Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 350D

mijn is besteld!

Heb het bij vandenborre gedaan .
    Redenen: 40 euro duurder dan topfoto+verzending MAAR als er iets aan scheelt is het maar een liter benzine te rijden voor hem binnen te brengen.
    Ook heb ik 5 jaar garantie gepakt, 75 euro meer maar dan zit ik save met dode sensors, vastzittende spiegels etc. (en da's direct al een 200 euro)
    Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

Comment

In de discussie worden ook de lenzen wat vergeten. Heb net tweedehands (via BD!) een Sigma 70-200 2.8 op de kop getikt. Uiteraard een zware lens, maar ik werk er graag mee. Ik zie die nog niet op een 350 "passen", maar ik heb het inderdaad niet geprobeerd.
      Canon 70D
      En als ik het wat compacter houd: Fuji HS35

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ricky300D
        In de discussie worden ook de lenzen wat vergeten. Heb net tweedehands (via BD!) een Sigma 70-200 2.8 op de kop getikt. Uiteraard een zware lens, maar ik werk er graag mee. Ik zie die nog niet op een 350 "passen", maar ik heb het inderdaad niet geprobeerd.
        Iedereen heeft natuurlijk een doel met zijn camera hé
        Ikzelf vind het ook niet verstandig een 350D te kopen als je vogels wilt trekken in de wilde natuur (dus 500+ mm nodig hebt).
        Maar voor op reis etc is zo een klein ding wel heel handig, ook voor op straat als je niet te veel wilt opvallen...
        Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Typhon-
          Iedereen heeft natuurlijk een doel met zijn camera hé
          Ikzelf vind het ook niet verstandig een 350D te kopen als je vogels wilt trekken in de wilde natuur (dus 500+ mm nodig hebt).
          Maar voor op reis etc is zo een klein ding wel heel handig, ook voor op straat als je niet te veel wilt opvallen...
          Daarvoor ga ik hem dus wel degelijk gebruiken en ik heb er nog geen spijt van gehad.

Die zware lenzen gaan toch het statief op, als daar dan een camera van 700gr of 17000 gr aanhangt, veel maakt het niet uit....

ohja, op elk potje past een....

Comment

Working...
          X