Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FF Systeemcamera van Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: FF Systeemcamera van Nikon

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
    Intussen met FW2.0 AF-C tracking geprobeerd met de duiven hier in de buurt. Zelfs met huidige flinke bewolking véééél beter!!! Lock on = top Hunting = quasi verdwenen Dit zowel bij onderwerpen dichtbij als veraf
    Welke? Z6 of z7?
    I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
    Some of my photos at www.pessolano.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thefoodtraveller Bekijk bericht
      Welke? Z6 of z7?
      Z7 met 300/2.8 en onderwerp <10m. Voorheen bij BIF zo dichtbij amper of geen lock-on en soms blokkering op de achtergrond.

Fotoreeksje in collage onder LINK

Morgen doe ik nog verdere testen met verschillende AF veld standen

Comment

Merci

Comment

Vanaf vandaag wel ferme cashback acties op Nikon...

Ook op de Z-reeks... tot 400€ cashback voor combinatie Z6/Z7 met 24-70S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nimbus Bekijk bericht
            Ik heb mijn Z6 zojuist binnen gedaan bij Camera expres te Wilrijk betreft dit probleem (We hebben ontdekt dat de functie voor vibratiereductie (VR) die in sommige Z 7- en Z 6-systeemcamera's is ingebouwd, niet het volledige potentieel benut. We repareren de desbetreffende camera's gratis) Mijn toestel is er bij en ben benieuwd hoe snel ik het zal terug hebben Van Nikon (Zaventem België)
            Ik twijfel eraan dat de kamera naar procirep gaat,ik denk dat die eerder naar Nederland zal gaan.
            Kan ook mis zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
              Ik twijfel eraan dat de kamera naar procirep gaat,ik denk dat die eerder naar Nederland zal gaan.
              Kan ook mis zijn
              Voor hetzelfde geld gaat hij naar één of andere hersteller die eerst zelf probeert te herstellen en als het echt niet kan, dan pas naar Nikon door stuurt. PCH in Brussel doet het in ieder geval zo en dat zonder dat de klant hiervan op de hoogte wordt gesteld.
              Natuurlijk, ze werken niet allemaal op die wijze, er zijn nog eerlijke handelaars ook.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Zijn er al goeie e-books voor de Z7 ondertussen? (welke zijn aan te raden?)

Comment

Thom Hogan ebook is goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thefoodtraveller Bekijk bericht
                    Thom Hogan ebook is goed
                    Bedankt...30€ valt wel mee...kan er nu ook nog wel af
                    Het is allemaal de schuld van Frank heb ik thuis gezegd...Moest maar niet zoveel stoeffen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                      Het is allemaal de schuld van Frank heb ik thuis gezegd...Moest maar niet zoveel stoeffen
                      Niet akkoord. Er is een groot verschil tussen de waarheid vertellen en stoefen over iets. Frank heeft de waarheid gezegd, niet meer niet min.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Niet akkoord. Er is een groot verschil tussen de waarheid vertellen en stoefen over iets. Frank heeft de waarheid gezegd, niet meer niet min.
                        Hopelijk kan ik je binnenkort gelijk geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                          Voor hetzelfde geld gaat hij naar één of andere hersteller die eerst zelf probeert te herstellen en als het echt niet kan, dan pas naar Nikon door stuurt. PCH in Brussel doet het in ieder geval zo en dat zonder dat de klant hiervan op de hoogte wordt gesteld.
                          Natuurlijk, ze werken niet allemaal op die wijze, er zijn nog eerlijke handelaars ook.
                          Ik doe in ieder geval steeds mijn apparatuur rechtstreeks binnen bij procirep.

Comment

Heb hier volledig vrede mee

Vorige donderdag nog reeën gaan stalken aan ISO12800 in bijna duister. Dan kan een stille sluiter ten zeerste appreciëren

Link
                            Last edited by frank207be; 28 mei 2019, 19:02.

Comment

De focus zat wel juist
                              Als alles goed is brengen ze morgen een Z7... (kon die cashback niet laten liggen)

XQD-kaarten zijn precies wel moeilijker te vinden... gelukkig krijg ik er nog eentje gratis bij...

Comment

De focus zat wel juist
                                Als alles goed is brengen ze morgen een Z7... (kon die cashback niet laten liggen)

XQD-kaarten zijn precies wel moeilijker te vinden... gelukkig krijg ik er nog eentje gratis bij...
                                Welke winkel met nog de XQD promotie? Dank u

Comment

Working...
                                X