Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon extension tube voor 22 euro!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Canon extension tube voor 22 euro!!

Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
    U vraagt, wij draaien

Kijk even naar origineel!
    Foto gemaakt met enkele EF25 II icm Canon 85/1.8. Focusafstand was ongeveer 20cm...
    Ziet er veelbelovend uit !

Comment

Nog even een voorbeeldje. De foto' zijn genomen van hetzelfde onderwerp, alleen de afstand tot het onderwerp is verschillend (dankzij de tussenring EF25II). Beiden genomen met de 50/1.8 I...

Met 2 tussenringen (niet scherp, maar geen zin om statief uit te halen ): http://www.pbase.com/image/37274052

Met tussenring: http://www.pbase.com/cooma/image/37273644

Zonder tussenring: http://www.pbase.com/cooma/image/37273645
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Heeft er de laatste maand nog iets vernomen van 2compute.

Ik begrijp dat men bij Canon in België een fout heeft gemaakt, maar gewoon de tussenringen niet uitleveren is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik begin er nu toch behoorlijk de balen van te krijgen

Groeten,

Richard
        Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch
          Heeft er de laatste maand nog iets vernomen van 2compute.

Ik begrijp dat men bij Canon in België een fout heeft gemaakt, maar gewoon de tussenringen niet uitleveren is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik begin er nu toch behoorlijk de balen van te krijgen

Groeten,

Richard
          Ik zit ondertussen ook nog vol spanning te wachten ! Vind dit ook niet normaal meer.

Comment

voor zover ik weet, en ik ken deze mensen, worden de tubes geleverd vanaf het ogenblik dat zij ze ontvangen, en dit volgens datum van ontvangst van betaling van besteller. De winkel kan er echt niet aan doen dat Canon deze slechts met mondjesmaat leveren. VOL HOUDEN is dan ook de boodschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
              voor zover ik weet, en ik ken deze mensen, worden de tubes geleverd vanaf het ogenblik dat zij ze ontvangen, en dit volgens datum van ontvangst van betaling van besteller. De winkel kan er echt niet aan doen dat Canon deze slechts met mondjesmaat leveren. VOL HOUDEN is dan ook de boodschap.
              Ik heb totaal niets tegen 2compute hoor. 't Is de werkwijze van Canon die ik niet normaal vind...

Comment

Ik bedoel dus ook dat ik het niet netjes vind van Canon België dat de tussenringen niet geleverd worden. De mensen van 2Compute zitten er ook maar mooi mee opgescheept

Groeten,

Richard
                Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

Comment

Je kan toch Canon bellen!

Comment

En wat gaan wij aan Canon vertellen?
                    Ik heb niks besteld bij Canon, maar wel bij 2Compute...
                    Canon is dus hoegenaamd niet gehouden om ons tekst en uitleg te geven.

Da's het oneerlijke van heel dit verhaal.
                    Ik blijf geduld oefenen, met begrip voor 2Compute... Maar zij zullen Canon achter de veren moeten zitten en hun klanten (waaronder ikzelf) op de hoogte moeten blijven houden. Zo is dat nou eenmaal. Nouja, ik zal nog eens een mailtje sturen om te zien wat de stand van zaken ondertussen is.
                    Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...

Comment

spelletje: maak een zin waarin de volgende twee woorden voorkomen "service" en "Canon".

als je een fout maakt moet je niet zeuren maar de boel opkuisen en verder gaan. dat ze dat eens inzien
                      www.vildaphoto.net

Comment

Volgens mij koopt 2compute ook niet direct bij Canon in, dus er zijn nog meer schakels in dit verhaal. Toch blijft het punt dat Canon de fout heeft gemaakt en dit vooralsnog niet echt netjes oplost.

Groeten,

Richard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterke
                          Nouja, ik zal nog eens een mailtje sturen om te zien wat de stand van zaken ondertussen is.
                          Goed plan... Ik heb er gisteren ook nog aan zitten denken om een mailtje te sturen... Als je je mailtje nog niet verstuurd hebt, kan je hen misschien vragen of ze ons regelmatig op de hoogte houden. Als ze aan iemand een mailtje sturen, kan die persoon dat toch even op het forum copieren.

Maar ik heb nog wel wat geduld

Kris.
                          My work: VICTORIE.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterke
                            En wat gaan wij aan Canon vertellen?
                            Ik heb niks besteld bij Canon, maar wel bij 2Compute...
                            Canon is dus hoegenaamd niet gehouden om ons tekst en uitleg te geven.

Da's het oneerlijke van heel dit verhaal.
                            Ik blijf geduld oefenen, met begrip voor 2Compute... Maar zij zullen Canon achter de veren moeten zitten en hun klanten (waaronder ikzelf) op de hoogte moeten blijven houden. Zo is dat nou eenmaal. Nouja, ik zal nog eens een mailtje sturen om te zien wat de stand van zaken ondertussen is.
                            Bij serviceklachten, niet leveren, veel te laat leveren, enz., enz. bel ik na enige tijd altijd de importeur of fabrikant. Uiteindelijk worden mijn klachten altijd voor mijn bevredigend opgelost. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een importeur/fabrikant geen tekst en uitleg wil geven.
                            Ik begrijp niet dat iedereen begrip heeft voor 2compute en maar blijft afwachten. 2compute doet niet wat het moet doen; namelijk actie ondernemen, desnoods juridisch en houdt jullie, ook ongevraagd, onvoldoende op de hoogte.
                            Advies: Inventariseer en spreek allemaal af dat jullie per persoon om de beurt Canon gaan bellen. Om te informeren naar de gang van zaken.
                            De tijd van weer eens een mailtje sturen is ruimschoots overschreden, dunkt mij.
                            Last edited by j@n; 17 januari 2005, 19:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door j@n
                              Ik begrijp niet dat iedereen begrip heeft voor 2compute en maar blijft afwachten. 2compute doet niet wat het moet doen; namelijk actie ondernemen, desnoods juridisch en houdt jullie, ook ongevraagd, onvoldoende op de hoogte.
                              mij.
                              misschien nog even lezen kan helpen
                              Heb daarnet de volgende mail gekregen:

Geachte,

Geregeld (meerdere malen per week) zitten wij achter de biezen van onze distributeur om de door U bestelde extention tube(s) eindelijk geleverd te krijgen.

Dit is het bericht dat we van hen hierover gisteren mochten ontvangen:

“Hallo Koen,
                              Levertermijn werd opnieuw opgevraagd bij Canon.
                              Van onze contactpersoon daar krijgen we volgende info door:
                              "Nog steeds geen leverdatum, voorraad was volledig uitgeput door de enorme bestellingen van jullie, zijn besteld in Japan."

Er wordt nog eens gecheckt met Japan.

Mvg

Els”

Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.

Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.

Wij zouden niets liever doen dan uw bestelling uitleveren maar zijn hiervoor helaas volledig afhankelijk van Canon.

Mogen wij ondertussen vragen uw status-aanvragen naar ons echt te beperken.

U mag er van op aan dat:
                              - Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.

- Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.

Hopende op uw begrip,
                              Met vriendelijke groeten,

Koen Steyaert
                              2Compute bvba/sprl

... we zullen dus nog even geduldig moeten zijn
                              Last edited by Guest9; 17 januari 2005, 19:12.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                                misschien nog even lezen kan helpen
                                Heb daarnet de volgende mail gekregen:

Geachte,

Geregeld (meerdere malen per week) zitten wij achter de biezen van onze distributeur om de door U bestelde extention tube(s) eindelijk geleverd te krijgen.

Dit is het bericht dat we van hen hierover gisteren mochten ontvangen:

“Hallo Koen,
                                Levertermijn werd opnieuw opgevraagd bij Canon.
                                Van onze contactpersoon daar krijgen we volgende info door:
                                "Nog steeds geen leverdatum, voorraad was volledig uitgeput door de enorme bestellingen van jullie, zijn besteld in Japan."

Er wordt nog eens gecheckt met Japan.

Mvg

Els”

Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.

Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.

Wij zouden niets liever doen dan uw bestelling uitleveren maar zijn hiervoor helaas volledig afhankelijk van Canon.

Mogen wij ondertussen vragen uw status-aanvragen naar ons echt te beperken.

U mag er van op aan dat:
                                - Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.

- Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.

Hopende op uw begrip,
                                Met vriendelijke groeten,

Koen Steyaert
                                2Compute bvba/sprl

... we zullen dus nog even geduldig moeten zijn
                                Jammer dat je nu pas een reactie kreeg van 2compute, want dan had mijn verhaal er iets anders uit gezien.
                                Blijf wel van mening dat ik allang zelf telefonisch contact had opgenomen met Canon.

Comment

Working...
                                X