Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer slechte service van Sigma !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door cheetah
    Ik zou heb een brief aangetekent versturen met daarin dat je je genaaid voelt.
    En ik sou die brief effe eerst door de spelling check draaie
    DigiCam

    Comment


    • #62
      Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door DigiCam
      En ik sou die brief effe eerst door de spelling check draaie
      Willen we het louter reageren op andermans spelfouten achterwege laten...

      seppuku [mod]

      Comment


      • #63
        Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door cheetah
        Toen ik een probleem had met mijn Tamron 28-75, werd deze (na 2 maanden) direct door de leden van fotokonijnenberg omgeruild. De nieuwe werd op mijn body getest. Kijk, dat noem ik service
        Zo apart is dat niet hoor....Krijg komende week mijn nieuwe 350D met Tamron 28-75 van Corné...( heel bewust daar gekocht ) ....helemaal getest.
        Is dit nu service???
        Dacht het wel

        Chris

        Comment


        • #64
          Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

          RIK707,
          Je hebt het apparaat terug gebracht binnen 6 maanden na aankoop.
          Zowel in NL als in België is de verkoper dan verplicht je een ander exemplaar te geven of als dat niet mogelijk is je je geld terug te geven. Jij hoeft geen genoegen te nemen met reapratie en als je dat wel doet heb je zelfs recht op een vervangend tijdelijk exemplaar.
          Kijk ook hier:


          Dat Corné ondertussen keurig heeft gezorgd voor reparatie zonder poespas is een goede zaak. Waren ze maar allemaal zo!!!
          Blijft dat de kopers te weinig weten van hun rechten. Vandaar deze reactie.
          succes,

          Gerard
          Last edited by Cornelus079; 3 april 2006, 15:23.

          Comment


          • #65
            Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

            Is dat nu nog niet geregeld?

            Spel is al van begin december bezig ...
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Cornelus079
              RIK707,
              Dat Corné ondertussen keurig heeft gezorgd voor reparatie zonder poespas is een goede zaak. Waren ze maar allemaal zo!!!

              Gerard
              Hmm, Corné lijkt mij wel maar in gang te schieten naar aanleiding van verschillende reacties in dit forum.
              Ik heb bij mijn lokale fotoboer al andere zaken voor mekaar gekregen, zonder veel moeite en zonder zagen.
              Voorbeeldje: Lowepro Phototrekker Aw - rits kapot BUITEN garantieperiode. Binnengebracht en 1 week nadien een NIEUWE tas, VOLLEDIG GRATIS!
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #67
                Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                Zelf heb ik ook niet zo'n goede service gekregen van Sigma(Nederland) enkele jaren geleden; maar ik werd toen wel heel goed geholpen bij Sigma(France) in Lille. Daar wel prima service en heel correcte afhandeling.

                Comment


                • #68
                  Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door vantje
                  Hmm, Corné lijkt mij wel maar in gang te schieten naar aanleiding van verschillende reacties in dit forum.
                  Eigenlijk zou men eens moeten weten hoe lang het echt geduurd heeft tussen het moment dat de lens teruggestuurd werd naar de verkoper en het moment dat hij ze bij Sigma heeft binnengeleverd ...
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                    Dit heeft niets met een lens maar met een Sigma flits te maken. Ik heb mijn flits binnen gebracht (gekocht voor mijn D70) die niet meer met mijn D200 werkte. De fotoboer zei dat dat geen probleem was en het zou 2 a 3 weken duren. Vorige week nog eens gebeld en ze verschoten er ook van dat het zo lang duurde en ging naar Sigma bellen. Bij Sigma zaten ze op een onderdeeltje te wachten dat van Japan moest komen(was normaal een firmware update ) 's Anderendaag telefoontje terug gehad dat hij einde van de week waarschijnlijk terug zal zijn. Heb hem uiteindelijk nu maandag terug kunnen gaan afhalen(bijna 8 weken). Ik twijfel nog steeds of ik mijne 70-200/2.8 wel ga laten rechippen voor iets dat ikzelf nooit gebruik.

                    Hubert
                    Hubert

                    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                      Eigenlijk zou men eens moeten weten hoe lang het echt geduurd heeft tussen het moment dat de lens teruggestuurd werd naar de verkoper en het moment dat hij ze bij Sigma heeft binnengeleverd ...
                      Ik begin jouw suggestieve opmerkingen een beetje zat te worden...
                      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                      Comment


                      • #71
                        Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                        Ik wil mij hier niet mee moeien maar voor mij is Corné een corecte en betrouwbare leverancier

                        Groetjes en het gaat je wel

                        Erik.D ( een tevreden klant van Corné )

                        Comment


                        • #72
                          Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                          Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom Corné zou wachten met een lens terug te sturen naar de fabriek. Ik heb (dure) lenzen van bij Corné, een prosumer van bij geheugenkaart, ben van beide uiterst tevreden.
                          Echter één opmerking: het feit dat Corné niet meer thuis levert zou op termijn wel eens klanten kunnen kosten. Zolang hij concurentieëel van prijs blijft zal het echter nog meevallen gezien zijn terecht goede naam en faam.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                            Hier zijn we dan weer.
                            Service zoals beloofd door Sigma.

                            Lens 70-200 HSM rechipped voor D200.
                            Afgegeven op 9 maart en 5 april terug klaar.

                            Nu nog even testen en dan te koop met de extenders.
                            Een Nikkor VR wordt zijn vervanger.
                            The Sky is the limit. Digital Gigi

                            Comment


                            • #74
                              Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                              Blijkbaar heeft het onderwerp "slechte service van Sigma" veel stof doen opwaaien op het forum en blijkbaar dikwijls niet onterrecht

                              Aangezien de lens nog niet werkte na de herstelling (zowel op mijn 7D als op mijn 5D) en de hersteltijd van Sigma blijkbaar zeeeeeeeeeeeeeeeeer lang is , ben ik ingegaan op het aanbod van Corné (zie enkele posts terug), namellijk, terugbetaling van de lens.

                              Ik heb de lens keurig met DHL teruggestuurd en deze werd de dag nadien reeds afgeleverd.

                              Corné heeft beloofd het geld terug te storten. Ik wacht wel nog op mijn centjes, maar OK, ik weet wel dat een buitenlandse overschrijving soms een paar dagen kan duren.
                              Dus momenteel wacht ik nog even af op de definitieve afhandeling.
                              2 X Sony α 700, A77 en a55 en wat glaswerk van 8mm tot 800mm

                              Comment


                              • #75
                                Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
                                Ik begin jouw suggestieve opmerkingen een beetje zat te worden...
                                Kan ik best begrijpen Corné. Ik vermoed dat je niet alleen bent

                                sugar
                                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                                http://supermasj.zenfolio.com

                                Comment

                                Working...
                                X