Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou de vraag veranderen in: 'wie heeft de Canon EOS 20D niet'.
Vandaag wezen lopen in Antwerpen: letterlijk alle winkels die zichzelf een beetje respecteren hebben minsten 1 (meestal 2 of 3) 20 D op stock...
Oorspronkelijk geplaatst door tomt
Weet er iemand waar de 20D in stock is dees dagen?
Zaterdag was hij al op voorraad bij Bartok in Hasselt (zelfde prijs als in Duitsland ).
Ik heb hem ook in mijn pollen mogen houden!
Mij eerste indrukken zijn:
* Hij is iets kleiner dan mijn 10D.
* Het is misschien maar een gevoel, maar hij lijkt mij iets minder prof. uitzien?
* De zoeker is OK, er zijn 9 focus punten! Hopelijk werken die preciezer dan op de 10D.
* In servo-stand is het prettig horen die 5 klikken per seconde!
* De knoppen komen overeen met die van de 10D.
* Over resultaten kan ik het spijtig genoeg niet hebben (geen FD kaart bij), schermpje lijkt mij ook beter dan.
Alleszins ga ik hem mij ook heel snel aanschaffen... Het kriebelt hard
Eddy
Vorige zaterdag was hij in ieder geval niet in stock bij "Grobet" in Antwerpen. Toen ik vroeg wanneer ze hem verwachten, zei men dat ze dat niet wisten. Op mijn vraag of ze me een belletje konden geven wanneer er een beschikbaar kwam, kon dat enkel als ik meteen een bestelbon liet opmaken. De verkoper zei nog : "anders kunnen we wel naar iedereen bellen".
Dat noem ik nog eens goede service zie
En zeggen dat ik drie weken geleden bij hen ongeveer vierhonderd Euro spendeerde aan een nieuwe SLR en verleden zaterdag bij hen 130 € liet liggen voor enkele filters en fotopapier. Van klantenbinding gesproken.
Groetjes,
Rudy
Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto
Hallo,
sinds vorige vrijdag stond de eos 20D in Brussel al te koop. Ik had hem al besteld, dus kreeg het eerste exemplaar al mee. Hij is wel zwaarder dan ik dacht!
Ik wacht nu wel nog op mijn BIG ED2...
Algemene vraag:
is het dan echt niet mogelijk de display (achteraan) een beetje te beschermen? Ik denk dat daar vlug krassjes en vlekken op gaan komen. Ik had verwacht dat die display afgeplakt zou zijn (zoals ze dat bij gsm's en dergelijke doen). Was dus niet het geval.
Heb er een bijbehorende USM IS objectief bij gekocht (28-135), ik wil namelijk niet te vaak van lens veranderen (maak mij zorgen over die stofjes).
Alleszins ik ga hem eens op mijn gemak bestuderen en uitproberen
Hallo,
sinds vorige vrijdag stond de eos 20D in Brussel al te koop. Ik had hem al besteld, dus kreeg het eerste exemplaar al mee. Hij is wel zwaarder dan ik dacht!
Ik wacht nu wel nog op mijn BIG ED2...
Gefeliciteerd met de aanschaf, veel fotoplezier gewenst! En, o ja, welkom op dit toffe forum, Carla .
Algemene vraag:
is het dan echt niet mogelijk de display (achteraan) een beetje te beschermen? Ik denk dat daar vlug krassjes en vlekken op gaan komen. Ik had verwacht dat die display afgeplakt zou zijn (zoals ze dat bij gsm's en dergelijke doen). Was dus niet het geval.
Daar hoef je je geen zorgen rond te maken. Het LCD is afgeschermd met een krasvast glas. Zelfs na bijna 1 jaar is er nog geen krasje te vinden op het LCD van mijn 300D. Het feit dat ze er geen folie over doen komt omdat men dat het beeld op het LCD niet meer goed kan beoordelen (is nu al niet zo schitterend.) Niet van wakker liggen zou ik zeggen: het eerste wat bezitters van een Nikon D70 doen, de beschermkap over de LCD weghalen is...
Heb er een bijbehorende USM IS objectief bij gekocht (28-135), ik wil namelijk niet te vaak van lens veranderen (maak mij zorgen over die stofjes).
Alleszins ik ga hem eens op mijn gemak bestuderen en uitproberen
Comment