Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat het in het Canon objectiefwereldje? Wie wacht op welk objectief?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe gaat het in het Canon objectiefwereldje? Wie wacht op welk objectief?

Hallo,

Vroeg me af welke veelbelovende objectieven nog op komst zijn, waarop jullie vol spanning zitten te wachten om te bestellen voor Canon, of van Sigma - Tamron - Tokina's met Canon mount?

Ik wacht op een Sigma 150mm Macro en een Canon EF200mm Prime (al lang uit maar weinig 2e hands te vinden of reeds verkocht).
    Misschien zijn er nog veelbelovende objectieven waarop jullie wachten (vb Sigma's 150-500 of 50mm 1.4, Tamrons....) grote bereiken of lichtsterke.

Thanks,
    Innovator
    Last edited by Innovator; 5 juni 2008, 22:25.

Re: Hoe gaat het in het objectiefwereldje? Wie wacht ?

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
    Hallo,

Vroeg me af welke veelbelovende objectieven nog op komst zijn, waarop jullie vol spanning zitten te wachten om te bestellen?

Innovator
    Had je dan enkel Canon in gedachte of ook de andere merken?

Comment

Re: Hoe gaat het in het Canon objectiefwereldje? Wie wacht op welk objectief?

Ik wacht nergens meer op met een 10-20, 17-55, 80-200, 50 en 85 mm kan ik alles wat ik wil. Hoogstens wordt de 80-200 nog eens vervangen door een 70-200 VR.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Een 17-85 in 2.8, dat lijkt me wel wat, met IS dan...want 17-40 F4 of 17-55 2.8 is net te kort IMO.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
          Een 17-85 in 2.8, dat lijkt me wel wat, met IS dan...want 17-40 F4 of 17-55 2.8 is net te kort IMO.
          Pentax heeft net een 17-70 f/4 uit. daarmee zou ik al blij kunnen zijn
          helaas heb ik ga ik geen Pentax kopen

Comment

Ik wacht voorlopig ook nergens meer op. Heb vandaag een nieuwe 70-200 f4 IS gehaald en een Tiffen pola-filter, en dat was dan ook gelijk mijn laatste fotografie-uitgave voor de rest van dit jaar... (zoals 'k er nu over denk dan toch) behalve dan misschien nog een studioflits-setje komende winter, als ik mijn zolder dan tenminste klaar en geïsoleerd heb....
            www.indetailfotografie.nl

Comment

Een 70-200 F2.8 L IS.
              Canonian

Comment

ik wacht op de 14-24 f2.8L met dezelfde prestaties als de nikon variant...
                5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom DJ. Bekijk bericht
                  Een 70-200 F2.8 L IS.
                  Een versie II misschien, als je ziet hoe goed de 70-200 4L IS is

Grts Jan
                  Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

wacht op de 12-60mmL/2.8
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

op budget om mijn lenzen up te graden

- Sigma 18-50 2.8 --> Canon 17-40L f/4
                      - Sigma 70-200 2.8 --> Canon 70-200 2.8 (IS)
                      - EOS 400D --> Canon EOS 5D mkII (of hoe die ook gaat heten)
                      - EF 100-400L

dan ben ik voldaan
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Het is wachten op een deftige allround 24-105/4 AFS VR van Nikon (zoals Canon er eentje heeft).
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Bedoel je bestaande lenzen (wachten tot je ze kan betalen) of nieuwe, nog te verschijnen lenzen (wachten tot ze op de markt komen)?

Comment

Bestaande:

16-35 2.8
                            85 1.2
                            de iets te dure:
                            400 2.8
                            800 f5.6

Niet bestaande:

16-800 f1.2 IS met kwaliteit van een goede prime en een gewicht van minder dan 2kg
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                              16-800 f1.2 IS met kwaliteit van een goede prime en een gewicht van minder dan 2kg
                              Ja, zo eentje wil ik ook wel Maar dan moet 'ie natuurlijk niet meer kosten dan € 1000,- ofzo
                              www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
                              X