volgend materiaal gekocht:
Canon EOS 400D
EF-S 18-55mm f/3.5-5.6
EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Speedlite 430ex
Momenteel heeft de verkoper hem beetje ingesteld op automatisch trekken.
Maar ik weet dat er meer komt kijken voor mooie fotos. en ben ook redelijk nieuw in de fotowereld.
Kan iemand mij wat tips geven voor mooie fotos te maken daar?
Op safari kan ik zowel trekken als dieren kortbij zitten met de 18-55lens
als ze dan is wat verder zitten en we kunnen niet dichterbij rijden, gebruik ik de 70-300 lens.
Alvast bedankt!
En het resultaat laat ik ook hier zien erna
![Smile](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/smile.gif)
Comment