Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Fysica werkt hier inderdaad.Lichtverlies treedt op.Heeft minder belang bij tele,maar bij kortere brandpunt wel.50 mm en 25mm is 50%,200mm en 25 mm is maar 12.5% uittrek.Toch handig om te gebruiken,maar echte macro met 200mm zit er niet in.Wel fraaie close-up,mooie werkafstand,vlot bij te lichten met flitser indien nodig.t'is te zien wat je macro noemt.
Als ik goed tel, zijn dat al 21 extension tubes die gekocht zijn, dat maakt 525 mm allemaal samen
Kunnen we allemaal eens samenkomen om dit op een 50mm lensje te zetten, dan krijgen we een vergroting van meer dan 10x Wat is de werkafstand dan? Ik vrees dat we enkel de beestjes van binnen in de lens zullen kunnen zien. Iemand een 50 mm lens met beestjes in?
Nog steeds geen Belg die dit voordeel met Nederlanders wil delen. Een ieder die er direct 2 besteld heeft zonder te weten wat ze nu eigenlijk besteld hebben en niet stil staan bij de de licht afval van 2 gestackte EF25 tussenringen?
Nog steeds geen Belg die dit voordeel met Nederlanders wil delen. Een ieder die er direct 2 besteld heeft zonder te weten wat ze nu eigenlijk besteld hebben en niet stil staan bij de de licht afval van 2 gestackte EF25 tussenringen?
er zullen er vast wel zijn die er te veel gekocht hebben.
stuur anders gewoon een mail naar die winkel of ze toch niet naar NL leveren?
Ik ben zelf afkomstig van het Gentse, dus niet zo ver rijden voor mij. Maar voor ik die winkel binnenwip om samen met andere geïnteresseerden aan te schuiven om zo'n ring te kopen zou ik toch wel eerst eens een paar resultaten willen zien.
Zelf heb ik ook een EOS 300D met standaard lens en de lensen van de EOS300.
Kunnen jullie eens een paar linken doorsturen met eigen tests.
Ik ben zelf afkomstig van het Gentse, dus niet zo ver rijden voor mij. Maar voor ik die winkel binnenwip om samen met andere geïnteresseerden aan te schuiven om zo'n ring te kopen zou ik toch wel eerst eens een paar resultaten willen zien.
Zelf heb ik ook een EOS 300D met standaard lens en de lensen van de EOS300.
Kunnen jullie eens een paar linken doorsturen met eigen tests.
Alvast bedankt
C3K
Forummember Casey heeft er eentje staan in showcase... Zoek maar even op...
Zojuist een mailtje gestuurd naar de winkel met het verzoek om toch in Nederland te leveren; ik heb ook het voorstel gedaan om er meerdere te kopen (10 stuks bijvoorbeeld); ik zal dan zorgdragen voor distributie binnen NL. Een soort van gezamenlijke inkoopactie dus.
Ben benieuwd naar de reactie van de winkel en houd jullie op de hoogte...
Comment