Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag wat tips ivm objectieven.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Graag wat tips ivm objectieven.

hallo
    ik ben hier pas nieuw en heb ook juist een nikon d50 aangekocht met kitlens ik fotografeert graag vliegtuigen en ben van plan om een 300mm lens aan te kopen nu is mijn vraag is dit voldoende om vliegtuigen te fotograferen

glenn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seaking
      hallo
      ik ben hier pas nieuw en heb ook juist een nikon d50 aangekocht met kitlens ik fotografeert graag vliegtuigen en ben van plan om een 300mm lens aan te kopen nu is mijn vraag is dit voldoende om vliegtuigen te fotograferen

glenn
      Het hangt er een beetje vanaf waar je die foto's gaat nemen, maar als fotograferen van vliegtuigen je ding is denk dan zeker eens aan de sigma 50-500mm ... als je moest weten hoeveel spotters deze bezitten ...

Groeten

Erwin
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Nu heb ik van iemand hier op het forum gehoord dat deze Sigma 18-50 f2.8 EX DC nogal last zou hebben van CA (paarse randen) ?
        Iemand hier ervaring mee ?

Groetjes
        Canon EOS 7D met Sigma 18-50mm f/2.8 EX DC, Canon 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon 50mm f/1.8 II, Canon 70-200mm f2.8 L USM

Comment

Working...
        X