Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

post verwijderd
    Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 20:08.

Comment

gelet op prijzen, reviews,... ben ik maar eens CEWE Delhaize gaan downloaden, en heb er wat mee gespeeld;
      Heeft toch veel mogelijkheden wat mij betreft en krijgt goede commentaren met als pluspunt dat de prijs redelijk is.
      Denk dat ik daar eens een fotoboekje mee ga in elkaar knutselen. Zal laten weten hier wat ik er van vind.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Ik heb er deze week een gaan halen in Delhaize op fotopapier en ben zeer tevreden. Mijn vorig vakantiealbum is geprint bij Shutterfly. Ook prima resultaat, maar op fotopapier heeft het toch iets meer.

Comment

Ik twijfel tussen myphotobook.be, blurb en Fuijiprint om mijn album af te drukken
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

Comment

Is er iemand bekend met ALLBELLI.BE?

Ik heb via "theinsiders.eu" de mogelijkheid gehad om hier gratis een fotoboek te bestellen. Op het resultaat is het nog even wachten, hopelijk is het wat...

De software is vrij zéér gebruiksvriendelijk. Enkel het plaatsen van volledige foto's als achtergrond liep soms wat moeilijk, maar kon wel.

Verschillende keuzes voor de afwerking: lederen of linnen kaften, met of zonder foto-kaft, 200gr FSC-papier

Mijn laatste boek heb ik bij fotobuch.de besteld, dit was echt perfect van kwaliteit.
            Hoop dat het dit keer hetzelfde zal zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grobbendonk Bekijk bericht
              Is er iemand bekend met ALLBELLI.BE?
              Blijkbaar toch redelijk wat reacties dat het nogal lang duurt voordat je je boek ontvangt, meer dan 2 weken is toch redelijk lang hoor, heb al bij Lulu.com en Blurb enkele boeken laten maken, en die waren meestal een 8-tal dagen laten binnen.

Nu over de kwaliteit van albelli klaagt niemand ... dus gaan we er toch eens een boekje laten drukken hoor

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik heb vroeger meerdere albums laten maken bij albumprinter, en is dat nu niet albelli ?
                Vroeger altijd heel tevreden geweest, maar nu heb ik een album van iemand cadeau gekregen, gedrukt bij albelli in glansafwerking . . . niet mooi hoor
                Heb nu de software van Blurb gedownload, ben eens benieuwd
                Grts Maddy
                zero

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                  Blijkbaar toch redelijk wat reacties dat het nogal lang duurt voordat je je boek ontvangt, meer dan 2 weken is toch redelijk lang hoor, heb al bij Lulu.com en Blurb enkele boeken laten maken, en die waren meestal een 8-tal dagen laten binnen.
                  Volgens de site 6 werkdagen levertermijn na ontvangst van betaling.

Mijn fotoboek is op 11/08 opgestuurd en tot op heden nog niks ontvangen...
                  Maar op de website staat wel dat levering na betalen via overschrijving (ipv creditcard) tot 10 werkdagen langer kan duren dan normaal. Mijn betaling was inderdaad pas op 21/08 goedgekeurd...

Hopelijk morgen dus een mooi boek in de bus, maar ik vrees dat het iets voor maandag zal worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grobbendonk Bekijk bericht
                    Volgens de site 6 werkdagen levertermijn na ontvangst van betaling.
                    Ik zie dat je ook met PayPal kan betalen ... misschien zijn ze dan sneller ?

Dit weekeinde eens een boekje in elkaar steken en een test laten drukken ... we zien wel hoe het loopt.

Weet iemand waar je een album in een kartonnen sleeve kan bestellen ... dus echt een klassieke hardback die dan in een kartonnen doos steekt (doos of sleeve maakt niet echt uit)

Mark
                    Last edited by LamboCars; 26 augustus 2010, 13:36.

Comment

Die hardcover albums van Apple komen in zo'n sleeve...
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Ik zie dat je ook met PayPal kan betalen ... misschien zijn ze dan sneller ?

Dit weekeinde eens een boekje in elkaar steken en een test laten drukken ... we zien wel hoe het loopt.

Weet iemand waar je een album in een kartonnen sleeve kan bestellen ... dus echt een klassieke hardback die dan in een kartonnen doos steekt (doos of sleeve maakt niet echt uit)

Mark
                        Informeer even bij Asukabook Mark, topkwaliteit ook trouwens
                        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                          Informeer even bij Asukabook Mark, topkwaliteit ook trouwens
                          Ik heb mij deze morgen vroeg ingeschreven bij AsukaBook Europe ... en daarstraks al mijn login gekregen ... die hebben wel bijzonder knappe dinges hé (met sleeves) ... niet goedkoop, maar ik veronderstel dat de kwaliteit ook navenant zal zijn (heb toch nog niets slecht gehoord van Asukabooks, en als portfolio/demo boek krijg je mooie kortingen op de vier eerste boeken

Ik heb liever iets dat wat meer kost maar degelijk is, dan iets wat goedkoop is maar het ook uitstraalt, ik ken de kwaliteit van Blurb, MyBook, Pixum ed (vrouwtje heeft al enkele boeken laten drukken met foto's van de kinderen) ... en eerlijk gezegd ziet het er goed uit, maar ik zou het nooit gebruiken voor een portfolio

Mark

Comment

Wat mij betreft staat Asukabook mijlenver voor op kwaliteit Mark, maar dat heeft jammer genoeg ook z'n prijs , toch eens proberen, je zal niet teleurgesteld zijn
                            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Iemand ervaring met Photobox??
                              GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Heb daarjuist nog een fotoboekje ontvangen van BLURB, ziet er prima uit.
                                Heb wel eerst al mijn beelden in fotoshop bewerkt, aanscherpen, uitsnijden enz...
                                Dan een layout zelf aangemaakt in Indesign, ook met doorlopende foto op 2 pagina's etc..
                                Van alles een pdf gemaakt en resultaat was perfect zoals voorzien.
                                Klein minpuntje, foto's waren een tikkeltje donkerder afgedrukt, dan op scherm, maar volgende keer zal ik dit compenseren door ze iets lichter te maken.

Comment

Working...
                                X