Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

    Ik ga hem zowizo kopen maar ik heb het gevoel dat Canon tegenwoordig Nikon achterna loopt, en niet in het positieve.
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

    Comment


    • #77
      Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

      Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
      Ik ga hem zowizo kopen maar ik heb het gevoel dat Canon tegenwoordig Nikon achterna loopt, en niet in het positieve.
      Met de D700 liep Nikon achter de feiten aan, en nu is het Canon zijn beurt he!
      Wie een 5DIII wilt koopt hem gewoon en andere die hem ook willen maar zitten te zagen enkel en alleen over de prijs zijn blazers...

      Comment


      • #78
        Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

        Feit :-)

        Veel gaat de prijs de eerste maanden niet meer zakken, de grootste 'zak' is al geweest.
        Gewoon nu kopen = nu plezier.
        Als je langer wacht zakt hij misschien nog 100euro, als je nog veeeeel langer wacht iets meer maar ondertussen heb je wel al een half jaar eentje. Daarna gaat de prijs dan weer omhoog ;-)

        Comment


        • #79
          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

          Nu is het genoeg geweest. Maandag ga ik hem in huis halen. :-)


          Misschien een stomme vraag. Maar kan ik mijn batterijen van mijn 40D ook gebruiken in de 5D mkIII?
          Last edited by Neildewe; 10 november 2012, 17:38.
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

          Comment


          • #80
            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

            Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
            Maar kan ik mijn batterijen van mijn 40D ook gebruiken in de 5D mkIII?
            Jaja, bij canon maken ze er een erezaak van om hun klanten nooit nodeloos op kosten te jagen ... neen, serieus, wat denk je zelf? ; )
            I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

            Comment


            • #81
              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

              Zucht wat een onzinnig en nutteloos bericht. De accu's in de 5D III zijn het zelfde als in de 7D/60D/5D II. Helaas voor TS niet met de 40D

              Comment


              • #82
                Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                Bedankt @ Apple.

                Ben nu aan't samenstellen welk pakket ik ga kopen komende maandag.
                Sowiso komt de lens Tamron 24-70 VC 2,8 erbij. Twijfel nog over de battery grip.
                En dan denk ik nog over een vaste lens. Bvb 135mm 2,0.
                Er moet ook nog een 70-200 bijkomen maar weet niet goed of deze die van Canon zal worden.
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                Comment


                • #83
                  Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                  Tamron heb ik al comentaar gegeven elders. Zou niet mijn keuze zijn
                  Batterij grip heb ik twee exemplaren getest van Phottix en een ander merkloze. De spelling op de grips vond ik te groot. Terwijl de phottix grips op de 7D en 5D II altijd prima hun werk hebben gedaan.

                  Zelf gekozen voor de originele Canon geen spelling en voelde toch een stuk beter aan. Meer in lijn van de camera zelf ;-)
                  Zelf heb ik de 70-200 II voor mij persoonlijk is de 135 niet nodig, aangezien de 70-200 haar werk erg goed doet, maar 135 een dijk van een objectief

                  Comment


                  • #84
                    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                    Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
                    Zucht wat een onzinnig en nutteloos bericht.
                    Pardon. Ik zal er op letten dat het niet meer voorvalt.
                    Misschien kunt u ondertussen proberen om dit forum niet zo bitter ernstig te nemen.
                    I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

                    Comment


                    • #85
                      Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                      Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                      Nu is het genoeg geweest. Maandag ga ik hem in huis halen. :-)


                      Misschien een stomme vraag. Maar kan ik mijn batterijen van mijn 40D ook gebruiken in de 5D mkIII?
                      Deze werkt ook prima http://www.manafont.com/product_info...ry-pack-p-2919

                      De accu van een 40D ziet er ongeveer hetzelfde uit, maar tegenwoordig moeten ze overal een chip bij insteken om te voorkomen dat je goedkopere accu's koopt.
                      Maar gelukkig voor ons zijn er die dat wel opgelost krijgen, anders hadden we geen keuze en moesten we 80 euro betalen voor een accu waar voor ongeveer 10 dollar onderdelen inzitten...

                      Een grip heb ik nooit gekocht, maar die kan wel handig zijn als je heel veel foto's maakt met de camera gedraaid in de portretstand.
                      Voor de tweede accu vind ik een grip veel te duur, een extra accu kan je dan net zo goed in de fototas (of in je broekzak) steken.
                      Een camera wordt ook een pak groter en wat zwaarder met een grip.

                      Als je een Canon 70-200 L IS II koopt, dan zal je een 135mm waaschijnlijk niet zo heel veel gebruiken.
                      Dat was bij mij toch zo, daarom heb ik die 135mm f2 L verkocht nadat ik de oude 70-200 f2,8 L IS had ingeruild voor de versie II.
                      Last edited by Black B@ndit; 10 november 2012, 22:54.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #86
                        Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                        Ik begin zeker met de 24-70mm maar ben aanvullend op zoek naar een mooie portret lens.
                        De 70-200 (indien van Canon) volgt pas een stuk later wegens de hoge aankoopprijs.
                        Battery grip ben ik nog niet uit. Maar schiet toch ook wel vaak rechtop.

                        Comment


                        • #87
                          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                          Dit wordt niet de juiste discussie.

                          Het gaat niet over lenzen maar over de prijs van de Canon 5 D Mark III.

                          Allerlei merken lenzen worden er al genoemd.

                          Waarom reageert men hierop met heel andere discussies.

                          Nuttig lijkt mij als de prijs of aanbiedingen veranderen.

                          Comment


                          • #88
                            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                            [QUOTE=aadg;3639852]Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde : € 2999

                            Kortgeleden bij Kamera-Express nog € 2819

                            Prijsafspraken ?[/QUOT



                            Discussies over de prijs of bijzondere acties zijn nuttig !

                            Ik heb de camera al 3 weken geleden gekocht bij Kamera Express , 5 jaar garantie plus Pro Pack voor die prijs >

                            Ik ben blij met mijn aanschaf.

                            Comment


                            • #89
                              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                              Naar 2899 euro

                              Comment


                              • #90
                                Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                                Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
                                Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde : € 2999

                                Kortgeleden bij Kamera-Express nog € 2819

                                Prijsafspraken ?
                                Foka : http://www.foka.nl/site/canon-eos-5d..._434_2561.html

                                2849 euro

                                Comment

                                Working...
                                X