Re: welke van de 3 ?
Verlies van scherpte op 200mm
Is dat veel verlies? Want 't lijkt me zinloos om een lens op 200mm te kopen als die geen scherpe foto's kan nemen op 200mm he
Kan er toevallig niemand eens wat foto's posten met een sigma of tamron op 200mm zoom. Zou leuk zijn (ps: voorlopig ga ik nog steeds voor de nikon VR
@ topicstarter mijn budget was ook eerst te klein, maar 'k heb besloten om verder te sparen. Want waarom iets kopen dat eigelijk een stuk minderwaardig is (minder lichtsterk). Als ik nu voor de nikon ga kan ik later mijn lenzencollectie uitbreiden en de nikon toch nog houden én gebruiken (voor reizen ofzo). Terwijl zo'n tamron of sigma eigelijk minder handig is en waarschijnlijk in de kast blijft liggen eens je betere lenzen koopt. Zo denk ik erover)
Verlies van scherpte op 200mm

Is dat veel verlies? Want 't lijkt me zinloos om een lens op 200mm te kopen als die geen scherpe foto's kan nemen op 200mm he

Kan er toevallig niemand eens wat foto's posten met een sigma of tamron op 200mm zoom. Zou leuk zijn (ps: voorlopig ga ik nog steeds voor de nikon VR

Comment