Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 70-200mm f/4L USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon EF 70-200mm f/4L USM

Ik heb namelijk een Canon SLR, ik heb nu een lens nodig ik verzoek deze te kopen Canon EF 70-200mm f/4L USM.
    Zou iemand mij iets meer over deze lens kunnen zeggen, indien u deze hebt of er iets over weet, graag comments.
    Hopelijk kan iemand mij helpen, heb hem nogal snel nodig en wil graag wat uitleg wat jullie er dus over denken.
    Ik geef hier namelijk een foto van de lens die ik me zou willen kopen.
    Mvg, Dylan.
    Last edited by xDylan; 29 september 2012, 13:10.
    Fotografie is mijn passie.

Re: Canon EF 70-200mm f/4L USM

is voor mij dan misschien wel de scherpste lens van canon ... opgelet heeft wel geen IS en F4 betekent dat je in mindere lichtomstandigheden problemen kunt krijgen. snelheid hangt natuurlijk ook af van je body maar voor mij is deze meer dan snel genoeg
    nikon coolpix s9100

Comment

De f/4 IS was de scherpste in de 70-200 serie, maar hier is inmiddels verandering ingekomen. Om de f/4 IS scherpste objectief van Canon te noemen vind ik toch wel iets te ver gaan, maar het is wel een topper !! En na mijn idee het geld meer dan waard.... ;-)

Onder mindere lichtomstandigheden altijd goed uit de voeten gekund met de f/4 IS, maar nu stiekem toch wel blij met de f/2.8 IS II.

Over het objectief is al heel erg veel informatie te vinden. Er staan genoeg gebruikers ervaringen hier op het forum. Even zoek functie gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        is voor mij dan misschien wel de scherpste lens van canon ... opgelet heeft wel geen IS en F4 betekent dat je in mindere lichtomstandigheden problemen kunt krijgen. snelheid hangt natuurlijk ook af van je body maar voor mij is deze meer dan snel genoeg
        Inderdaad, is van canon wel een van de goede lenzen dat scherpte bedraagt, dat is al van belang voor mij.
        Ja, dat is ook weer waar, met zo een zulke dingen moet ik rekening houden, zoals je nu zegt: (opgelet heeft wel geen IS en F4 betekent dat je in mindere lichtomstandigheden problemen kunt krijgen). Snelheid zit ook weer goed mee. Bedankt voor tips
        Mvg, Dylan.
        Last edited by xDylan; 29 september 2012, 13:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
          De f/4 IS was de scherpste in de 70-200 serie, maar hier is inmiddels verandering ingekomen. Om de f/4 IS scherpste objectief van Canon te noemen vind ik toch wel iets te ver gaan, maar het is wel een topper !! En na mijn idee het geld meer dan waard.... ;-)

Onder mindere lichtomstandigheden altijd goed uit de voeten gekund met de f/4 IS, maar nu stiekem toch wel blij met de f/2.8 IS II.

Over het objectief is al heel erg veel informatie te vinden. Er staan genoeg gebruikers ervaringen hier op het forum. Even zoek functie gebruiken.
          ik zei ten eerste misschien en ten tweede bedoelde ik, maar schreef dit niet, verhouding prijs/kwaliteit. het spreekt voor zich dat een 300 mm 2.8 of een 70-200 mk II scherper zijn (heb met beiden geschoten), maar dan praten we over een andere prijsklasse en oh ja dan spreken we nog over het gewichtsverschil (met de f4 kan je op je gemak een ganse dag rondlopen met de andere ????)
          nikon coolpix s9100

Comment

Heb deze lens enkele maanden geleden ook aangeschaft. Heb ze nog niet veel kunnen gebruiken maar ben wel blij van de foto's die ik ermee gemaakt heb. Heb ook de non-IS versie maar om buiten te fotograferen heb ik dat nog niet gemist.

Ik vind de prestaties zeker zijn geld waard. Ik denk dat de prijs nog "meevalt" voor een L-lens.

Maar inderdaad, kijk eens rond op internet en je kan heel wat info terugvinden.
            - A Point Of View -

Comment

Zoals gezegd f/4 IS was de scherpste van de 70-200 serie. Hier zit gelijk het antwoord in. Met de scherpte zit het wel goed bij de IS versie dan. de non IS is wel stukje minder, maar nog steeds niet slecht.
              En het gewicht van de MK II. Hier heb ik persoonlijk geen problemen mee.

Maar zoek functie doet wonderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
                Heb deze lens enkele maanden geleden ook aangeschaft. Heb ze nog niet veel kunnen gebruiken maar ben wel blij van de foto's die ik ermee gemaakt heb. Heb ook de non-IS versie maar om buiten te fotograferen heb ik dat nog niet gemist.

Ik vind de prestaties zeker zijn geld waard. Ik denk dat de prijs nog "meevalt" voor een L-lens.
                Zeer interessant, ik vind de prijs ook wel nog meevallen voor zo een L-lens. Zeker en vast bedankt.
                Mvg, Dylan.
                Last edited by xDylan; 29 september 2012, 13:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
                  Zoals gezegd f/4 IS was de scherpste van de 70-200 serie. Hier zit gelijk het antwoord in. Met de scherpte zit het wel goed bij de IS versie dan. de non IS is wel stukje minder, maar nog steeds niet slecht.
                  Inderdaad IS is inderdaad wel beetje beter maar, non IS is ook niet slecht hoor.
                  Mvg, Dylan.

Comment

Je hoeft mij niet te overtuigen. Ik ben al voorzien van een objectief uit de 70-200 serie ;-)
                    De f/4 (non IS) is de zwakste uit de 70-200 serie, maar dit neemt niet weg dat het een goed objectief blijft in haar prijs klasse.

/me off hier.... zoek functie is een uitkomst

Comment

Kwalitatief een zeer goede lens. Veelzijdig in gebruik daar het een midtelezoom is maar ook als portraitlens en eventueel nog voor macro-achtige (niet al te kleine beestjes) opnamen geschikt gemaakt kan worden. Ben nu ongeveer twee jaar in bezit van de f4 nonIS en er zeer tevreden over. Voor het geld misschien de beste Canon die te koop is.

Comment

Canon lens met een van de beste prijs/kwaliteit verhouding.
                        Heb ze zelf ook en is mijn beste lens.
                        Greetz Geert.
                        Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lachofikschiet Bekijk bericht
                          Kwalitatief een zeer goede lens. Veelzijdig in gebruik daar het een midtelezoom is maar ook als portraitlens en eventueel nog voor macro-achtige (niet al te kleine beestjes) opnamen geschikt gemaakt kan worden. Ben nu ongeveer twee jaar in bezit van de f4 nonIS en er zeer tevreden over. Voor het geld misschien de beste Canon die te koop is.
                          Daar heb je wel gelijk in dat je niet al te kleine beestjes met die lens kan fotograferen.
                          Dus je hebt deze lens ook? Zeer bedankt om te reageren.
                          Mvg, Dylan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
                            Canon lens met een van de beste prijs/kwaliteit verhouding.
                            Heb ze zelf ook en is mijn beste lens.
                            Veel mensen hebben deze lens als ik het zo bekijk, en ze vinden het één van hun beste lenzen die ze hebben dan toch, de prijs valt ook wel nog mee voor deze kwaliteit van lens.
                            Ik vermoedt dat ik deze lens toch zal kopen.
                            Mvg, Dylan.

Comment

Zelf heb ik de IS-versie en nog geen moment spijt van gehad!

Comment

Working...
                              X