Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nog even een voorbeeldje. De foto' zijn genomen van hetzelfde onderwerp, alleen de afstand tot het onderwerp is verschillend (dankzij de tussenring EF25II). Beiden genomen met de 50/1.8 I...
Heeft er de laatste maand nog iets vernomen van 2compute.
Ik begrijp dat men bij Canon in België een fout heeft gemaakt, maar gewoon de tussenringen niet uitleveren is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik begin er nu toch behoorlijk de balen van te krijgen
Groeten,
Richard
Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSMhttp://www.pbase.com/rdraer
Heeft er de laatste maand nog iets vernomen van 2compute.
Ik begrijp dat men bij Canon in België een fout heeft gemaakt, maar gewoon de tussenringen niet uitleveren is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik begin er nu toch behoorlijk de balen van te krijgen
Groeten,
Richard
Ik zit ondertussen ook nog vol spanning te wachten ! Vind dit ook niet normaal meer.
voor zover ik weet, en ik ken deze mensen, worden de tubes geleverd vanaf het ogenblik dat zij ze ontvangen, en dit volgens datum van ontvangst van betaling van besteller. De winkel kan er echt niet aan doen dat Canon deze slechts met mondjesmaat leveren. VOL HOUDEN is dan ook de boodschap.
voor zover ik weet, en ik ken deze mensen, worden de tubes geleverd vanaf het ogenblik dat zij ze ontvangen, en dit volgens datum van ontvangst van betaling van besteller. De winkel kan er echt niet aan doen dat Canon deze slechts met mondjesmaat leveren. VOL HOUDEN is dan ook de boodschap.
Ik heb totaal niets tegen 2compute hoor. 't Is de werkwijze van Canon die ik niet normaal vind...
Ik bedoel dus ook dat ik het niet netjes vind van Canon België dat de tussenringen niet geleverd worden. De mensen van 2Compute zitten er ook maar mooi mee opgescheept
Groeten,
Richard
Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSMhttp://www.pbase.com/rdraer
En wat gaan wij aan Canon vertellen?
Ik heb niks besteld bij Canon, maar wel bij 2Compute...
Canon is dus hoegenaamd niet gehouden om ons tekst en uitleg te geven.
Da's het oneerlijke van heel dit verhaal.
Ik blijf geduld oefenen, met begrip voor 2Compute... Maar zij zullen Canon achter de veren moeten zitten en hun klanten (waaronder ikzelf) op de hoogte moeten blijven houden. Zo is dat nou eenmaal. Nouja, ik zal nog eens een mailtje sturen om te zien wat de stand van zaken ondertussen is.
Canon 1D Mark II; flitsers en het nodige gLasservies...
Volgens mij koopt 2compute ook niet direct bij Canon in, dus er zijn nog meer schakels in dit verhaal. Toch blijft het punt dat Canon de fout heeft gemaakt en dit vooralsnog niet echt netjes oplost.
Groeten,
Richard
Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSMhttp://www.pbase.com/rdraer
Nouja, ik zal nog eens een mailtje sturen om te zien wat de stand van zaken ondertussen is.
Goed plan... Ik heb er gisteren ook nog aan zitten denken om een mailtje te sturen... Als je je mailtje nog niet verstuurd hebt, kan je hen misschien vragen of ze ons regelmatig op de hoogte houden. Als ze aan iemand een mailtje sturen, kan die persoon dat toch even op het forum copieren.
En wat gaan wij aan Canon vertellen?
Ik heb niks besteld bij Canon, maar wel bij 2Compute...
Canon is dus hoegenaamd niet gehouden om ons tekst en uitleg te geven.
Da's het oneerlijke van heel dit verhaal.
Ik blijf geduld oefenen, met begrip voor 2Compute... Maar zij zullen Canon achter de veren moeten zitten en hun klanten (waaronder ikzelf) op de hoogte moeten blijven houden. Zo is dat nou eenmaal. Nouja, ik zal nog eens een mailtje sturen om te zien wat de stand van zaken ondertussen is.
Bij serviceklachten, niet leveren, veel te laat leveren, enz., enz. bel ik na enige tijd altijd de importeur of fabrikant. Uiteindelijk worden mijn klachten altijd voor mijn bevredigend opgelost. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat een importeur/fabrikant geen tekst en uitleg wil geven.
Ik begrijp niet dat iedereen begrip heeft voor 2compute en maar blijft afwachten. 2compute doet niet wat het moet doen; namelijk actie ondernemen, desnoods juridisch en houdt jullie, ook ongevraagd, onvoldoende op de hoogte.
Advies: Inventariseer en spreek allemaal af dat jullie per persoon om de beurt Canon gaan bellen. Om te informeren naar de gang van zaken.
De tijd van weer eens een mailtje sturen is ruimschoots overschreden, dunkt mij.
Ik begrijp niet dat iedereen begrip heeft voor 2compute en maar blijft afwachten. 2compute doet niet wat het moet doen; namelijk actie ondernemen, desnoods juridisch en houdt jullie, ook ongevraagd, onvoldoende op de hoogte.
mij.
misschien nog even lezen kan helpen
Heb daarnet de volgende mail gekregen:
Geachte,
Geregeld (meerdere malen per week) zitten wij achter de biezen van onze distributeur om de door U bestelde extention tube(s) eindelijk geleverd te krijgen.
Dit is het bericht dat we van hen hierover gisteren mochten ontvangen:
“Hallo Koen,
Levertermijn werd opnieuw opgevraagd bij Canon.
Van onze contactpersoon daar krijgen we volgende info door:
"Nog steeds geen leverdatum, voorraad was volledig uitgeput door de enorme bestellingen van jullie, zijn besteld in Japan."
Er wordt nog eens gecheckt met Japan.
Mvg
Els”
Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.
Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.
Wij zouden niets liever doen dan uw bestelling uitleveren maar zijn hiervoor helaas volledig afhankelijk van Canon.
Mogen wij ondertussen vragen uw status-aanvragen naar ons echt te beperken.
U mag er van op aan dat:
- Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.
- Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.
misschien nog even lezen kan helpen
Heb daarnet de volgende mail gekregen:
Geachte,
Geregeld (meerdere malen per week) zitten wij achter de biezen van onze distributeur om de door U bestelde extention tube(s) eindelijk geleverd te krijgen.
Dit is het bericht dat we van hen hierover gisteren mochten ontvangen:
“Hallo Koen,
Levertermijn werd opnieuw opgevraagd bij Canon.
Van onze contactpersoon daar krijgen we volgende info door:
"Nog steeds geen leverdatum, voorraad was volledig uitgeput door de enorme bestellingen van jullie, zijn besteld in Japan."
Er wordt nog eens gecheckt met Japan.
Mvg
Els”
Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.
Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.
Wij zouden niets liever doen dan uw bestelling uitleveren maar zijn hiervoor helaas volledig afhankelijk van Canon.
Mogen wij ondertussen vragen uw status-aanvragen naar ons echt te beperken.
U mag er van op aan dat:
- Van zodra wij echt (goed) nieuws hebben zullen wij niet nalaten U hiervan op de hoogte te brengen.
- Van zodra de Tubes bij ons beschikbaar zijn, worden deze meteen uitgeleverd.
Hopende op uw begrip,
Met vriendelijke groeten,
Koen Steyaert
2Compute bvba/sprl
... we zullen dus nog even geduldig moeten zijn
Jammer dat je nu pas een reactie kreeg van 2compute, want dan had mijn verhaal er iets anders uit gezien.
Blijf wel van mening dat ik allang zelf telefonisch contact had opgenomen met Canon.
Comment