Zoek eens op Hoodman of plak er PDA folie overheen.
Eerlijk gezegd vind ik het zelf niet zo nodig. Het scherm dat je ziet is een stukje plastic van een paar euro en niet het daadwerkelijke LCD scherm. Bij normaal gebruik valt de schade wel mee en mocht het toch beschadigen is het simpel en goedkoop te vervangen.
en jaa, is me ook al opgevallen dat wanneer ik buiten zit da lcd'tje nie zo helder meer is
en als ik binnen foto's neem, dan is de foto meestal helder op het lcd dan op de pc...
omdat je het lcd kan inklappen heb ik speciaal dit modeltje gekocht, het toestel zelf vind ik inorde, al is het weliswaar niets speciaal tov van al die dslr die menige op deze site bezitten
Dat "goedkope" afdekplaatje wat al op de camera zit, scheelt erg per camera hoor. Ik had ooit een olympus C740UZ, fijne camera voor starter, maar goed. Was er mee in de dierentuin. Begint het te gieten. Ik de camera snel wegstoppen onder mijn jas, tegen de rits. Allemaal krassen op het schermpje. Vervangingskosten waren zo'n 75 gulden. Nu dat vind ik niet goedkoop... Maar goed kan sterk per camera verschillen...
Comment