Re: 400d & HDR
Je gaat hier van de veronderstelling uit dat Peekaa de spot met je aan het drijven was en je bouwd hier op verder in je eigen hoofd tot je reageerd op een manier die gewoon echt denigrerend is. Dat men de door jou gebruikte ( trouwens bewijsbaar goed te gebruiken) methode reeds jouw naam geeft kan er volgens mij alleen op wijzen dat men de techniek wel ziet zitten en dat men de persoon wil vernoemen die ze met succes gebruikt.Voor mij zou het venoemen van een soort techniek of stijl naar mijn naam eerder een reactie van fierheid opwekken. Een niet werkende methode wordt niet vernoemd. Ik vind het erg spijtig dat je afhaakt om de verkeerde redenen. Je haakt nu af omdat ik u vertel dat je op een andere manier op Peeka's grapje kon reageren.....en niet omdat de discussie niet meer interessant is. Als men telkens afhaakt omdat niet iedereen het eens is met een gebruikte methode of met een manier van reageren die ze gebruiken.....dan heeft elke discussie een heel korte levensduur. Dat je afhaakt is wel het allerlaatste wat ik en nog wel wat andere lezers van deze topic willen.
Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography
Bekijk bericht
Comment