Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft 20D in stock?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft 20D in stock?

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    bedoel je deze
    En in de koopjeshoek van Belgium Digital wordt hij nu al te koop aangeboden door een handelaar.

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=55052
    yep ik bedoel idd deze, maar deguy is GEEN handelaar hoor.
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rud
      Op mijn vraag of ze me een belletje konden geven wanneer er een beschikbaar kwam, kon dat enkel als ik meteen een bestelbon liet opmaken. De verkoper zei nog : "anders kunnen we wel naar iedereen bellen".
      Dat bestelbonneke bij Grobet is volledig vrijblijvend. Ik heb dat reeds enkele keren gedaan en ze bellen dan als het binnen is om te komen zien. Je beslist dan zelf of je het neemt of niet.
      Is blijkbaar een systeem om losvliegende briefkes te vermijden.
      Je krijgt dan een bonnummerke, waar je steeds naar kunt refereren.
      Ieder zijn systeem.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
        Dat bestelbonneke bij Grobet is volledig vrijblijvend. Ik heb dat reeds enkele keren gedaan en ze bellen dan als het binnen is om te komen zien. Je beslist dan zelf of je het neemt of niet.
        Is blijkbaar een systeem om losvliegende briefkes te vermijden.
        Je krijgt dan een bonnummerke, waar je steeds naar kunt refereren.
        Ieder zijn systeem.

Hubert
        Kijk had ik jouw uitleg nu van de verkoper gekregen dan had ik dat natuurlijk wel gedaan, maar voor ik echt koop wil ik het toestel even kunnen vasthouden. Dank voor de rechtzetting.

Groetjes,
        Rudy
        Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Ik heb er in de Fnac antwerpen boerentoren 1 gezien....en er met een "kwijlbakkes" henne gekeken.

Studenten en centen eh :s
          http://www.tonjo.tk

Comment

troost je Tonjo, werken is ook iets. Dan héb je geld om zo'n spullen te kopen (alhoewel het voor de meesten onder ons ook sparen is) en dan heb je geen tijd door werk, vrouw, kindje, hond, huis bouwen/verbouwen enz....
            Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
              Gefeliciteerd met de aanschaf, veel fotoplezier gewenst! En, o ja, welkom op dit toffe forum, Carla .
              Bedankt, bedankt...

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
              Daar hoef je je geen zorgen rond te maken. Het LCD is afgeschermd met een krasvast glas. Zelfs na bijna 1 jaar is er nog geen krasje te vinden op het LCD van mijn 300D. Het feit dat ze er geen folie over doen komt omdat men dat het beeld op het LCD niet meer goed kan beoordelen (is nu al niet zo schitterend.) Niet van wakker liggen zou ik zeggen: het eerste wat bezitters van een Nikon D70 doen, de beschermkap over de LCD weghalen is...
              Ahaaaa! Nu ben ik er al een stuk geruster in! Probeer er toch zoveel mogelijk met mijn (vettige) vingers af te blijven...

Iemand vroeg hier verder naar de winkel waar ik hem gekocht heb? Action in Brussel (in elke deelgemeente is er één wanneer ik mij niet vergis), voor adressen kan je altijd op de site terecht: http://www.actionshop.be (de eos 20D wordt er ook al vermeld bij "Nieuw!" : http://www.actionshop.be/product.asp...&cat=2&pID=640).
              Feit is wel ik heb hem voorbesteld en een voorschot betaald, wat maakt dat het eerste exemplaar onmiddellijk naar mij ging.
              Aangezien voor België bij de eerste levering maar een beperkt aantal toestellen voorzien waren (en deze evenredig over de winkel(keten)s verdeeld moeten worden) houdt dat wel in - zei de winkelier mij - dat er misschien maar een 2 tal in elke winkel zouden liggen.

Wat "studentjes en centjes" betreft... ik ben al 2 jaar aan het sparen voor zo'n digitaal beestje... Vrienden en kennissen verklaren mij knetter aangezien ik hier zo maar even een 2500EUR in één keer aan fotomateriaal heb uitgegeven... kijk ik heb/koop geen auto ofzo (wat zij wel doen) Life is all about priorities zou ik zo zeggen!

Comment

Vanmiddag bij Topfoto de laatste opgehaald.

grtz edelf
                Canon 1DX, 5D MKIII, EF 50 MKI, 24-70L, EF 11-24 4.0 L, EF 24-105L, EF 300 2.8 IS, EF 400 2.88 S II, EF 70-200 F2.8 F4, 600 EXII, etc

Comment

volledig juist. mijn vrouw 'zaagt' ook weleens over het geld dat ik daaraan spendeer. allé ja, daarom ook tussen ' ' hé, ze is daar niet kwaad om of zo, maar vindt gewoon dat het met een gewone 3megapixel digicam ook wel gaat (en ergens heeft ze wel gelijk)

ik ga echter niet op café, heb geen andere (dure) hobbies (heb bijberoep waarvan winst quasi integraal naar hobbies gaat) enz... mijn schoonbroer koopt hem geen dure digicam, maar wel een BMW van bijna 3miljoen... wie is er dan zot
                  Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edelf
                    Vanmiddag bij Topfoto de laatste opgehaald.

grtz edelf
                    ah, had ik dat geweten...dan had je de mijne kunnen meebrengen. ach ja, zal hier wel tegen eind deze week zijn. Ingo ging de mijne morgen op post doen.

Comment

Ik wacht nog steeds op levering :-(

Heb de indruk dat de meeste webshops een stuk later aan de beurt komen. Ik kan de bestelling wel annuleren, maar dat lijkt me niet echt correct, dus wacht ik nog even...
                      Er is mij nu eind september beloofd...

sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

ik ga echter niet op café, heb geen andere (dure) hobbies (heb bijberoep waarvan winst quasi integraal naar hobbies gaat) enz... mijn schoonbroer koopt hem geen dure digicam, maar wel een BMW van bijna 3miljoen... wie is er dan zot
                        ik zit hele dagen op cafe, ga hele weekends uit, rijd met nen dikken bak, koop me camera's bij de vleet, maar ik heb dan wel geen vrouw waar men geld in kruipt (lol)
                        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lapino
                          volledig juist. mijn vrouw 'zaagt' ook weleens over het geld dat ik daaraan spendeer. allé ja, daarom ook tussen ' ' hé, ze is daar niet kwaad om of zo, maar vindt gewoon dat het met een gewone 3megapixel digicam ook wel gaat (en ergens heeft ze wel gelijk)

Dit is iets dat je overal ziet... Mensen hebben vaak geen respect voor de keuzes van anderen op dat vlak, maar beseffen niet dat ze zelf ergens anders het geld door ramen en vensters buitengooien... En dan gaan wij ons uitgavenpatroon beginnen vergoeielijken...

Ik stap nu over op een DSLR, en besteed quasi onmiddellijk 5000-6000 EUR aan dat toestel (20D + 16-35 + 24-70 + 85 1,2 (over de lenskeuze blijf ik twijfelen ). Ik had hiervoor een MF en een SLR, ben twee jaar geleden in een zotte bui overgeschakeld op een dure digicam...Die is nu ook weeral 1000 EUR minder waard

Ik krijg van mensen vaak de reactie dat dat toch wel veel geld is...
                          Ik maak geen vergelijking, ik probeer dat bedrag niet te vergoedelijken, maar zeg gewoon dat ik het geld daarvoor heb, dat ik dat wil en dat dat mijn zaken zijn. Klaar is sugar

sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Bedankt voor de tip evrancken, in ieder geval heeft Bartok in Hasselt er nu eentje minder in stock. Blijkbaar hebben ze er nu nog drie. Ik moet zeggen dat deze zaak een zeer positieve indruk op mij heeft achtergelaten, ze namen de tijd en gaven een heel deskundige uitleg (als ik dat vergelijk met wat ik in Antwerpen meemaakte). Ik zal er in ieder geval nog kopen.

Groetjes,
                            Rudy
                            Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

Comment

Heb netg de mijne gehaald bij fnac Leuven. Ze hadden er 1 die gisteren binnengekomen was (en die is nu weg, dus)

Tom
                              20D, Canon 50mm 1.8, Sigma EX 12-24, Canon 28-135IS, Sigma 105 macro 2.8 EX, GoBo Imagetank
                              photo.t2net.cc

Comment

zaterdag heb ik er zien staan in een 2 winkels in Brussel.

Heb eerlijk gezegd niet naar de prijs gekeken . Mijn belangstelling ging uit naar degelijk glaswerk maar ook dit is boven mijn budget nu .Eerst wat sparen.
                                Groetjes
                                http://www.vehe.be

Comment

Working...
                                X