Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
    dees vandaag tegengekomen!
    zin in een uitdaging??
    klik

    heeft er zo nog een paar
    subliem!

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Als je dat allemaal kan in CS wow...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        een hele goeie fotoshopper zonder meer , maar nu echt onder de indruk ben ik niet van zijn kunnen want echt spectaculair is het niet , er zijn meer mensen die zoiets kunnen hoor.....
        alleen door het filmpje komt het wel erg spectaculair over , de moeilijkheidsgraad is hoog maar zeker niet extreem

        maar t blijft natuurlijk wel een knap staaltje fotoshop
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Commentaar = Beter doen en filmpje uploaden zullen we maar zeggen xD
          Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
            een hele goeie fotoshopper zonder meer , maar nu echt onder de indruk ben ik niet van zijn kunnen want echt spectaculair is het niet , er zijn meer mensen die zoiets kunnen hoor.....
            alleen door het filmpje komt het wel erg spectaculair over , de moeilijkheidsgraad is hoog maar zeker niet extreem

            maar t blijft natuurlijk wel een knap staaltje fotoshop
            Terechte opmerking.
            Ik heb het filmpje ook bekeken en wat hij doet is knap, maar niet om te zeggen extreem.
            Bekijk hetzelfde filmpje zonder de muziek en 't is al minder
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Terechte opmerking.
              Ik heb het filmpje ook bekeken en wat hij doet is knap, maar niet om te zeggen extreem.
              Bekijk hetzelfde filmpje zonder de muziek en 't is al minder

              heb je soms een voorbeeld of link naar zoiets extreem? ik vond dit toch al redelijk extreem hoor maarja ik ben dan ook een CS noob

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                heb je soms een voorbeeld of link naar zoiets extreem? ik vond dit toch al redelijk extreem hoor maarja ik ben dan ook een CS noob
                God... ik wil niet "neerbuigend" doen over voorgaande video, want het is en blijft knap.
                Maar als ik het uitkleed, dan ben je in basis bezig met plak en knipwerk, overvloeien, laagdekkingen,... Je past bestaande zaken aan in een geheel en laat de belichting kloppen, want da's nog het belangrijkste van al: belichting.

                Wat ik persoonlijk knap photoshop werk vindt, zijn mensen die vanuit het "niets" iets creëren. Om maar snel een voorbeeld op te diepen: het werk van Stephanie Valentin vind ik prachtig en "extreem" in die zin dat er werkelijk van een wit canvas iets opgebouwd wordt.

                http://www.youtube.com/playlist?list...9&feature=plcp
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  God... ik wil niet "neerbuigend" doen over voorgaande video, want het is en blijft knap.
                  Maar als ik het uitkleed, dan ben je in basis bezig met plak en knipwerk, overvloeien, laagdekkingen,... Je past bestaande zaken aan in een geheel en laat de belichting kloppen, want da's nog het belangrijkste van al: belichting.

                  Wat ik persoonlijk knap photoshop werk vindt, zijn mensen die vanuit het "niets" iets creëren. Om maar snel een voorbeeld op te diepen: het werk van Stephanie Valentin vind ik prachtig en "extreem" in die zin dat er werkelijk van een wit canvas iets opgebouwd wordt.

                  http://www.youtube.com/playlist?list...9&feature=plcp

                  o_O miljaar das gewoon pure kunst

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    die kende ik , en idd een grote madam!!
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                      God... ik wil niet "neerbuigend" doen over voorgaande video, want het is en blijft knap.
                      Maar als ik het uitkleed, dan ben je in basis bezig met plak en knipwerk, overvloeien, laagdekkingen,... Je past bestaande zaken aan in een geheel en laat de belichting kloppen, want da's nog het belangrijkste van al: belichting.

                      Wat ik persoonlijk knap photoshop werk vindt, zijn mensen die vanuit het "niets" iets creëren. Om maar snel een voorbeeld op te diepen: het werk van Stephanie Valentin vind ik prachtig en "extreem" in die zin dat er werkelijk van een wit canvas iets opgebouwd wordt.

                      http://www.youtube.com/playlist?list...9&feature=plcp
                      Wow...dat is al iets anders..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                        Terechte opmerking.
                        Ik heb het filmpje ook bekeken en wat hij doet is knap, maar niet om te zeggen extreem.
                        Bekijk hetzelfde filmpje zonder de muziek en 't is al minder
                        Onderschat het toch maar niet, komt veel aan te pas, zijn vele uren werk in. belichtingen creëren, reflecties creëren. alles bijeen plakken kan iedereen, maar het dan nog op iets doen trekken das een andere zaak.
                        Photography is a way to see the world in detail.
                        Fotograaf op rust

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Het filmpje getuigt van creativiteit. Je moet om te beginnen al het eindresultaat voor je geestesoog zien én het dan ook nog op zo'n manier kunnen uitwerken dat je een realistisch resultaat krijgt.

                          Wie even de moeite gedaan heeft om verder te kijken : de man is een grafisch kunstenaar/designer. Dit soort photoshopwerk ligt hem wellicht het best, maar er is ook een filmpje waar hij een kat schildert in photoshop. Vertrekkend van een blanco canvas. Hij kan het dus wel, maar 't zal wellicht niet zijn sterkste kant of meest favoriete bezigheid zijn.

                          Photoshop CS 4Wacom INtuos 4, time-lpsed (actual time 3.51 hours.)Facebook: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001735128595Twitter: http://twitter....


                          Stephanie is trouwens ook maar een van de velen. In iedere game company zit een hoop artistiek talent, deviantart bulkt ervan. Op die manier is geen van de twee hier vermelde artiesten een uitzondering of spectaculair te noemen.
                          Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

                          Be careful who you shoot; they may shoot back

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Of dat je nu een oog - kat of wat dan ook tekent of schildert , zo of in Photoshop , is wel mooi vakwerk/kunde , maar creativiteit is iets anders hoor ! Een knappe ,spitvondige assemblage is stukken creatiever dan een oog (na)tekenen .
                            En kunst is dan nog wat anders .........

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Als het om een realistische weergave gaat, dan moet photoshop het nog ruimschoots afleggen tegenover handmatig schilderwerk. Niet zozeer in gladde verlopen, maar wel in texturen.
                              Een drukgevoelige wacom stelt niks voor ten opzichte van subtiele handmatige druk.
                              En op youtube filmpjes van net iets groter dan een postzegel, lijkt het al vlug realistisch.

                              Maar photoshop is wel uitermate geschikt om fotos te bewerken, waarvoor het ook ontwikkeld is.
                              Ikzelf gebruik Ps vooral nog als tussenstadium, als stap ten dienste van...en minder als doel op zich.

                              Hieronder:
                              géén photoshop, géén foto, géén retouche, maar ik heb het wel allemaal ten dele nodig gehad om dit volledig handgeschilderd werk op paneel te maken.



                              En kunst of vakwerk of geen van beiden, wie zal het zeggen.

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Dit schilderij wil ik wel eens op " volle resolutie" zien !
                                Schitterend gedaan !

                                Comment

                                Working...
                                X