Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM

Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
    Snap hier echt niet wat het probleem is van TS
    Zijn maandloon.
    Dat hebt ge met amateurfotografen.
    Ze kunnen niks aftrekken.
    Ik ken dat: Ik heb voor mijne 400L dus maar 1000 euro gegeven.

Comment

Persoonlijk vind ik schuifzoom veel prettiger werken.

In vergelijking met mijn 70-200 II.
      Maar zoals ik zeg dat is persoonlijk.

Oeps sorry..... had ik al eerder vermeld zie ik nu.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
      Last edited by gertjan; 23 mei 2012, 01:51.

Comment

<KNIP>
        Ik zou gewoon de zaken lezen en bebruiken waar je iets aan hebt , heb ooit ook al reacties gekregen waar je haren van ten berge rijzen .Gewoon negeren en enkel diegenen gebruiken die je niet trachten de grond in te boren.Ik kan misschien ooit raad van je gebruiken en als je er niet meer bent kan ik hem ook niet krijgen.
        Last edited by LesC; 23 mei 2012, 12:49. Reden: Quote verwijderd

Comment

[Mod-LesC]Heb een paar off topic en "op de man" berichten verwijderd. Gelieve bij het onderwerp te blijven. Dank u.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Op mijn site www.natuurfotografie.de zijn de vogels en de dam tot dam loop en nog een aantal sporten alle met deze lens genomen.
            Nu ben ik slechts een amateur fotograaf maar misschien krijg je een idee hoe de lens is.

Menig fotograaf zou het beter kunnen. maar toch, ik ben er blij mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gertjan
              Op mijn site www.natuurfotografie.de zijn de vogels en de dam tot dam loop en nog een aantal sporten alle met deze lens genomen.
              Nu ben ik slechts een amateur fotograaf maar misschien krijg je een idee hoe de lens is.

Menig fotograaf zou het beter kunnen. maar toch, ik ben er blij mee.

Zal dat zeker eens checken.
              Enneuh... ik ben ook amateur. Als zelfs dàt al niet overdreven is.
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                Zal dat zeker eens checken.
                Enneuh... ik ben ook amateur. Als zelfs dàt al niet overdreven is.
                Indien je graag enkele foto's wil.. genomen met de 100-400 (5D2) ..kan ik je deze door mailen indien gewenst.
                Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

Working...
                X