Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF Eos 50D + 17-55 2.8 OK ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AF Eos 50D + 17-55 2.8 OK ??

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Natuurlijk gromt die niet, dan vliegen de vogeltjes steeds weg.
    De 100-400 met de IS aan en mode 1 fluit als een verliefde kanarie.
    Op mode 2 fluit hij alle coupletten van het Wilhemus.
    Moet je wel met een volle accu beginnen.

@ Black Bandit
    Ik zal me eens wat beter gaan verdiepen in de micro-adjustement.
    Ben benieuwd hoe het werkt en wanneer je me kunt verwijzen naar een website die het goed uitlegt, graag.
    Misschien moeten we het inderdaad wel bij het nederlandse Wilhelmus houden want na morgen bestaat het belgisch volkslied waarschijnlijk niet meer

Op je laatste vraag laat ik graag Black Bandit antwoorden ,maar ikzelf heb dit ook eens uitgeprobeerd voor de 50D

Ik ben niet verder op deze site gaan zien, maar misschien is er ook iets dergelijks voor andere toestellen ?

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
      Verdiend en twijfeld is hier met een t. Eerste leerjaar, tweede les
      Enne...... ik denk dat je héééééél graag in mijn schoenen zou staan bij elke aankoop .
      We gaan de Telekees toer op, want blijkbaar wordt die stijl hier door sommigen erg geapprecieerd.
      Groetjes
      Ik geef gewoon mijn mening, dit is een topic de moeite niet waard.
      Maar daarom moet je mij niet beledigen, heel makkelijk en moedig of het anonieme net.
      Ik verlaag me niet hiertoe. Je moet echt niet meer reageren want ik zal dit topic niet meer openen. Succes en maak vooral mooie foto's, iets wat hier nogal eens vergeten word met al dat geleuter. Ik heb er deze namiddag alvast wat leuke gemaakt.

Ave
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
        Ik geef gewoon mijn mening, dit is een topic de moeite niet waard.
        Maar daarom moet je mij niet beledigen, heel makkelijk en moedig of het anonieme net.
        Ik verlaag me niet hiertoe. Je moet echt niet meer reageren want ik zal dit topic niet meer openen. Succes en maak vooral mooie foto's, iets wat hier nogal eens vergeten word met al dat geleuter. Ik heb er deze namiddag alvast wat leuke gemaakt.

Ave
        Naar mij, onder quote, berichten doorsturen van iemand die in mijn negeerlijst staat.... wat is dat volgens U ???????

Comment

Working...
        X