Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik bied U 1200 Euro voor de nieuwe 20D,
contante betaling bij levering.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
wat zijn jullie toch weer bezig ik had een preorder gezet bij een 3 tal winkels en dacht ook maar dat de levering vanaf ocktober ging zijn .
dus nu sta ik ere met 4
en ik vind besteld is besteld en allemaal in de belgique die mensen hebben hun best gedaan dan neem ik ze
ik herhaal toestel is nieuw en er word niets afgeboden
wat zijn jullie toch weer bezig ik had een preorder gezet bij een 3 tal winkels en dacht ook maar dat de levering vanaf ocktober ging zijn .
dus nu sta ik ere met 4
en ik vind besteld is besteld en allemaal in de belgique die mensen hebben hun best gedaan dan neem ik ze
ik herhaal toestel is nieuw en er word niets afgeboden
Als het toestel nieuw is begin dan een winkel en probeer het niet telkens te verpatsen op een "2de hands" forum - zeker als je niet tegen afbieden kan !! ( wat toch gewoon normaal is ).
Je wil volgens mij alleen maar een lucratieve zaak doen .
Via het koopjesforum willen we de forumbezoekers de kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring. Je kunt/mag hier:
- Een particulier aanbod plaatsen betreffende digitale camera's en accessoires (*)
- Als geïnteresseerde een vraag stellen over de staat en eigenschappen van het aangeboden materiaal
- Een eerlijk bod uitbrengen op het aangeboden materiaal
Het is dus niet de bedoeling een doorverkoop met winst te plegen, maar slecht over complete foto matriaal aan te bieden. Dit topic gaat opslot.
Comment