Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Re: Peiling naar belangstelling Konica-Minolta "demo"
Ik Kom uit Vlaardingen Nederland, maar heb ook interesse voor zo'n bijeenkomst.
Ik heb de 7D, 17-35 D lens en de 35-105 een oudere Minolta lens van mijn analoge camera. Ik zou graag de 18-200 lens van Minolta willen hebben ! Die is aangekondigd en zou rond half november er moeten zijn in Nederland.
@Spanjaart,
ik vind het wel ongelofelijk hoe je iemand zo kan afbreken terwijl hij het beste voor heeft met iedereen...
Heb je wel eens bedacht hoeveel tijd Rudy hier al in gestoken heeft. De moeite die hij doet om dat allemaal op pootjes te krijgen is onvoorstelbaar en dan breek jij dat meteen met de grond af?
HOe spijtig ook, maar ik kan er niet bij zijn; ik ga eind december verhuizen en in februari verwacht ik een kleine "minikiwi" en ik heb het dus én te druk en 't is te onzeker voor wat betreft de thuissituatie. Wellicht een volgende keer beter...
Aan de anderen: veel plezier!
@ Rudy: tof om het te organiseren, hoop dat het een succes wordt
Newbie hier bij belgiumdigital , dus HOI
Schitterend initiatief lijkt mij dit . Hopelijk gaat dit door...
Zelf Minolta user
Dynax 7D met grip , Dynax 600si met grip , Sigma 70-300mm , Minolta 50mm en minolta 18-70D, Hi-Matic S2. Volgende aankopen worden een 24-80 en de 3600HSD flits... Zou leuk zijn "teen en tander" uit te testen.
Zal zeker deze thread in de gaten houden.
Oja ... (off topic) op 11 december is er 2de handsbeurs in Antwerpen.
Berchem meerbepaald in de Alpheusdal . I'll be there
Comment