Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

panagor macro convecter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: panagor macro convecter

Oorspronkelijk geplaatst door pichygrue Bekijk bericht
    Wat ik ook probeer, zodra ik mijn Panagor Auto Macro Converter mèt 50 mm standaardlens op mijn K20D heb gezet, is het onmogelijk om de ontspanknop nog in te drukken. Schieten is er dus niet bij...........!
    Na 6 weken ziekenhuis in, hospitaal uit en nu "definitief" ervan verlost, maar een ICD rijker, weigert mijn hart niet meer, maar laat de camera het min of meer afweten.
    Weet een god, halfgod, nimf of sater onder u op deze fotografische Olympus wat er aan mij of het toestel mankeert?

Moet lukken.
    Heb geen pentax maar probeer eens op de M stand.
    Of ergens in een menu de auto scherpstelling = NO zetten...,

Dpaul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichygrue Bekijk bericht
      Wat ik ook probeer, zodra ik mijn Panagor Auto Macro Converter mèt 50 mm standaardlens op mijn K20D heb gezet, is het onmogelijk om de ontspanknop nog in te drukken. Schieten is er dus niet bij...........!
      Na 6 weken ziekenhuis in, hospitaal uit en nu "definitief" ervan verlost, maar een ICD rijker, weigert mijn hart niet meer, maar laat de camera het min of meer afweten.
      Weet een god, halfgod, nimf of sater onder u op deze fotografische Olympus wat er aan mij of het toestel mankeert?
      Staat je camera ingesteld opdat hij een objectief met diafragmaring (zonder A-stand) toelaat? In de custom settings dien je dat in te stellen vóór de K20D met een manuele setup zal willen fotograferen.

Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

Comment

Alvast bedankt voor uw reactie. Vanmiddag en morgen zit ik in Amsterdam, dus zal het wel donderdag worden voor ik uw raad op mijn gemak kan proberen. Ik laat u nog bericht over het resultaat!

Comment

Eerder terug uit Amsterdam dan ik had gedacht! Uiteraard eerst uw raad opgevolgd, hetgeen een goede raad bleek te zijn. Met andere woorden "het" werkt nou! Moet nog even wennen aan de cropfactor.
          Mijn hartelijke dank voor uw bemoeienis!

Comment

Working...
          X