Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Intussen met FW2.0 AF-C tracking geprobeerd met de duiven hier in de buurt. Zelfs met huidige flinke bewolking véééél beter!!! Lock on = top Hunting = quasi verdwenen Dit zowel bij onderwerpen dichtbij als veraf
Welke? Z6 of z7?
I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
Some of my photos at www.pessolano.net
Ik heb mijn Z6 zojuist binnen gedaan bij Camera expres te Wilrijk betreft dit probleem (We hebben ontdekt dat de functie voor vibratiereductie (VR) die in sommige Z 7- en Z 6-systeemcamera's is ingebouwd, niet het volledige potentieel benut. We repareren de desbetreffende camera's gratis) Mijn toestel is er bij en ben benieuwd hoe snel ik het zal terug hebben Van Nikon (Zaventem België)
Ik twijfel eraan dat de kamera naar procirep gaat,ik denk dat die eerder naar Nederland zal gaan.
Kan ook mis zijn
Ik twijfel eraan dat de kamera naar procirep gaat,ik denk dat die eerder naar Nederland zal gaan.
Kan ook mis zijn
Voor hetzelfde geld gaat hij naar één of andere hersteller die eerst zelf probeert te herstellen en als het echt niet kan, dan pas naar Nikon door stuurt. PCH in Brussel doet het in ieder geval zo en dat zonder dat de klant hiervan op de hoogte wordt gesteld.
Natuurlijk, ze werken niet allemaal op die wijze, er zijn nog eerlijke handelaars ook.
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Voor hetzelfde geld gaat hij naar één of andere hersteller die eerst zelf probeert te herstellen en als het echt niet kan, dan pas naar Nikon door stuurt. PCH in Brussel doet het in ieder geval zo en dat zonder dat de klant hiervan op de hoogte wordt gesteld.
Natuurlijk, ze werken niet allemaal op die wijze, er zijn nog eerlijke handelaars ook.
Ik doe in ieder geval steeds mijn apparatuur rechtstreeks binnen bij procirep.
Comment