Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon d20

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon d20

voor 1650 euro toestel komt met een factuur uit belgie
    goed bezig

Re: canon d20

Deguy , zijde handelaar aan't worden ofzo ? Weinig foto's van u hier , gij verkoopt alleen maar dingen .... , Sorry 'k weet het tis 'off topic'
    http://www.dullaert.net

Comment

neen dat niet ik verander graag en die foto's plaatsen lukt mij niet zo goed dus
      goed bezig

Comment

Ik bied U 1200 Euro voor de nieuwe 20D,
        contante betaling bij levering.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Wat is je bodemprijs

Comment

wat zijn jullie toch weer bezig ik had een preorder gezet bij een 3 tal winkels en dacht ook maar dat de levering vanaf ocktober ging zijn .
            dus nu sta ik ere met 4
            en ik vind besteld is besteld en allemaal in de belgique die mensen hebben hun best gedaan dan neem ik ze
            ik herhaal toestel is nieuw en er word niets afgeboden
            goed bezig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deguy
              wat zijn jullie toch weer bezig ik had een preorder gezet bij een 3 tal winkels en dacht ook maar dat de levering vanaf ocktober ging zijn .
              dus nu sta ik ere met 4
              en ik vind besteld is besteld en allemaal in de belgique die mensen hebben hun best gedaan dan neem ik ze
              ik herhaal toestel is nieuw en er word niets afgeboden
              Als het toestel nieuw is begin dan een winkel en probeer het niet telkens te verpatsen op een "2de hands" forum - zeker als je niet tegen afbieden kan !! ( wat toch gewoon normaal is ).

Je wil volgens mij alleen maar een lucratieve zaak doen .
              http://www.dullaert.net

Comment

Hallo,

Een stukje uit de spelregels:

Via het koopjesforum willen we de forumbezoekers de kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring. Je kunt/mag hier:

- Een particulier aanbod plaatsen betreffende digitale camera's en accessoires (*)
                - Als geïnteresseerde een vraag stellen over de staat en eigenschappen van het aangeboden materiaal
                - Een eerlijk bod uitbrengen op het aangeboden materiaal

Het is dus niet de bedoeling een doorverkoop met winst te plegen, maar slecht over complete foto matriaal aan te bieden. Dit topic gaat opslot.

Grtz Willem
                Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

Comment

Working...
                X