Re: overstap 350d naar 20d?
Ik heb geen batterijgrip, en voor mij hoeft dat ook niet. Daardoor wordt de camera weer groter, en past die niet meer in de fototas
. Ik kan ook zonder problemen foto's maken in alle richtingen, een extra ontspanknop heb ik niet nodig. En met een akku kan je héél veel foto's maken, het is dus niet nodig om er twee tegelijk in te steken.
Met grip ziet een camera er ook groter uit, en ik vind dat een 20D zo al genoeg opvalt. Ze vragen altijd of ik voor de krant werk (en in welke krant ze de foto's kunnen bekijken), dus moet ik zeker geen toestel hebben dat nog groter is
.
Op statief zal een camera zonder batterijgrip inderdaad heel wat steviger staan, dat is ook nog een voordeel
.
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T

Met grip ziet een camera er ook groter uit, en ik vind dat een 20D zo al genoeg opvalt. Ze vragen altijd of ik voor de krant werk (en in welke krant ze de foto's kunnen bekijken), dus moet ik zeker geen toestel hebben dat nog groter is

Op statief zal een camera zonder batterijgrip inderdaad heel wat steviger staan, dat is ook nog een voordeel

Comment