Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 70-200mm f/4L USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 70-200mm f/4L USM

Dat bijvoorbeeld een objectief/extender in de lijst voorkomt als niet Qualifying product. Zegt niks over de ondersteuning/service ;-)
    De Extender III en BG-E11 tellen bijvoorbeeld niet mee om in aanmerking te komen voor de Canon Professional Services (CPS), maar vallen wel onder de ondersteuning/service !

In Europa is de CPS lidmaatschap nog gratis. Amerika bijvoorbeeld betaald men als goed is 100 dollar per jaar voor Goud. (en moet men tevens voldoen aan de strenge criteria (als goed is))

Men moet immers ergens een grens trekken! Canon ziet CPS als exclusieve service voor de professionele fotografen. Dit is dan ook de reden dat ze redelijk strenge criteria hebben om lid te worden. Al zijn er aardig wat hobbyisten met een lidmaatschap, omdat ze aardig geïnvesteerd hebben in de hobby.
    Zelf heb ik de goud status als hobbyisten. Hier recentelijk dankbaar gebruik van gemaakt. Camera was binnen drie werkdagen gerepareerd en met UPS weer thuis bezorgd. (je betaald als CPS lid wel meer onderzoekskosten (2x wat de consument betaald))

Comment

Ik kom stom genoeg een lens tekort, de 50mm 1.4 nemen ze niet mee en de oude L-lens die we hebben ook niet ondanks dus L
      Toestel zou nl binnen moeten onder garantie voor stuck pix ...

Ik heb de 2.8versie van canon (versieII), de 4 ooit geprobeerd, degelijk spulletje
      Webstek in opbouw

Comment

Bedankt voor al jullie reacties, jullie hebben me al een stuk verder geholpen, ik ga vandaag eens kijken naar de winkel waar ik altijd mijn lenzen koop, ik ga eens kijken voor deze lens, 70-200mm F/4L IS. Heb de keuze gemaakt om deze te nemen omdat hij van prijs wel meevalt voor deze kwaliteit van lens. Veel mensen hebben deze lens ook, en ze kunnen er niet over klagen, ze vinden het zelf een zeer goede lens. Hopelijk maak ik de goede keuze.
        Mvg, Dylan.
        Fotografie is mijn passie.

Comment

Ik heb vandaag naar het shopping center geweest, daar is een winkel voor lenzen en dergelijke. Ik heb deze lens besteld, 70-200mm F/4L IS. Ik moet nog een week wachten en dan is hij binnen. Ik ben zelf zeer blij
          Mvg, Dylan.

Comment

Goede prijs gekregen daar?

Als ik daar rondloop ga ik ook altijd eens in die winkels kijken en ben telkens geshockeerd over die prijzen die ze daar durven te vragen

Ik weet niet in welke winkel dat je geweest bent maar om een voorbeeldje te geven

Last edited by koeks; 3 oktober 2012, 14:07.

Comment

Ja, heb wel een goede prijs gekregen, omdat ik daar ook wel goede klant ben. Voor de kwaliteit van lens is het vast en zeker een goede prijs.
              Mvg, Dylan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                Ja, heb wel een goede prijs gekregen, omdat ik daar ook wel goede klant ben. Voor de kwaliteit van lens is het vast en zeker een goede prijs.
                Mvg, Dylan.
                Als je boven de 1100 euro betaald hebt is het teveel.
                Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Mvg, Dylan.
                  Over de kwaliteit van de lens twijfel ik niet, over de prijs in die winkels daarentegen

Maar goed, je hebt er een goede prijs gekregen dus veel plezier ermee (ben een beetje jaloers)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                    Als je boven de 1100 euro betaald hebt is het teveel.
                    Ik heb 1050 euro betaald, vind ik persoonlijk niet zo veel voor deze lens .
                    Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
                    Over de kwaliteit van de lens twijfel ik niet, over de prijs in die winkels daarentegen

Maar goed, je hebt er een goede prijs gekregen dus veel plezier ermee (ben een beetje jaloers)
                    Bedankt koeks, ik ben wel blij dat ik deze lens gekocht heb.

Comment

Ik heb 1050 euro betaald, vind ik persoonlijk niet zo veel voor deze lens .

Goede pijs gekregen dan Veel Succes ermee.
                      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

prijzen blijven maar stijgen zeg. Drie jaar terug waren zo nog rond de 900 euro....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                          Goede pijs gekregen dan Veel Succes ermee.
                          Inderdaad een goede prijs, bedankt
                          Mvg, Dylan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
                            prijzen blijven maar stijgen zeg. Drie jaar terug waren zo nog rond de 900 euro....
                            Ja zo is dat eenmaal, bij alles stijgt de prijs (Jammer genoeg)
                            Mvg, Dylan.

Comment

Niet altijd afgelopen weekend was er weer eens de BTW actie van de Media Markt en ging er 19% van de prijs af :P
                              Daar lag die voor +/- 800, maar moet je maar net geluk hebben dat je dit soort acties tegen komt.

maar gefelliciteerd met je aankoop. En heel veel foto fun er mee !! ;-)

Comment

Ik heb begin dit jaar 879 euro betaald bij Art & Craft voor de 70-200 F/4L IS (exclusief verzendingskosten), maar dat kwam omdat er een cashback actie was toen. Op dit moment is 1.050 euro een goede prijs. Proficiat trouwens met je aankoop.
                                550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Working...
                                X