Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: : Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

    Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
    Waar slaat bovenstaand bericht op.

    Het gaat over de prijs van de Canon 5D mark III
    Dat is een typo. Hij bedoelt de MK3.

    Comment


    • #62
      Re: : Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

      Al wie bij mr Konijnenberg een Canon 5D II gekocht heeft, zou volgens ik vernomen heb van een collega, een brief hebben ontvangen waar ze 1000€ geven voor de 5D II en dat je MAAR 1999€ moet uitgeven voor de 5DIII.
      Je krijgt er ook nog een niet orginele batterij bij voor de 5DIII.

      Comment


      • #63
        Re: : Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

        Dat zou wel eens goed kunnen kloppen, bij de 2ehands cameras op hun site staan plots enorm veel 5D II cameras, er staan ook heel wat 1Ds en 1D III cameras, misschien dat ze hetzelfde gedaan hebben met de 1DX...
        Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
        BLOG

        Comment


        • #64
          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

          BTW Verhoging van 19% naar 21% in Nederland vanaf 1 oktober zal er ook wel iets mee te maken hebben.

          Comment


          • #65
            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

            Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
            BTW Verhoging van 19% naar 21% in Nederland vanaf 1 oktober zal er ook wel iets mee te maken hebben.
            Dat gaan ze in NL geweten hebben, en niet alleen voor de Canon klanten maar ook die van Nikon, de D800 net hetzelfde, met hier en daar een verschil van 50€, goed voor hen die maar enkele km ervan wonen, maar als je 300km heen en terug moet afleggen loont het ook al weer niet. En opsturen, vergeet het, voor een toestel van 2k tot 3k heb ik het liever zo in de handen.
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #66
              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
              En opsturen, vergeet het, voor een toestel van 2k tot 3k heb ik het liever zo in de handen.
              Waarom ?
              Ik heb al dingen laten opsturen voor meer dan 4k, geen probleem toch ?

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #67
                Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                Sieg, mag ik weten vanuit welke landen dat je dan dingen laat opsturen?
                Ik wil mijn Canon 5DmkIII kopen maar ben er helemaal niet uit waar.
                Omdat je vaak dingen hoort waarbij mensen gerief online kopen en laten opsturen tegen (veelal) een betere prijs, dan ben ik wel geinteresseerd natuurlijk.
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                Comment


                • #68
                  Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                  Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                  Sieg, mag ik weten vanuit welke landen dat je dan dingen laat opsturen?
                  Ik wil mijn Canon 5DmkIII kopen maar ben er helemaal niet uit waar.
                  Omdat je vaak dingen hoort waarbij mensen gerief online kopen en laten opsturen tegen (veelal) een betere prijs, dan ben ik wel geinteresseerd natuurlijk.
                  Als het om zulke bedragen gaat, enkel Nederland of België.
                  Ik ben van persoonlijke mening, en dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk, dat als ik zoveel geld uitgeef voor een toestel of lens en er naderhand iets scheelt ik dan persoonlijk naar de winkel moet kunnen gaan ermee.
                  De reden waarom ik dan in eerste instantie toch kies voor verzending zul je vragen? ..... wel ik heb ook niet zoveel tijd om even naar Den Ham of Urk te rijden om iets af te halen.
                  Nu de laatste tijd met de prijsaanpassingen/verlagingen van een winkel in Mariakerke (dicht bij de deur) kan ik er gewoon zelf om gaan in de winkel.

                  Voor de kleinere dingen (filters/batterijen en ander stuff) durf ik weleens in the US of GB te bestellen, nadeel van de US of andere is de eventuele douane kosten die er naderhand nog bijkomen.

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #69
                    Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                    [QUOTE=Apple;3645050 En Canon heeft een prijs neer gezet voor hun retailers (dit wat normaal is) die voor sommige van ons te hoog is, maar voor vele geen probleem is? De 5D III lijkt toch redelijk verkocht te worden ?
                    [/QUOTE]

                    dat is inderdaad de reden, waren handige jongens die door allerlei trukjes het een en ander wisten te recupereren (bvb invoeren en dan terug uitvoeren en zo van die zaken). Was niet goed voor de meer eerlijke handelaars en Canon heeft daar een einde aangesteld.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                      Ik begrijp hier eigenlijk ook niets van. Ik houd regelmatig Kieskeurig.nl in de gaten en de prijs bij bijvoorbeeld Cameranu.nl schoot van het ene moment naar het andere omhoog van zo`n 2700 naar 2999,- En binnen een dag waren vrijwel alle leveranciers terug op 2999,- Digitalstreet.nl bood hem op dat moment, op 15 augustus om precies te zijn, nog aan voor 2775,-. Op de 16e was de prijs bij Digitalstreet ineens 2939,- en inmiddels staat de prijs bij deze zaak ook alweer op 2989,- Of het prijsafspraken zijn durf ik niet te zeggen al denk ik van niet. Maar ik krijg wel idee dat Canon misschien hier een hand in heeft gehad?

                      Deze week tot aanschaf overgegaan bij Kamera-Express.

                      Foka Leverde goedkoper zonder extra's voor lagere prijs.



                      €2849



                      € 2999 + KE Propack ( 5 jaar garantie en nog meer .... )

                      Comment


                      • #71
                        Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                        Ben eerder op zoek naar een winkel waar je als prof. extra voordelen krijgt....
                        EMBLEMATA.BE
                        http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                        Comment


                        • #72
                          Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                          Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
                          Met de D800 nu aan 2500-200=2300 is alles boven de 2000 voor een 5D III er teveel aan ...

                          Comment


                          • #73
                            Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                            Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
                            Met de D800 nu aan 2500-200=2300 is alles boven de 2000 voor een 5D III er teveel aan ...

                            Comment


                            • #74
                              Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                              Ik vind het jammer dat die prijs in vergelijking met ... zo hoog blijft hangen.
                              EMBLEMATA.BE
                              http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                              Comment


                              • #75
                                Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

                                Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                                Met de D800 nu aan 2500-200=2300 is alles boven de 2000 voor een 5D III er teveel aan ...
                                Zeggen die nu dat hem zouden kopen mocht de prijs op 2500€.
                                Zo hebben ze altijd een flauw uitvlucht!!!

                                Voor zij die hem willen, die kopen hem gewoon, wat de prijs ook mag zijn!
                                En zij die hem niet willen kopen, maar wel doen alsof, zullen steeds een uitvlucht verzinnen om hem toch maar niet te kopen!!!

                                Comment

                                Working...
                                X