Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peiling naar belangstelling Konica-Minolta "demo"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Peiling naar belangstelling Konica-Minolta "demo"

Oorspronkelijk geplaatst door notex
    Hier snap ik nu helemaal niets van. Ik beschouw mijn laatste zin als een compliment aan Rudy omdat hij zich zo hard heeft ingespannen om dit evenement te organizeren. Dat jij de smily achter mijn laatste zin niet ziet staan kan ik niets aan doen.

Wat Minolta betreft, ik zat al 4 jaar te wachten op de opvolger van de RD175 en de RD3000.
    Sorry , dan heb ik het ook verkeerd begrepen maar een knipoog smiley komt ook wel niet echt grappig over in die context. Maar sorry dus.

Greets
    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X
      Sorry , dan heb ik het ook verkeerd begrepen maar een knipoog smiley komt ook wel niet echt grappig over in die context. Maar sorry dus.

Greets
      Ook sorry van mijn kant voor het gebruik van de verkeerde smily.
      Had echt geen kwade bedoeling.

Comment

Terwijl mijn beslissing al gevallen is op de Nikon D200 heb ik ook wel interrese gekregen om te komen.

Alvast leuk georganiseerd Rudy!

Comment

Alpheusdal te Berchem...
          Weet nog dat ik die lokatie heb voorgesteld via mail. Er zullen er wel nog geweest zijn ...
          Anyway , ik hoop dat ze flitsers zullen meehebben ook.
          Mooi initiatief btw
          http://fstopsandpitstops.blogspot.com/

http://rinosnaps.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rino
            Alpheusdal te Berchem...
            Weet nog dat ik die lokatie heb voorgesteld via mail. Er zullen er wel nog geweest zijn ...
            Anyway , ik hoop dat ze flitsers zullen meehebben ook.
            Mooi initiatief btw
            Flitsers zullen er wel zijn zeker ? ;-)
            En, ja, jij was ook een van de Alpheusdal aanbrengers, waarvoor dank.

Comment

zomaar even in me opgekomen:

hoe worden de zelf meegebrachte spullen gescheiden gehouden van de verschillende demonstratie spullen? zijn deze goed gemarkeerd? schrijven we in met de serienummers van onze eigen spulllen?

het is natuuurlijk lastig praten als iemand met een tas vol spullen naar buiten gaat en bij navraag zegt: "die heb ik zelf meegenomen hoor"
              het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
              Telecaster weblog
              km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster
                zomaar even in me opgekomen:

hoe worden de zelf meegebrachte spullen gescheiden gehouden van de verschillende demonstratie spullen? zijn deze goed gemarkeerd? schrijven we in met de serienummers van onze eigen spulllen?

het is natuuurlijk lastig praten als iemand met een tas vol spullen naar buiten gaat en bij navraag zegt: "die heb ik zelf meegenomen hoor"
                Vraag gesteld aan KM, zij komen hierop terug.

Comment

De KM 7D is nogal in prijs aan het dalen.
                  In Duitsland zijn er sites die hem onder de 700€ aanbieden.

Gaat op de KM demo misschien al de opvolger van de 7D getoond worden?
                  Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satpet
                    Gaat op de KM demo misschien al de opvolger van de 7D getoond worden?
                    Als dat zou zijn, vrees ik dat het Alpheusdal te klein gaat zijn.
                    Verwacht daar maar meer nieuws rond in de periode van de PMA.
                    Waarschijnlijk zal de 7d wel opgevolgd worden door een 7dI naar goede oude minolta gewoonte. Maar, dat blijft gissen natuurlijk.

Comment

Heeft een 7D zoveel meer mogelijkheden dan een 5D? Betere lichtmeting? Ik dacht misschien een 5D te kopen... zou het dan interessanter zijn een 7D te kopen daar het prijsverschil steeds kleiner en kleiner wordt?

Filip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipperke
                        Heeft een 7D zoveel meer mogelijkheden dan een 5D? Betere lichtmeting? Ik dacht misschien een 5D te kopen... zou het dan interessanter zijn een 7D te kopen daar het prijsverschil steeds kleiner en kleiner wordt?

Filip
                        Daar kan je je een beter beeld over vormen op zondag 29/1 ;-)

Comment

Volgens mij gaat hier zwaar verkocht worden
                          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

gaat minolta dit nog doen nu ze stoppen met fototoestellen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                              gaat minolta dit nog doen nu ze stoppen met fototoestellen .

De demo dag met de steun van Konica Minolta gaat door zoals gepland ! ! ! !

Ik kan me voorstellen dat mensen momenteel geen km willen kopen, maar die dag is misschien het uitgelezen moment om een en ander op te klaren?
                              Kijk ik had ook graag de naam KM behouden gezien, maar laat ons eerlijk zijn, ook al is Sony een buitenbeentje, ze zijn wel zeer groot, machtig, en in staat om marketing technisch een topprodukt neer te zetten, en dat verkoopt!! Dat zie je ook aan de andere (2?) merken hé.

Dus moeten we toch echt niet wanhopen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                                De demo dag met de steun van Konica Minolta gaat door zoals gepland ! ! ! !

Ik kan me voorstellen dat mensen momenteel geen km willen kopen, maar die dag is misschien het uitgelezen moment om een en ander op te klaren?
                                Kijk ik had ook graag de naam KM behouden gezien, maar laat ons eerlijk zijn, ook al is Sony een buitenbeentje, ze zijn wel zeer groot, machtig, en in staat om marketing technisch een topprodukt neer te zetten, en dat verkoopt!! Dat zie je ook aan de andere (2?) merken hé.

Dus moeten we toch echt niet wanhopen denk ik.
                                En als we daar nu eens een paar mensen van KM gijzelen en een paar eisen stellen in de vorm van 'naambehoud' ?
                                flickr

Comment

Working...
                                X