Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het FZ30 Topic ;-))

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Het FZ30 Topic ;-))

Iemand al opgemerkt dat de Z50 bij "U heeft goed gekozen" (Uw akte van vertrouwen) nog slechts € 350,- kost....
    Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.

Comment

Ofwel zijn alle Z30 50 bezitters hier al maanden in slaap gevallen, ofwel hebben ze intussen iets anders gekocht. Ik heb dan toch maat voor het tweede gelozen, een Nikon D80 mrt 18-135mm en powerpack. Tuurlijk blijf ik de Z50 eveneens houden. Ieder toestel heeft zijn voor- en ook zijn nadelen en de voordelen van de Z50 kennen we intussen. Het is en blijft een puik toestel.
      Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.

Comment

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (Snurk) zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

PS Proficiat met je nieuwe aanwinst!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Comment

• Re: DMC-FZ50EG-K

Oorspronkelijk geplaatst door Roger V Bekijk bericht
          Sinds een jaar of zo heb ik een Z50. Het probleem met dit geval is dat hij zo traaaaaaag is. Nu ben ik een fan van Limburg en diens inwoners en deze laatsten moeten mij de vergelijking met de Z50 maar vergeven. Steve Stevaert spreekt vlugger dan de reactietijd van mijn Z50.... Knap vervelend bij het fotograferen van vliegende voorwerpen...
          Ik gebruik enkel de automatische instelling en stel vast dat scherpstellen hoe langer hoe trager wordt. Heeft iemand anders ook deze gewaarwording?
          Is de FZ50EG een upgrade van onze oudere Z50?
          Dank alvast voor jullie reacties (en zeker die van mijn Limburgse vrienden).

wel ik had hetzelfde idee, dat hij nu veel trager is bij scherpstellen ...
          ik dacht het aan mij lag :-) ongeduldiger aant worden :-)

heb wel een sdkaart van 8gig ... (maar had ik eigenlijk al langer)

speel met de gedachte van aanschaf nieuwe canon 50D.. maar welke lenzen dan weer ... en zal hele aanpassing zijn .. na de FZ50

groetjes
          An
          www.pbase.com/dewildean

Comment

oei forum ligt precies beetje stil hier, maar ben jaren lang trouw FZ20 en dan FZ50 gebruiker geweest tot dit jaar de overstap gemaakt te hebben naar canon materiaal...

daarom verkoop ik een paar spullen die ik samen met de FZ50 gebruikte :

-olympus WCON07- olympus TCON1.7x - raynox DCR-5320PRO - B+W UV filter

zie http://forum.belgiumdigital.com/f11/...ea-244187.html

groetjes
            An
            www.pbase.com/dewildean

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jove Bekijk bericht
              Aangeboden :
              Teleconverter TC-E15ED van Nikon die ik heb gebruikt op de Panasonic FZ50.
              Normaal gesproken past deze converter niet op de FZ50 maar via bijgeleverde verloopring lukt het om de FZ50 om te toveren in een 630mm lens.

converter is in goede conditie.
              Richtprijs is 105€.
              @jove: Ik denk dat je dit beter ook onder aangeboden post hoor. Daar gaat iedereen zoeken naar dergelijke dingen.
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                @jove: Ik denk dat je dit beter ook onder aangeboden post hoor. Daar gaat iedereen zoeken naar dergelijke dingen.
                Ondertussen het bericht op de juiste plaats gezet
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                X