Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zeer slechte service van Sigma !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

    Oorspronkelijk geplaatst door cvaniperen
    Ik begin jouw suggestieve opmerkingen een beetje zat te worden...
    Ai ... een teen geraakt

    Mag niemand eens een andere mening hebben omdat het om "Corné" gaat?
    Sorry, maar uit alleen maar ja-knikkers bestaat het leven niet en heeft ook een forum geen nut.

    Nu ja ... als men hier kan lezen dat iemand al vier maand met een onopgelost probleem zit, dan moet je ook wel kunnen verwachten dat er ook negatievere reacties uit de bus zullen komen.

    Conscia mens recti, famae mendacia ridet
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #77
      Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
      Ai ... een teen geraakt

      Mag niemand eens een andere mening hebben omdat het om "Corné" gaat?
      Sorry, maar uit alleen maar ja-knikkers bestaat het leven niet en heeft ook een forum geen nut.

      Nu ja ... als men hier kan lezen dat iemand al vier maand met een onopgelost probleem zit, dan moet je ook wel kunnen verwachten dat er ook negatievere reacties uit de bus zullen komen.

      Conscia mens recti, famae mendacia ridet
      Omdat één forumlid eens een slechte ervaring heeft met een lens gekocht bij Corné, moet je daarom de verkoper nog niet in een slecht daglicht stellen. Tenslotte weet jij persoonlijk niets van die zaak af.

      Comment


      • #78
        Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
        Ai ... een teen geraakt

        Mag niemand eens een andere mening hebben omdat het om "Corné" gaat?
        Sorry, maar uit alleen maar ja-knikkers bestaat het leven niet en heeft ook een forum geen nut.

        Nu ja ... als men hier kan lezen dat iemand al vier maand met een onopgelost probleem zit, dan moet je ook wel kunnen verwachten dat er ook negatievere reacties uit de bus zullen komen.

        Conscia mens recti, famae mendacia ridet
        Verseg, je begint me flink op de zenuwen te werken. Je 'kruisvaart' begint belachelijke proporties aan te nemen
        Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #79
          Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
          Ai ... een teen geraakt

          Mag niemand eens een andere mening hebben omdat het om "Corné" gaat?
          Sorry, maar uit alleen maar ja-knikkers bestaat het leven niet en heeft ook een forum geen nut.

          Nu ja ... als men hier kan lezen dat iemand al vier maand met een onopgelost probleem zit, dan moet je ook wel kunnen verwachten dat er ook negatievere reacties uit de bus zullen komen.

          Conscia mens recti, famae mendacia ridet
          Natuurlijk mag je een andere mening hebben,

          Maar:

          1- ben je niet rechtstreeks betrokken, en weet je dus niet de finesse van de zaak
          2- kan jij niet inschatten wat het aandeel leverancier hierin
          betekend
          3- het feit dat het eventueel niet opgelost zou zijn, zou ook wel eens aan de camera kunnen liggen, en het feit dat deze lens een kwalijke reputatie aan het opbouwen is ivm focussen.


          Tegenwoordig op BD lijt het wel een spel te worden om kritiek op mensen te spuien, en dan nog dikwijls alleen van dingen horen zeggen, man man man, wat een miserie.

          Sepuku, ik denk op den duur dat je nog gelijk krijgt met je kindertuin!

          Comment


          • #80
            Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

            Ik lees zowat alles water hier op BD voorbij komt.
            En ik vindt dat dit best eens mag stoppen.
            Hierbij wil ook wel nog vermelden als reactie op verschillende vorige posts, dat ik geen discussie wil aangaan omtrent Corné of andere verkopers. Hij heeft volgens mij tot hier toe steeds correct gehandeld. Wat men blijkbaar niet kan zeggen van Sigma.
            En toch zijn er nog die hun ongenoegen uiten op Corne, waarom als ik vragen mag

            Ik heb gisteren van Corné een voorstel gekregen om de lens te ruilen tegen een ander exemplaar (ander type) met eventueel een kleine meerprijs die hij voor zijn rekening neemt .
            Wat wil een mens nog meer
            En toch gaat het verder, dat gezeur .

            Dat Corné ondertussen keurig heeft gezorgd voor reparatie zonder poespas is een goede zaak. Waren ze maar allemaal zo!!!
            Dus daarom vraag ik mij af wie hier een kruistocht aan het doen is
            Wat ik hier allemaal lees, jawade en nog geven ze komentaar aan Corne.
            Ze moeten eens terug naar school en de 10 geboden beter lezen.
            1 Bovenal bemin één god
            2 Zweer niet ijdel, vloek noch spot
            3 Heilig steeds de dag des Heren
            4 Vader en moeder zult gij eren
            5 Dood niet, pleeg geen ergernis
            6 Doe niet wat onkuisheid is
            7 Vlucht het stelen en bedriegen
            8 Ook de achterklap en 't liegen
            9 Wees steeds kuis in uw gemoed
            10 En begeer nooit iemands goed

            Grts
            Formatje

            Comment


            • #81
              Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
              Ze moeten eens terug naar school en de 10 geboden beter lezen.
              1 Bovenal bemin één god
              2 Zweer niet ijdel, vloek noch spot
              3 Heilig steeds de dag des Heren
              4 Vader en moeder zult gij eren
              5 Dood niet, pleeg geen ergernis
              6 Doe niet wat onkuisheid is
              7 Vlucht het stelen en bedriegen
              8 Ook de achterklap en 't liegen
              9 Wees steeds kuis in uw gemoed
              10 En begeer nooit iemands goed

              Grts
              Formatje
              dit hoort eerder thuis op www.degetuigenvanjehova.be of iets dergelijks

              Comment


              • #82
                Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                Goede service van Sigma.
                Ongeveer 4 weken is de HSM weggeweest om te rechippen.
                Enige kost was het opsturen ten mijnen laste .. 26 euro.

                Getest .. en ze werkt nu perfect samen de AF-ON button van de D200.

                Hierbij staat ze dus te koop in de rubriek "Aangeboden"
                The Sky is the limit. Digital Gigi

                Comment


                • #83
                  Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel
                  dit hoort eerder thuis op www.degetuigenvanjehova.be of iets dergelijks
                  Uwe link werkt niet

                  Het was maar de bedoeling om maar 2 geboden te tonen maar om de mensen kenbaar te maken welke het waren dacht ik ik toon ze allemaal enkel wat van toepassing is in vet weergegeven.
                  Wil hierbij bedoelen dat meer en meer mensen echt op een ander zijn kap zitten.
                  Omdat steeds maar Corne word aangevallen al of niet direct maar wordt door bebaalde personen in de dieperik gegooid.
                  Terwijl het merendeel van de Bd leden en gasten niets dan lof hebben.

                  Elk ongenoegen moet dat openlijk geuit worden ??????
                  Waarom niet prive behandelen?
                  Neen direct alles voor de leeuwen gooien
                  Als ieder zo zijn ongenoegen gaat uiten waar is dan de kameraadschap en vriendschap gebleven ????????


                  De topic starter heeft zijn ongenoegen ge uit en is geholpen , waarom dan verder drammen ??????


                  ps, het rode is omdat ik gelukkig ben met wat ik heb


                  Grts
                  Formatje

                  Comment


                  • #84
                    Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Formatje13
                    Uwe link werkt niet

                    Het was maar de bedoeling om maar 2 geboden te tonen maar om de mensen kenbaar te maken welke het waren dacht ik ik toon ze allemaal enkel wat van toepassing is in vet weergegeven.
                    Wil hierbij bedoelen dat meer en meer mensen echt op een ander zijn kap zitten.
                    Omdat steeds maar Corne word aangevallen al of niet direct maar wordt door bebaalde personen in de dieperik gegooid.
                    Terwijl het merendeel van de Bd leden en gasten niets dan lof hebben.

                    Elk ongenoegen moet dat openlijk geuit worden ??????
                    Waarom niet prive behandelen?
                    Neen direct alles voor de leeuwen gooien
                    Als ieder zo zijn ongenoegen gaat uiten waar is dan de kameraadschap en vriendschap gebleven ????????


                    De topic starter heeft zijn ongenoegen ge uit en is geholpen , waarom dan verder drammen ??????


                    ps, het rode is omdat ik gelukkig ben met wat ik heb


                    Grts
                    Formatje

                    ik ben gewoon allergisch aan alles wat naar religie ruikt, vandaar

                    Comment


                    • #85
                      Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                      Natuurlijk mag je een andere mening hebben,

                      Maar:

                      1- ben je niet rechtstreeks betrokken, en weet je dus niet de finesse van de zaak
                      OK, maar al die anderen zijn ook niet rechtstreeks betrokken maar mogen dus wel het tegendeel beweren ... waarom leg je die niet het zwijgen op?

                      2- kan jij niet inschatten wat het aandeel leverancier hierin
                      betekend
                      Ah neen? De TS laat hier weten dat hij al 4 maand met een probleem zit. Eender welke leverancier had voor een defect nieuw toestel al lang een oplossing moeten geboden hebben.

                      3- het feit dat het eventueel niet opgelost zou zijn, zou ook wel eens aan de camera kunnen liggen, en het feit dat deze lens een kwalijke reputatie aan het opbouwen is ivm focussen.Als een lens dergelijke reputatie opbouwt, dan is dit elders ook bekend hé ...


                      Tegenwoordig op BD lijt het wel een spel te worden om kritiek op mensen te spuien, en dan nog dikwijls alleen van dingen horen zeggen, man man man, wat een miserie.
                      Neen, het lijkt eerder op een relidieuze beweging ... aanbidden maar die Corné.

                      Ik snap niet waarom een negatief punt ook niet eens mag aangehaald worden?

                      Als er hier 99% goed wordt gesproken en 1% slecht over Corné, dan heeft die toch niets te vrezen zekers?

                      Sepuku, ik denk op den duur dat je nog gelijk krijgt met je kindertuin!
                      Juist, in een kindertuin is het net zo ... als er 1 een ander gedacht heeft moet die het zwijgen opgelegd worden.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #86
                        Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                        Verseg, je begint me flink op de zenuwen te werken. Je 'kruisvaart' begint belachelijke proporties aan te nemen
                        Kariboe
                        Kruisvaart of waarheid?
                        Jullie trekken het in het belachelijke omdat jullie de waarheid niet willen kennen ... misschien kunnen sommigen dan ook beter ooglappen kopen i.p.v. een camera.
                        Last edited by VerSeg; 7 april 2006, 12:41.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #87
                          Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                          Verseg,
                          Iedereen die ontevreden ergens over is mag dat laten weten, ook hier op het forum. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Het merendeel van mijn klanten is tevreden en daar ben ik blij mee, want ik doe mijn stinkende best om dat zo te houden. Uiteraard gaat er ook wel eens iets mis en dat is iedere keer 1x teveel. Ik zal er dan alles aan doen om dat probleem op te lossen.

                          Waar ik wel een probleem mee heb is is het feit dat ik vind dat je geen objectieve mening hebt. De TS heeft al aangeven dat in zijn ogen het probleem is opgelost en jij doet voorkomen dat het probleem nog bestaat. Of je leest niet goed of onvolledig of je bent subjectief. Je suggestie (verpakt in een vraag...) dat ik de lens pas veel later heb binnengebracht bij Sigma vind ik kwalijk en beschadigend.

                          Ik zou je willen uitnodigen om een keer zelf een aankoop te doen en daarna mag je een echte mening geven.

                          Mvg,
                          Corné
                          Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                          Comment


                          • #88
                            Re: Zeer slechte service van Sigma !!!

                            Het oorspronkelijke probleem is allang opgelost én de huidige reacties hebben steeds minder te maken met de eventuele slechte service van Sigma (en dan druk ik mij nog mild uit).

                            Daarom gaat dit topic op slot.
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment

                            Working...
                            X