Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft 20D in stock?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft 20D in stock?

jammer dat dat glas zoveel kost hé. mijn volgende grote uitgave staat al gepland, maar zal toch nog even duren. ga binnen paar maand een (zeer performante) pc verkopen en dat geld zal dan wel geinvesteerd worden in nieuw glas

vermoedelijk wordt het :
    Canon 70-200/f4
    Canon 24-70/f2.8 (of Canon 17-85 IS USM - hangt af hoeveel licht ik blijk nodig te hebben komende maanden)
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

begin volgend jaar zoek ik een 28- 135 is en ene 70- 300 is te kopen of er moest ergens een koopje te doen zijn dan zal het misschien wat vroeger gebeuren. Tel daarbij dan nog een x drive en we zitten weeral direct over de 1000 euro .En spijtig genoeg groeien ze niet op mijn rug .
      Groetjes
      http://www.vehe.be

Comment

Avatar, die 28-135IS is een aanrader. Ben ik heeel content van, als combinatie met een 300D. Hopelijk ook met de 20D...

Tom
        20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
        photo.t2net.cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino
          jammer dat dat glas zoveel kost hé. mijn volgende grote uitgave staat al gepland, maar zal toch nog even duren. ga binnen paar maand een (zeer performante) pc verkopen en dat geld zal dan wel geinvesteerd worden in nieuw glas
          Binnen een paar maand zijn de danmalige PC's alweer een stuk performanter Tsja, zo snel gaat het nu eenmaal in PC-land....
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

don't underestimate me
            heb bijberoep in pc-materiaal, dus als ik zeg performant dan is dat écht performant. denk dat er weinig pc's zijn die sneller zijn dan de mijne op dit moment, maar het gaat inderdaad (te) snel hé...
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carla Bressa
              Bedankt, bedankt...

Wat "studentjes en centjes" betreft... ik ben al 2 jaar aan het sparen voor zo'n digitaal beestje... Vrienden en kennissen verklaren mij knetter aangezien ik hier zo maar even een 2500EUR in één keer aan fotomateriaal heb uitgegeven... kijk ik heb/koop geen auto ofzo (wat zij wel doen) Life is all about priorities zou ik zo zeggen!

Meiske naar mijn hart...
              http://www.digifotofreak.nl

Comment

verdoemme!! vanmorgen om 9u20 zijn ze langsgeweest voor levering van mijn 20D. woon momenteel bij schoonouders op boerenhof en leveringsdienst vond ingang niet!!! iedereen was nochtans thuis! go figure! kan nu nog langer wachten op her-aanbieding zending.... damn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino
                  verdoemme!! vanmorgen om 9u20 zijn ze langsgeweest voor levering van mijn 20D. woon momenteel bij schoonouders op boerenhof en leveringsdienst vond ingang niet!!! iedereen was nochtans thuis! go figure! kan nu nog langer wachten op her-aanbieding zending.... damn
                  Das pech hebben.
                  Kun je niet ff langs pakjesdienst gaan en hem daar ophalen?
                  http://www.digifotofreak.nl

Comment

ben hem net gaan ophalen
                    eerste indrukken zijn zéér positief, vanavond eens goed testen zie...

Comment

Ik heb 20D sinds vorige zaterdag in mijn bezit en maakte al een tweehonderdtal foto's. Mijn eerste indruk is heel positief. Toestel voelt heel stevig en professioneel aan, ligt goed in de hand en is zwaarder dan je zou denken, autofocus is supersnel, de meegeleverde batterij gaat lang mee. Het objectief EFS 17-85 mm is van hoge kwaliteit en maakt bijna geen geluid. Ben dus heel tevreden van mijn aankoop. Voordien werkte ik met een compact digitaal toestel (Nikon Coolpix 5700). De overgang van compact naar reflex is enorm groot. Canon leverde een prachtjob. Het toestel is dan ook een absolute aanrader (zelfs voor professioneel gebruik).
                      Canon + enkele lenzen

Comment

die lens interesseert me wel. kan je eventueel paar foto's op 17mm posten?

Comment

Euh Bugmann waar heb je die 17-85 vandaan. Die is dacht ik nog niet leverbaar?

Ik heb mijn 20D maar gekocht met de andere kitlens de 18-55 (die ik wel verkoop tegen wanneer de 17-85 beschikbaar is) want de kostprijs van die lens is zo laag dat ze in mijn ogen altijd de moeite is.

En als je het diafragma wat dichtknijpt zijn het heel behoorlijke resultaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
                            Euh Bugmann waar heb je die 17-85 vandaan. Die is dacht ik nog niet leverbaar?
                            Is reeds 3 weken leverbaar in Action shop(s)Belgie. Prijs is mij onbekend.

Jan.

Comment

Ik zag het objectief voor het eerst in een Actionshop te Aalst (Kattestraat). Toen een week later mijn Canon geleverd afhaalde bij mijn fotograaf was het objectief er ook bij (kostprijs van het objectief zonder korting : 735 euro). De EFS 10 - 22 mm zou pas in november verkrijgbaar zijn.
                              Canon + enkele lenzen

Comment

nogal duur hé

Comment

Working...
                                X