Zoals ik eerder reeds vermelde in deze thread, ik heb er twee besteld en betaald op 01 september.
Voorlopig wacht ik nog altijd af.
Ik laat het hier onmiddellijk weten wanneer ik er iets van hoor of zie (beter).
Nadat ik las dat Canon BE een foutje gemaakt had, was ik een beetje ongerust dat mijn bestelling zou geannuleerd worden. Ik heb dus ook even getelefoneerd met 2compute.net. Uit het gesprek bleek dat ze hier meelezen.
Zij hebben gerust gesteld: Canon BE levert hen in het totaal 73 extension tubes voor "ons". Ze verwachten wel dat Canon zijn tijd zal nemen om te leveren aangezien 2compute.net een beetje druk heeft moeten zitten on onze bestellingen te kunnen leveren aan de lage prijs.
Als je wil weten of je bestelling bevestigd is--wat dat wilde ik vooral weten--kan je gewoon even inloggen op de site van 2compute.net. Als je bestelling onder de hoofding "betaalde bestellingen" staat, dan zit je goed.
Ik kom ook nog even terug op de extension tube EF 25II Extension tube.
Ik heb er ook eentje besteld en betaald per 02-09-2004 en de betaling is bij 2compute in Gentbrugge ontvangen. Ik heb hierover ook een bevestiging gehad per 06-09-2004. En dit wordt naar mijn zus in Belgie verzonden. Ik zou dus ook bij de 73 gelukkige mensen behoren .
Ik ga morgen even bellen, heb dit al een keer gedaan, zeer vriendelijke mensen! Geduld zal een schone zaak zijn....:-)
Groet, Marijke/Orange
Hallo Hesy en andere geinterresseerden,
Net gebeld naar 2 compute, Gentbrugge. Deze keer niet met Koen gesproken, maar iemand anders.Ook weer heel vriendelijk!
De betaalde bestellingen worden absoluut geleverd. Inderdaad 73 stuks.
Er werd gezegd 5 oktober, maar zeker is het niet die datum, hangt dus van Canon af. Ze worden absoluut aan ons geleverd. Je kunt kijken bij hun op het net. Klik bij de online shop klik op betaalde bestelling, indien dat is ingevuld,yes dan krijg je het bestelde aangeleverd.
Vriendelijke groet, Marijke/Orange
Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
Kun je ons iets laten weten?
Als iedereen hen zou bellen, gaan ze niets anders meer kunnen doen.
Lol, ik vind dit leuk, het is de eerste keer dat ik een rage start
(Ik ben diegene dus die hier oorspronkelijk het nieuws bekend maakte van die tube bij 2compute )
Ik hoop dat jullie allemaal je tube kunnen krijgen.
Er was een vraagje omtrent de 300D kitlens samen met deze tube.
Wel, die raad ik een beetje af, want je moet echt op 3 cm van je object gaan om scherp te stellen
Een zoomlens werkt al makkelijker.
Groeten.
K.
Canon EOS 300D + 18-55 kitlens + Canon 55-200 USM II
Lol, ik vind dit leuk, het is de eerste keer dat ik een rage start
(Ik ben diegene dus die hier oorspronkelijk het nieuws bekend maakte van die tube bij 2compute )
Ik hoop dat jullie allemaal je tube kunnen krijgen.
Er was een vraagje omtrent de 300D kitlens samen met deze tube.
Wel, die raad ik een beetje af, want je moet echt op 3 cm van je object gaan om scherp te stellen
Een zoomlens werkt al makkelijker.
Groeten.
K.
tof Argon, ook ik heb van dit magnifieke aanbod kunnen gebruikmaken
ik zou zeggen doe zo verder, een tip 'ik ben op zoek naar een 1.4 converter II, als je die ook zou kunnen vinden voor 22 euro dan betaal ik je 44 euro'
tof Argon, ook ik heb van dit magnifieke aanbod kunnen gebruikmaken
ik zou zeggen doe zo verder, een tip 'ik ben op zoek naar een 1.4 converter II, als je die ook zou kunnen vinden voor 22 euro dan betaal ik je 44 euro'
Ik ben ook heel blij dat ik zo'n koopje heb kunnen doen dankzij jou, Argon! Als ik net als Mila om een volgende stunt mag vragen is het de volgende: ik wil graag een Canon EF 70-200 f2.8, als je hem kan kopen voor 22€ dan koop ik hem over voor 220€
Ik ben ook heel blij dat ik zo'n koopje heb kunnen doen dankzij jou, Argon! Als ik net als Mila om een volgende stunt mag vragen is het de volgende: ik wil graag een Canon EF 70-200 f2.8, als je hem kan kopen voor 22€ dan koop ik hem over voor 220€
Aan eenieder die te laat was om deze extension tube te kopen, de volgende tip :
koop gewoon de Keno tubes, die zijn een pak goedkoper dan de Canon tubes en net hetzelfde. Kenko heeft ook een héél leuke set : 12 + 20 + 36 mm voor 120 EUR. De foto's die ik van de combinatie van deze tubes gezien heb zijn gewoon *geweldig*
Je kan de 25 mm voor ongeveer 50 EUR kopen
sugar
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment