Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon extension tube voor 22 euro!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon extension tube voor 22 euro!!

en nog steeds niemand die er ook 1 of 2 voor mij wil bestellen??????
    www.lowspark.nl

Comment

Fysica werkt hier inderdaad.Lichtverlies treedt op.Heeft minder belang bij tele,maar bij kortere brandpunt wel.50 mm en 25mm is 50%,200mm en 25 mm is maar 12.5% uittrek.Toch handig om te gebruiken,maar echte macro met 200mm zit er niet in.Wel fraaie close-up,mooie werkafstand,vlot bij te lichten met flitser indien nodig.t'is te zien wat je macro noemt.

Comment

Ik denk dat die jongens in Gentbrugge niet weten wat hun overkomt... heb er ook maar 2 besteld

Kunnen ze daar eigenlijk wel bijhouden met leveren? Wat is de levertermijn die jullie hebben opgekregen?

Aan de topic starter... Bedankt voor de tip!

Groetjes, Kris.
        My work: VICTORIE.com

Comment

Ik heb nooit een extension tube van dichtbij gezien, maar zoals iedereen daarop vliegt moet het wel de moeite zijn

Ook maar 2 besteld

We kunnen misschien voor het Guiness record "langste rij extension tubes" gaan

Comment

Ik moest 1 à 2 weken wachten.
            Canon EOS 300D + 18-55 kitlens + Canon 55-200 USM II

Comment

mailtje gestuurd met vraag of er nog op stock zijn, anders ga ik me deze week ook eentje halen
              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

Comment

Heb er ook eentje besteld.

Volgens mij is de topic starter een medewerker van die zaak

Fantastische marketing toch?

Hierdoor heb ik een toffe winkel leren kennen
                Canon EOS 300D + EF-S 18-55 mm (kit) + EF 55-200 mm f/4.5-5.6 II USM

Life is a series of snapshots... Try to take as many as you can!

Comment

Als ik goed tel, zijn dat al 21 extension tubes die gekocht zijn, dat maakt 525 mm allemaal samen

Kunnen we allemaal eens samenkomen om dit op een 50mm lensje te zetten, dan krijgen we een vergroting van meer dan 10x Wat is de werkafstand dan? Ik vrees dat we enkel de beestjes van binnen in de lens zullen kunnen zien. Iemand een 50 mm lens met beestjes in?
                  Canon EOS 5D

Comment

Nog steeds geen Belg die dit voordeel met Nederlanders wil delen. Een ieder die er direct 2 besteld heeft zonder te weten wat ze nu eigenlijk besteld hebben en niet stil staan bij de de licht afval van 2 gestackte EF25 tussenringen?
                    Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
                    Canon Digital Ixus
                    ImageTank 20GB
                    Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MLoron
                      Nog steeds geen Belg die dit voordeel met Nederlanders wil delen. Een ieder die er direct 2 besteld heeft zonder te weten wat ze nu eigenlijk besteld hebben en niet stil staan bij de de licht afval van 2 gestackte EF25 tussenringen?
                      er zullen er vast wel zijn die er te veel gekocht hebben.
                      stuur anders gewoon een mail naar die winkel of ze toch niet naar NL leveren?
                      www.vildaphoto.net

Comment

Ik ben zelf afkomstig van het Gentse, dus niet zo ver rijden voor mij. Maar voor ik die winkel binnenwip om samen met andere geïnteresseerden aan te schuiven om zo'n ring te kopen zou ik toch wel eerst eens een paar resultaten willen zien.
                        Zelf heb ik ook een EOS 300D met standaard lens en de lensen van de EOS300.
                        Kunnen jullie eens een paar linken doorsturen met eigen tests.

Alvast bedankt
                        C3K

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ct54332
                          Ik ben zelf afkomstig van het Gentse, dus niet zo ver rijden voor mij. Maar voor ik die winkel binnenwip om samen met andere geïnteresseerden aan te schuiven om zo'n ring te kopen zou ik toch wel eerst eens een paar resultaten willen zien.
                          Zelf heb ik ook een EOS 300D met standaard lens en de lensen van de EOS300.
                          Kunnen jullie eens een paar linken doorsturen met eigen tests.

Alvast bedankt
                          C3K
                          Forummember Casey heeft er eentje staan in showcase... Zoek maar even op...
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Zojuist een mailtje gestuurd naar de winkel met het verzoek om toch in Nederland te leveren; ik heb ook het voorstel gedaan om er meerdere te kopen (10 stuks bijvoorbeeld); ik zal dan zorgdragen voor distributie binnen NL. Een soort van gezamenlijke inkoopactie dus.

Ben benieuwd naar de reactie van de winkel en houd jullie op de hoogte...
                            www.lowspark.nl

Comment

Altijd nice

Als dat lukt mag je voor mij 2 stuks noteren.
                              In every colour there's the light
                              In every stone sleeps a crystal
                              Remember the Shaman, when he used to say:
                              "Man is the dream of the dolphin"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dolphin
                                Altijd nice

Als dat lukt mag je voor mij 2 stuks noteren.
                                Vind ik prima, maar voordat iedereen nu bestellingen door gaat geven, laten we eerst eens afwachten hoe de winkel reageert...
                                www.lowspark.nl

Comment

Working...
                                X