Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lcd sherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• lcd sherm

hello ,aan alle bezitters van een canon power shot,hebben julie ook bij zonlicht ,een slechte weergave van het lcd scherm. dank u poli

Re: lcd sherm

Heb weliswaar geen powershot, maar volgens mij is dit een vervelende eigenschap van alle LCD schermen.
    Groeten,

Albert Jan

Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

Comment

Omdat het hier toch over LCD schermen gaat, even vraagje (tenzij ik een ander topic moet openen ):

Bestaat een veiligheidsfilm die over de lcd kan geplaatst worden om krassen te voorkomen? Indien ja, waar kan ik die halen?

Alvast bedankt
      mvg

Comment

Zoek eens op Hoodman of plak er PDA folie overheen.

Eerlijk gezegd vind ik het zelf niet zo nodig. Het scherm dat je ziet is een stukje plastic van een paar euro en niet het daadwerkelijke LCD scherm. Bij normaal gebruik valt de schade wel mee en mocht het toch beschadigen is het simpel en goedkoop te vervangen.
        Groeten,

Albert Jan

Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PhRe@k
          Omdat het hier toch over LCD schermen gaat, even vraagje (tenzij ik een ander topic moet openen ):

Bestaat een veiligheidsfilm die over de lcd kan geplaatst worden om krassen te voorkomen? Indien ja, waar kan ik die halen?

Alvast bedankt
          mvg
          Kijk eens hier: http://www.m5000.de/shop.htm

Gr Peter
          Canonvijfdeemarkdrie

Comment

ik heb (sinds een paar dagen) een powershotje a95

en jaa, is me ook al opgevallen dat wanneer ik buiten zit da lcd'tje nie zo helder meer is

en als ik binnen foto's neem, dan is de foto meestal helder op het lcd dan op de pc...

omdat je het lcd kan inklappen heb ik speciaal dit modeltje gekocht, het toestel zelf vind ik inorde, al is het weliswaar niets speciaal tov van al die dslr die menige op deze site bezitten

Comment

Dat "goedkope" afdekplaatje wat al op de camera zit, scheelt erg per camera hoor. Ik had ooit een olympus C740UZ, fijne camera voor starter, maar goed. Was er mee in de dierentuin. Begint het te gieten. Ik de camera snel wegstoppen onder mijn jas, tegen de rits. Allemaal krassen op het schermpje. Vervangingskosten waren zo'n 75 gulden. Nu dat vind ik niet goedkoop... Maar goed kan sterk per camera verschillen...

Comment

Working...
              X