Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
gelet op prijzen, reviews,... ben ik maar eens CEWE Delhaize gaan downloaden, en heb er wat mee gespeeld;
Heeft toch veel mogelijkheden wat mij betreft en krijgt goede commentaren met als pluspunt dat de prijs redelijk is.
Denk dat ik daar eens een fotoboekje mee ga in elkaar knutselen. Zal laten weten hier wat ik er van vind.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Ik heb er deze week een gaan halen in Delhaize op fotopapier en ben zeer tevreden. Mijn vorig vakantiealbum is geprint bij Shutterfly. Ook prima resultaat, maar op fotopapier heeft het toch iets meer.
Ik heb via "theinsiders.eu" de mogelijkheid gehad om hier gratis een fotoboek te bestellen. Op het resultaat is het nog even wachten, hopelijk is het wat...
De software is vrij zéér gebruiksvriendelijk. Enkel het plaatsen van volledige foto's als achtergrond liep soms wat moeilijk, maar kon wel.
Verschillende keuzes voor de afwerking: lederen of linnen kaften, met of zonder foto-kaft, 200gr FSC-papier
Mijn laatste boek heb ik bij fotobuch.de besteld, dit was echt perfect van kwaliteit.
Hoop dat het dit keer hetzelfde zal zijn...
Blijkbaar toch redelijk wat reacties dat het nogal lang duurt voordat je je boek ontvangt, meer dan 2 weken is toch redelijk lang hoor, heb al bij Lulu.com en Blurb enkele boeken laten maken, en die waren meestal een 8-tal dagen laten binnen.
Nu over de kwaliteit van albelli klaagt niemand ... dus gaan we er toch eens een boekje laten drukken hoor
Ik heb vroeger meerdere albums laten maken bij albumprinter, en is dat nu niet albelli ?
Vroeger altijd heel tevreden geweest, maar nu heb ik een album van iemand cadeau gekregen, gedrukt bij albelli in glansafwerking . . . niet mooi hoor
Heb nu de software van Blurb gedownload, ben eens benieuwd
Grts Maddy
Blijkbaar toch redelijk wat reacties dat het nogal lang duurt voordat je je boek ontvangt, meer dan 2 weken is toch redelijk lang hoor, heb al bij Lulu.com en Blurb enkele boeken laten maken, en die waren meestal een 8-tal dagen laten binnen.
Volgens de site 6 werkdagen levertermijn na ontvangst van betaling.
Mijn fotoboek is op 11/08 opgestuurd en tot op heden nog niks ontvangen...
Maar op de website staat wel dat levering na betalen via overschrijving (ipv creditcard) tot 10 werkdagen langer kan duren dan normaal. Mijn betaling was inderdaad pas op 21/08 goedgekeurd...
Hopelijk morgen dus een mooi boek in de bus, maar ik vrees dat het iets voor maandag zal worden
Volgens de site 6 werkdagen levertermijn na ontvangst van betaling.
Ik zie dat je ook met PayPal kan betalen ... misschien zijn ze dan sneller ?
Dit weekeinde eens een boekje in elkaar steken en een test laten drukken ... we zien wel hoe het loopt.
Weet iemand waar je een album in een kartonnen sleeve kan bestellen ... dus echt een klassieke hardback die dan in een kartonnen doos steekt (doos of sleeve maakt niet echt uit)
Mark
Last edited by LamboCars; 26 augustus 2010, 13:36.
Ik zie dat je ook met PayPal kan betalen ... misschien zijn ze dan sneller ?
Dit weekeinde eens een boekje in elkaar steken en een test laten drukken ... we zien wel hoe het loopt.
Weet iemand waar je een album in een kartonnen sleeve kan bestellen ... dus echt een klassieke hardback die dan in een kartonnen doos steekt (doos of sleeve maakt niet echt uit)
Mark
Informeer even bij Asukabook Mark, topkwaliteit ook trouwens
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Informeer even bij Asukabook Mark, topkwaliteit ook trouwens
Ik heb mij deze morgen vroeg ingeschreven bij AsukaBook Europe ... en daarstraks al mijn login gekregen ... die hebben wel bijzonder knappe dinges hé (met sleeves) ... niet goedkoop, maar ik veronderstel dat de kwaliteit ook navenant zal zijn (heb toch nog niets slecht gehoord van Asukabooks, en als portfolio/demo boek krijg je mooie kortingen op de vier eerste boeken
Ik heb liever iets dat wat meer kost maar degelijk is, dan iets wat goedkoop is maar het ook uitstraalt, ik ken de kwaliteit van Blurb, MyBook, Pixum ed (vrouwtje heeft al enkele boeken laten drukken met foto's van de kinderen) ... en eerlijk gezegd ziet het er goed uit, maar ik zou het nooit gebruiken voor een portfolio
Wat mij betreft staat Asukabook mijlenver voor op kwaliteit Mark, maar dat heeft jammer genoeg ook z'n prijs , toch eens proberen, je zal niet teleurgesteld zijn
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Heb daarjuist nog een fotoboekje ontvangen van BLURB, ziet er prima uit.
Heb wel eerst al mijn beelden in fotoshop bewerkt, aanscherpen, uitsnijden enz...
Dan een layout zelf aangemaakt in Indesign, ook met doorlopende foto op 2 pagina's etc..
Van alles een pdf gemaakt en resultaat was perfect zoals voorzien.
Klein minpuntje, foto's waren een tikkeltje donkerder afgedrukt, dan op scherm, maar volgende keer zal ik dit compenseren door ze iets lichter te maken.
Comment