Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D2X - Correcte 2dehands prijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

    ik ga naar de actionshop in vilvoorde.

    volgens hen zijn de prijzen van alle actionshops gelijk..

    heb al afslag gekregen tot aan de belgische 'goedkoop' prijs. maar niet tot aan inet prijzen.

    het is al raar dat de verkoper in de actionshop vilvoorde naar een kantoor moet bellen om een goedkopere prijs aan te vragen!
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #32
      Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

      Mag ik dat tegen spreken?
      Mijn in America gekochte D70 (zelf daar gaan halen) is bij de beukelaer gratis gerepareerd : lichtmeter vervangen. Toen ik de cam er ging binnenbrengen heb ik hen uitgelegd dat het een amerikaanse was, maar ze vroegen zelfs geen aankoopbewijs...

      Voor zover ik weet geeft Nikon internationale garantie, en de Beukelaer respecteert die.

      In mijn ervaring maakt het dus niet veel uit, de laagste prijs geldt....

      oh ja, sensor vanzelfsprekend gereinigd....

      Jo.


      Oorspronkelijk geplaatst door Digifo
      Redenen genoeg maar je moet ze kennen :

      -garantie heb je natuurlijk overal dat hij gemaakt wordt en dat ze de service leveren (europese garantie), maar dat is niet steeds gratis, hangt er gewoon vanaf. En je kan het niet eisen. Neem maar eens goed de garantievoorwaarden door (als je ze hebt), en probeer het verschil te kennen met de europese of wereldwijd, en wanneer het toestel zich niet in het geïmporteerde land bevindt. Een héél groot verschil.
      Probeer dat daar maar eens met een niet belgische import, of probeer dat maar eens wanneer je je CCD zelf gereinigd hebt....
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #33
        Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

        Is er een site van foto De Beukelaer?
        al eens de prijzen gezien op www.topfoto.be of geheugenkaart.be
        zeer goede service en lenzen wisselen en of verkopen is daar geen probleem.
        een Nikon D7000, glas, een Ixus 860 IS

        Comment


        • #34
          Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

          Oorspronkelijk geplaatst door fiets
          Is er een site van foto De Beukelaer?
          al eens de prijzen gezien op www.topfoto.be of geheugenkaart.be
          zeer goede service en lenzen wisselen en of verkopen is daar geen probleem.

          De juiste site is : www.topfoto.de

          Comment


          • #35
            Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

            Oorspronkelijk geplaatst door immage
            mijn visie over aankopen in het verre buitenland he:

            GEWOON DOEN!
            en dek u zelf wa in me een verzekering. op nen body kost u da 30 euro per jaar alles in.
            is hij dan toch fataal kapot, smijt hem dan op de grond of verdrink hem. en koop u nen nieuwe.
            maar ook hier weer altijd de kleine letterkes lezen he.
            En dan ben je verwonderd dat diezelfde verzekering volgend jaar 60 EUR gaat kosten ipv 30 EUR . Maar ja, laat de eerlijke "domme" mens maar meebetalen voor de "slimme" die het niet zo nauw neemt met normen en waarden .
            Jan Akkermans
            (BD1097BE)
            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

            Comment


            • #36
              Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

              de beukelaer is de invoerder van oa. nikon. (en dus niet direct een winkel waar je iets kan kopen)



              de andere merken door hen verdeeld vindt je op http://www.debeukelaer.be


              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #37
                Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

                Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                ik ga naar de actionshop in vilvoorde.

                volgens hen zijn de prijzen van alle actionshops gelijk..

                heb al afslag gekregen tot aan de belgische 'goedkoop' prijs. maar niet tot aan inet prijzen.

                het is al raar dat de verkoper in de actionshop vilvoorde naar een kantoor moet bellen om een goedkopere prijs aan te vragen!
                Parakietje......dit is nu echt wel de laatste keer dat ik reageerde, het is lulkoek van U of van Actionshop Vilvoorde.
                Van de verschillende prijsoffertes die ik kreeg van actionshopwinkels, waren er aanzienlijke verschillen. Maar het lijkt wel of je wilt aantonen dat ik hier wat uit mijne duim zit te zuigen, dus : (XXX'n in plaats van de namen)
                Originele mails en antwoorden kan je bij mij komen zien.

                Vanwege : MXXXXXXX Action Shop [XXXXfotokXXXXXXXXi@actionshop.be]
                Hallo,
                De prijs bedraagt 4990 euro incl.BTW en voldoet aan de door u gestelde voorwaarden.
                mvg
                XXXXXXXXXXX

                en een tweede mailtje dat ik van dezelfde kreeg nadat ik gemeld had dat ze de duursten waren en ik elders zou gaan kopen :

                Hallo,
                Onze netto netto prijs is 4929 euro , enkel bij contante betaling!!!!!!
                Indien U prof fotograaf bent met BTW nummer ,hebt u nog een betere prijs.
                Welke prijs had u gekregen, misschien kunnen we het eens nakijken.
                mvg
                XXXXXXXXXXX


                Neen, er zaten op verschillende actionshopwinkels verschillen, eigenlijk was geen enkele gelijk !
                De goedkoopste was trouwens ook een actionshopwinkel, neen niet bovenvermelde. De goedkoopste -die aan mijn voorwaarden kon voldoen- mocht verkopen en hadden de garantie dat ik kocht.
                Ik vroeg hen naar hun beste prijs, dan moeten ze nadien niet iets anders vertellen, of van hun prijs iets af doen. Dat pakt dus niet bij mij. Volgende keer vraag ik daar zelfs geen prijs meer.

                Natuurlijk hoort niemand aan welke prijs ik hem uiteindelijk kocht, want het is inmiddels al een paar maand geleden. En de aankoop gebeurde onder MIJN voorwaarden, niet die van de winkel, (oa bij een eventueel defect vervangen, geen herstelling, inruilen tegen een andere en een niet direct ingaande waarborgtermijn, want dan is hem in de praktijk niet meer te wisselen). En ja ik betaalde contant bij afhaling.

                Ik zit hier niet zo maar wat uit mijn duim te zuigen.....en ik moet hier ook niets te bewijzen maar ik hou wel van juiste informatie. Dat bij deze dus.

                Ik zou het gepast vinden Parakiet, dat je nu zou antwoorden, sorry ik heb me vergist of ze hebben me wat wijs gemaakt.
                Last edited by Digifo; 25 september 2005, 23:27.

                Comment


                • #38
                  Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans
                  . Maar ja, laat de eerlijke "domme" mens maar meebetalen voor de "slimme" die het niet zo nauw neemt met normen en waarden .
                  u leeft in belgië he

                  ik heb nog nooit een valse aangifte gedaan maar als het zover is dan gebruik ik mijn verzekering wel he. das de reden da ik hem betaal.

                  Comment


                  • #39
                    Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

                    ga je me vertellen dat de vriendelijke jufrouw achter de toonbank eigenlijk naar een binnenlijn belde?
                    de prijzen worden blijkbaar doorgegeven vanuit een centraal punt. promoties gelden dan ook in alle winkels.

                    de enige mogelijkheid die ik zie is devolgende:

                    één van die 3 shops is de hoofdwinkel met de meeste autonomie. daar zou je dan persoonlijk een goeie prijs kunnen krijgen.


                    heb je zelf al eens prijzen vergeleken? online shop met belgie? 't lijkt me straf dat je aan zo'n prijs je toestel kreeg. je krijgt het voordeel van de twijfel.

                    maar het is niet aannemelijk dat zo'n winkel je plots een korting van honderden euros geeft EN andere verkoopsvoorwaarden.
                    bij sommige artikels stijgt het verschil over de 1000 euro.

                    als niet vaste klant krijg je het niet gedaan om met btw 1000 euro korting te krijgen.
                    als vaste klant is dat al een andere zaak, maar dan nog.


                    oh ja, dit is een forum. mensen reageren.
                    het laatste woord halen is niet het gelijk krijgen.
                    verder is dit amper een discusie waar je wint door het hardste te blazen.
                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #40
                      Re: D2X - Correcte 2dehands prijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                      heb je zelf al eens prijzen vergeleken? online shop met belgie?
                      *LOL* het lijkt wel of je niet leest. Ik zou het niet weten, en ik zou ook niets gezegd hebben, als ik dat niet zou doen.

                      Op een index van 100 :
                      is de streek rond Hasselt het goedkoopst (117), ligt ook dicht bij de grens
                      Aarlen het duurst (127)
                      Aken (105), Berlijn en Lausanne (104), Aken (105)

                      (Het gaat over vergelijking digitale fototoestellen, en over gemiddelden).

                      Het volstaat dus dat ik in de goedkoopste winkel in de streek rond Hasselt 12% korting krijg om te kopen aan de prijs van Aken.
                      En zonder korting vind je de goedkoopste toestellen in Andorra (94), daar moet jij dus zijn.

                      Comment

                      Working...
                      X