Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D100 of D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D100 of D70

ON TOPIC...

Net m'n eerste foto's gemaakt met de D70 en hier m'n bevindingen.
    M'n eerste indruk was dat de viewfinder nog iets kleiner was dan van de D100.
    De foto's zagen er heel goed uit en tot zover geen last van backfocus maar dead on..
    Automatische witbalans had ik op automatisch -2 staan en bij de foto's die ik binnen nam had ik de indruk dat de AWB beter werkt dan de AWB van de D100.
    M'n SB800 als remote gebruikt en alleen daarom ben ik al blij met m'n switch.
    Valt nog een hoop te ontdekken voor me met m'n nieuwe speeltje...
    Mijn Foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix
      daar gaan we weer... :-(

'k Zou zeggen : SLOT EROP !

voor zover ik gelezen heb heeft martyin al lang een D70 besteld, en heeft dit topic hier geen zin meer, dit is hier toch geen chit chat...
      Hallo,

Offtopic: Zo te zien is dit een stille hint naar het moderatorschap ...

Ontopic: Als de volgende posts veranderen in gezever, dan gaat deze inderdaad weg!

mvg Sven Michiels (moderator)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smartpics
        ON TOPIC...

Net m'n eerste foto's gemaakt met de D70 en hier m'n bevindingen.
        M'n eerste indruk was dat de viewfinder nog iets kleiner was dan van de D100.
        De foto's zagen er heel goed uit en tot zover geen last van backfocus maar dead on..
        Automatische witbalans had ik op automatisch -2 staan en bij de foto's die ik binnen nam had ik de indruk dat de AWB beter werkt dan de AWB van de D100.
        M'n SB800 als remote gebruikt en alleen daarom ben ik al blij met m'n switch.
        Valt nog een hoop te ontdekken voor me met m'n nieuwe speeltje...
        Dat zijn nu eens onweerlegbare argumenten sé ! Heb ik spijt dat mijn tweede toestel geen D70 maar een D100 is, waarmee mijn tellerke als eens rond geweest is. Nu ga ik ook snel naar de winkel gaan als die indrukken zo goed zijn, dan ga ik ook maar voor een D70 gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Potske
          Dat zijn nu eens onweerlegbare argumenten sé ! Heb ik spijt dat mijn tweede toestel geen D70 maar een D100 is, waarmee mijn tellerke als eens rond geweest is. Nu ga ik ook snel naar de winkel gaan als die indrukken zo goed zijn, dan ga ik ook maar voor een D70 gaan
          Mod, zet er maar een potsken op...Zulke ironie kunnen we hier missen. Een klein beetje te hoog hypocrietgehalte....
          D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

BD0323BE

Comment

Beste BD-ers,

Graag geen sarcastische opmerkingen. Als je info, uitleg of iets anders wil over bepaalde producten, geageer dan op de topic, maar begin niet te zeveren (daar is Chit Chat voor !!!).

Deze topic ging open D100 of D70, maar als ik de laatste antwoorden lees, is daar maar weinig van te merken.

mvg Sven Michiels (Moderator)

Comment

En wat tegenwoordig met de garantie?
              In België krijg je bij wet momenteel 2 jaar garantie (op de site van Pixmania wordt de D70 ook met 2 jr garantie aangeboden).
              De Nederlandse leveranciers geven slechts 1 jaar.

Is dit voor de belgen geen reden om in eigen land te kopen?

Dirk
              Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Working...
              X