Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde
Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde
In de UK loopt momenteel een cashback op de 5DIII (160 £), in België vooralsnog niet. Wie weet zijn deze prijsstijgingen in voorbereiding van een cashback (waardoor die cashback er in feite geen is natuurlijk ...).
Iemand die met deze winkel ervaring heeft?
De prijs is wel heel verleidelijk moet ik zeggen,omgerekend naar ons euro'kes komt dat op 2271 euro en 23 euro voor de verzending.
Daar kan zelfs simply elektronics niet tegen op
En als je vandaag nog besteld krijg je er zelfs nog drie jaar garantie bij en een geheugenkaart van 4 GB wordt dit mischien toch te mooi om waar te zijn,of niet.
Alle info over deze winkel is meer dan welkom, want ik ben op zoek naar die camera maar zou wel graag ook iets toegezonden krijgen als ik hem daar bestel.
Wat je kan doen met Google is, streetview gebruiken op hun adres, Whois gebruiken, url invoeren dan krijg je de registratie van de site, in de zoekbalk van google of andere "problems with HDEW cameras,inbrengen, leesvoer genoeg, of HDEW review invoeren in de zoekmachine. Naar wat ik erover gevonden heb is dat ze grijze invoer uit de US gebruiken. Dat wil natuurlijk niets zeggen over de kwaliteit
maar heeft wel wat te doen met de garantie van Canon Europ.
zij kopen wel in Azië aan om de douanekosten en taksen te omzeilen maar jij als klant koopt een toestel met Europese garantie, dus geen probleem.
Of blijft het gokken en blindelings vertrouwen?
Wat je kan doen met Google is, streetview gebruiken op hun adres, Whois gebruiken, url invoeren dan krijg je de registratie van de site, in de zoekbalk van google of andere "problems with HDEW cameras,inbrengen, leesvoer genoeg, of HDEW review invoeren in de zoekmachine. Naar wat ik erover gevonden heb is dat ze grijze invoer uit de US gebruiken. Dat wil natuurlijk niets zeggen over de kwaliteit
maar heeft wel wat te doen met de garantie van Canon Europ.
Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.
Comment