Het gaat hier toch wel degelijk over de Cyber-shot R1 van Sony, niet???
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Hoewel ik dit zelf zeker geen corecte test durf te noemen
Toestel op salontafeltje gelegd en wat met de iso instellingen gespeeld.
Kunstlicht met een weinig tegenlicht (blauwe uurtje).
Hieronder enkele opname's op 200, 800 en 3200 iso.
Straf is dat,
Ik heb er een besteld bij Sony center Foto Robert Kortrijk die dit weekend opendeur houdt, en die heeft hem niet binnen, in het passeren ga ik ook nog even kijken bij Sony center Roeselare en daar ligt hij in de vitrine, had ik maar geen voorschot betaald, maar ik moet er wel bijvertellen dat het toestel in Roeselare 999 euro kost en bij Robert maar 888 euro.
Straf is dat,
Ik heb er een besteld bij Sony center Foto Robert Kortrijk die dit weekend opendeur houdt, en die heeft hem niet binnen, in het passeren ga ik ook nog even kijken bij Sony center Roeselare en daar ligt hij in de vitrine, had ik maar geen voorschot betaald, maar ik moet er wel bijvertellen dat het toestel in Roeselare 999 euro kost en bij Robert maar 888 euro.
Dat is echt wel pech voor jou
Zelf had ik reeds langer besloten dit toestel te kopen, maar nergens besteld, na het lezen van van dit topic, ben ik deze voormiddag naar De Greef gereden en het enige toestel dat hij in de kast had liggen meegenomen (na betaald te hebben wel te verstaan).
1000€, CF SanDisk ExtremeIII 1,0 GB inbegrepen.
Comment