Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 24-105mm Witte Doos of ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon EF 24-105mm Witte Doos of ...

Ik ben zinnens dit objectief aan te schaffen en zie dit staan bij foto Rubens
    - Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM Witte Doos: 859 euro
    - Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM : 959 euro

Volgens mij koop ik dan toch die in de witte doos of ...
    zie ik iets over het hoofd?

Re: Canon EF 24-105mm Witte Doos of ...

Die met de witte doos komt gewoon uit een kit (vb. met 5d2) en is daarom goedkoper.
    Tenzij je een mooie doos wilt met 24-105L erop, dan moet je wat opleggen.

Comment

Dat is hetgeen ik ook dacht, een doosje van 100 euro is wel duur hé, dus het mag voor mij in een wit doosje en ga die dan kopen.

Comment

Wel opletten voor refurbs e !!!
        Veel canon materiaal komt terug in de handel na "kleine herstelling" op die manier.
        Ebay staat er vol van.

Comment

als je zekerheid het omtrent je garantiebepalingen, dan gewoon de witte doos kopen.
          zeker weten dat je geen teruggekomen kneusjes hebt, en dat je de volledige garantie hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monne Bekijk bericht
            Ik ben zinnens dit objectief aan te schaffen en zie dit staan bij foto Rubens
            - Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM Witte Doos: 859 euro
            - Canon EF 24-105mm F:4.0 L IS USM : 959 euro

Volgens mij koop ik dan toch die in de witte doos of ...
            zie ik iets over het hoofd?

Ik heb er ene gekocht in die witte doos,is verpakt zoals
            in een Canondoos.2 jaar garantie.

Niet twijfelen , het verschil is 100 euro voor dezelfde lens,ga maar
            voor de witte doos
            Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

Het gaat erom wat in die doos zit.

Ook ik heb witte lenzen en lenzen die uit een witte doos komen.

Gaat perfect!
              Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door annoh Bekijk bericht
                Het gaat erom wat in die doos zit.

Ook ik heb witte lenzen en lenzen die uit een witte doos komen.

Gaat perfect!
                De 24-105 is een zwarte lens met een rood randje die uit een witte doos komt.

Die "witte doos" lenzen zijn net zo goed als de andere, je kan er alleen maar voordeel mee doen.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Ik heb mijn 24-105 mm f 4 in onberispelijke staat, voor 319 euro verkocht in Konijnenberg en de week erna stond ze voor 650 euro te koop daar !
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                    Wel opletten voor refurbs e !!!
                    Veel canon materiaal komt terug in de handel na "kleine herstelling" op die manier.
                    Ebay staat er vol van.
                    Heeft niets met witte doos te maken, komaan maak de mensen niets wijs, denk na voor je iets op internet zet. Of dubbelcheck je bronnen (niet zoals de huidige journalisten dus).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                      Ik heb mijn 24-105 mm f 4 in onberispelijke staat, voor 319 euro verkocht in Konijnenberg en de week erna stond ze voor 650 euro te koop daar !
                      Dat is dom, verkoop ze dan via dit forum aan een eerlijke tweedehands prijs.

Comment

Tja, als een winkel een lens koopt, dan is het de bedoeling om er zo veel mogelijk winst op te maken. Niet zo onlogisch als je 't mij vraagt.
                        Een lens in de winkel achterlaten om door hen te laten verkopen voor een afgesproken minimumbedrag is natuurlijk beter, als dat lukt.

Nu zeg je 't zo, maar blijkbaar was je op het moment van de verkoop wel tevreden met het bedrag dat men je gaf, anders had je ze niet verkocht lijkt me.
                        Je bent achteraf niet tevreden omdat men ze veel duurder verkocht als wat jij er voor hebt gekregen. Maar ik ben van het principe, dat als ik iets verkoop (en dus de prijs die ik krijg aanvaard), ik mij verder niks aantrek van wat een ander ermee doet. Als ie er winst kan op maken, da's goed voor hem. Moest ik ook maar zo slim geweest zijn om er het maximum uit te proberen halen.

En inderdaad, hier verkopen in de rubriek Aangeboden zal meer opbrengen.

mvg,
                        Bart

PS: ik heb ook mijn twijfels over die refurbished verkopen als zijnde nieuwe... Zoiets zou nogal snel op klachten uitlopen vrees ik.
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Dan is de keuze gemaakt, ga morgen achter een witte doos objectief :-)
                          Bedankt voor de reacties.

Comment

Ai, niet fijn van konijn ......
                            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
                              Ai, niet fijn van konijn ......
                              Niet fijn? Konijn wil overleven en heeft daar gelijk in. Ik twijfel nog wel aan wat het domste is, de 24-105 voor die prijs verkopen of überhaupt een 24-105 verkopen.

PS: beide partijen zijn overeengekomen hé, laat daar geen twijfel over bestaan.

Comment

Working...
                              X