Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20D : is er nu een front-focus probleem of niet met mijn camera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: 20D : is er nu een front-focus probleem of niet met mijn camera?

    Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan
    Heb helemaal geen klachten van mijne 20D hij is gewoon supper.
    En het verschil is toch bijster veel. Minder ruis snelle, opstart, betere meting 9 punts voor mij zijn dit de belangrijkste verbeteringen wil mijn 300D nooit meer terug alhoewel dit ook een mooie camera was.
    Kan ik alleen maar beamen!
    Lapino, voorzover ik weet ben jij echt wel de enige (corrigeer me als het niet waar is!) met dat probleem en ik vind het oprecht heel erg voor je... ik moet die focus-test eens doen maar ben tot nu toe echt tevreden met mijn 20D!
    De enige keer dat ik focusproblemen had was volgens mij te wijten aan een vuile filter!

    En sorry, vandaag nog een 10D gaan halen nu de 20D uit is vind ik - met alle respect - echt dom (de 20D is een verbetering op alle gebied!)! Ik ben maar al te blij dat mijn fotograaf mij op tijd meegedeeld heeft dat de nieuwe 20D uitkwam en ik mijn bestelling kon anuleren.
    Die nieuwe firmware heb ik er wel nog altijd niet opgezwierd. Vind ik vrij smerig dat ze daar moeilijk om doen als je problemen met je apparaat hebt en het wil omruilen of je garantie wilt bovenhalen! Maar dat is bij Nikon ook zo...

    Comment


    • #77
      Re: 20D : is er nu een front-focus probleem of niet met mijn camera?

      ben beetje voorbarig geweest, want focus problemen zijn er nog altijd (jammer genoeg). blijkbaar is het enkel wanneer ik wil focussen op bepaalde afstanden (iemand op 1m afstand is ok, iemand op 3m afstand wordt gefront-focussed). morgen gaat de camera naar etbass voor servicing

      ik ken nog één iemand met 20D problemen : Monique van naturephotography, een zéér gekende fotografe die héél goed weet wat ze doet hoor
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

      Comment

      Working...
      X