Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Prachtig.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      zeer knap! precies een tekening!
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        super!

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Deze mag inderdaad in de hof.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Goed gedaan, maar die persoon aan de rechterkant staat te dicht tegen de rand.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Daar kan ik me dus echt niet aan storen... (ja, ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet)
              Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                mooi hoor
                Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Jawaade, da's super!!
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    bedankt voor de leuke reacties iedereen ...
                    @ Jos ... idd, maar bij zulk een 'stich' van 9 foto's was het niet eenvoudig in te schatten hoeveel ik nog zou kunnen overhouden aan iedere zijde.
                    Volgende keer misschien een foto'tje meer nemen om deze 'probleempjes' te voorkomen ...


                    groetjes, Pascal

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Hey allemaal,

                      ik heb me gisteren eens toegelegd op een zelfportret dat ik al ERG lang wou maken. Heb het ooit eens gezien op het internet en het is altijd blijven hangen.
                      Ben best tevreden over het resultaat, al zal het niet iedereen zijn ding zijn vrees ik!

                      (grootte aangepast)

                      Het zijn drie foto's totaal (achtergrond, frontaal en profielshot), op dezelfde manier geflitst (camera links getriggered vanop mijn 600D via easywireless). Eerste poging met frontaal te flitsen trok op niet veel aangezien de schaduw achter mij dan te extreem was.
                      Het zijwaarts flitsen heeft er wel voor gezorgd dat mijn neus in het frontaalshot slecht belicht was, die heb ik dan deels van de profielfoto moeten nemen. Daar ben ik dus het minst tevreden over!

                      Mvg,
                      Matthew
                      Last edited by LesC; 6 september 2012, 09:14. Reden: grootte aangepast; Mod tekst verwijderd

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Jammer voor deze liefhebbers in Extreme CS foto.... dat je niet met DB Challenge mee mag doen.
                        Zelfs niet met een kader oid.
                        Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Ik ben alles behalve een pro (dat wil ik er alvast bij zeggen) maar gisteren is dit uit de mouw gevallen... Ik vond hem heel mooi, omdat de oude afgeleefde look perfect bij de antieke rallywagen past... ^^ Maar als ik zo een aantal pagina's voor mij hier bekijk vind ik hem plots belachelijk slecht
                          Bigger aint always better........ Unless you're me!

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tjoez Bekijk bericht
                            Hey allemaal,

                            ik heb me gisteren eens toegelegd op een zelfportret dat ik al ERG lang wou maken. Heb het ooit eens gezien op het internet en het is altijd blijven hangen.
                            Ben best tevreden over het resultaat, al zal het niet iedereen zijn ding zijn vrees ik!

                            http://i.imgur.com/QZJfZ.jpg[/IMG] (grootte aangepast)

                            Het zijn drie foto's totaal (achtergrond, frontaal en profielshot), op dezelfde manier geflitst (camera links getriggered vanop mijn 600D via easywireless). Eerste poging met frontaal te flitsen trok op niet veel aangezien de schaduw achter mij dan te extreem was.
                            Het zijwaarts flitsen heeft er wel voor gezorgd dat mijn neus in het frontaalshot slecht belicht was, die heb ik dan deels van de profielfoto moeten nemen. Daar ben ik dus het minst tevreden over!

                            Mvg,
                            Matthew
                            Mooi egdaan hoor..In het prfiel zie je zelfs het zijaanzicht.
                            Last edited by LesC; 6 september 2012, 09:14. Reden: Mod tekst verwijderd uit quote
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
                              Jammer voor deze liefhebbers in Extreme CS foto.... dat je niet met DB Challenge mee mag doen.
                              Zelfs niet met een kader oid.
                              Moderator Note: De BD Challenge heeft een heel andere bedoeling, en de regels stipuleren inderdaad dat de foto niet zwaar bewerkt mag zijn. Het is een fotowedstrijd, geen bewerkingswedstrijd.

                              Maar foto's uit de "Extreme CS fotobewerking" halen wel regelmatig onze Hall of Fame, en worden dus ook opgenomen in het jaarlijkse Book of Fame.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Ik heb me ook eens gewaagd aan een "extreme" fotobewerking, gewaagd in die zin dat het een portretje is van mijn jongste zoon, maar heel onverwachts geschoten tijdens een feestje en niet eens met mijn geliefde portretlens. Extreme: achtergrond vervangen en lichte HDR-toets gegeven aan portret. Dus niet zo extreem...

                                Last edited by LesC; 26 januari 2013, 10:59.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                                Comment

                                Working...
                                X