Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat het in het Canon objectiefwereldje? Wie wacht op welk objectief?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe gaat het in het Canon objectiefwereldje? Wie wacht op welk objectief?

Ow!

Ik denk trouwens ook dat die nooit zal komen.
    Canonian

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom DJ. Bekijk bericht
      Ow!

Ik denk trouwens ook dat die nooit zal komen.
      Had ook nooit gedacht dat ze een 70-200 F4 IS gingen maken wegens concurentie tov de 2.8 IS en je ziet maar!

Grts Jan
      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpalmere Bekijk bericht
        Ik heb sinds kort een 70/200 IS USM 2.8 van Canon op de 400D.
        Daarnaast een 400D met Sigma USM 28/200.
        Perfecte combinatie.
        Dan hoef je voorlopig nergens op te wachten.
        Dan wacht je op een nieuwe body
        Ik spreek van ondervinding, de balans van een 400D op een 70-200 2.8 IS is helemaal niet leuk. Daar moet een grotere body achter om plezant te werken.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ik wacht op een 120mm macro met een Image Stabilizer van ongeveer 4 a 5 stops
          Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
            Ik wacht op een 120mm macro met een Image Stabilizer van ongeveer 4 a 5 stops
            Maak dat 200mm macro met IS en ik wacht mee .

Comment

Acht. Ik ga niet dromen van lenzen die niet bestaan. Ik ga ook zeker niet wachten op iets dat misschien wel nooit zal komen (daarbij denk ik aan mijn persoonlijke keuze tussen de 1Dmk3 of wachten op de fictieve 5Dmk2)
              Daarvoor in de plaats kijk ik naar het beste wat er voor mij hedentendage te krijgen is. Daarom wacht ik nu op de financiën voor de aanschaf van een EF35mm f/1,4L en een EF85mm f/1,2L.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Maak dat 200mm macro met IS en ik wacht mee .
                Die wil ik ook wel, maar de Canon 180mm macro is al zo duur, als ze daar ook nog eens beeldstabilisatie inbouwen, dan wordt ze voor mij waarschijnlijk wel veel te duur.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Voor mij een ef-s 10-22 (mag ook 10-40 worden of zo), met constant f/4 of nog liever f2.8 en weather sealed. En hij mag een rood ringetje hebben, want dat staat zo chique
                  Eos 5DII - Eos 40D
                  EF 16-35 f/2.8L USM II - EF 24-105 f/4L IS USM - EF 70-200 f/4L IS USM - EF 100 f/2.8L IS USM MACRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam Bekijk bericht
                    EF 400 F5.6 IS

Dan is meteen dat eeuwige dillema tussen de 300 F4 IS + 1.4 ext of de EF 400 F5.6 van de baan.

De 400 F2.8 kreeg 5 jaar na introductie een IS upgrade
                    De 300 F4 kreeg 6 jaar na introductie een IS upgrade
                    De 500 F4.5 kreeg 7 jaar na introductie F4 én IS upgrade
                    De 600 F4 kreeg zijn IS na 11 jaar
                    De 300 F2.8 daar moest je wel 12 jaar wachten op de IS versie

De meest recente IS upgrade uit dat lijstje is wel al 9 jaar geleden.

De 400 F5.6 heeft al 15 jaar geen IS . Komaan Canon.
                    ofte een 500 f5.6 IS

of een 500 DO

of een prijshalvering van de bestaande lenzen

al mis ik de IS niet hoor op de 400

Comment

heb net de canon 100-400mm f 4.5-5.6l is usm gekocht. was er al een heele tijd naar uit aan het zien .op naar het werken er me nu gr benn

Comment

Working...
                      X