Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Hoe bedoel je? Als je die tot hier krijgt zal de prijs toch niet veel verschillen?
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

Comment

Als ik jou was, dan zou ik doorsparen totdat je het geld bij mekaar hebt. De prijs zal enkel maar dalen in de toekomst, dus wie weet kun je hem dan tegen een goedkopere prijs aanschaffen. Geld lenen voor iets anders dan een auto/grond/huis, is mijn inziens foute boel, maar iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil uiteraard. Misschien volstaat de 6D ook wel voor je? Die wordt naar verluidt op 17 september aangekondigd en zal goedkoper zijn dan de 5D Mark III.
      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
        in de US beweegt er wat en dit door een van de grote dealers , maar alleen via hun ebay account http://www.ebay.com/itm/Canon-EOS-5D...ht_11949wt_855
        Hier in Moskou staan er een paar online winkels allemaal rond de 2500€. Binnenkort maar eens een bestellen denk ik, de 5D2 heb ik ondertussen 2,5 jaar en een upgrade is welkom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
          Geld lenen voor iets anders dan een auto/grond/huis, is mijn inziens foute boel, maar iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil uiteraard.
          Ik zie eigenlijk geen verschil in geld lenen voor een auto of voor een camera.
          Persoonlijk leen ik voor geen van beide, maar het zijn allebei zaken die heel snel in waarde verminderen zodra je ze begint te gebruiken.
          Zolang alles goed gaat is vastgoed een veligere investering dan eender welk apparaat.
          Daar hoort bij mij een auto ook bij, dat is een apparaat waarmee je van punt A naar punt B kan zonder dat je daarvoor een grote lichamelijke inspanning moet leveren.
          Een camera is een stuk gereedschap waarmee je foto's kan maken (net zoals een hamer voor een timmerman...).

Tegenwoordig leent bijna iedereen voor een nieuwe tv of ander huishoudelijk apparaat (afbetaling via de winkel), zelfs voor reizen worden er leningen afgesloten (dat vind ik er zelf echt wel over, als ik geen geld heb om op reis te gaan, dan ga ik geen diepere put maken door er nog eens geld voor te lenen).
          Wat dat betreft ben ik misschien nog van de oude stempel (ik ben ook al niet meer zo jong), als ik er geen geld voor over heb, dan geef ik het ook niet uit.
          Op die manier kom je minder gemakkelijk in de problemen als er wat mis gaat.

Als die camera voor een bijberoep gebruikt wordt, dan zou je die eigenlijk ook moeten kunnen terugverdienen. Als je minder dan de kosten van je "gereedschap" verdient aan een bijberoep, dan heb je er ook niet veel aan...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik zie eigenlijk geen verschil in geld lenen voor een auto of voor een camera.
            Persoonlijk leen ik voor geen van beide, maar het zijn allebei zaken die heel snel in waarde verminderen zodra je ze begint te gebruiken.
            Zolang alles goed gaat is vastgoed een veligere investering dan eender welk apparaat.
            Daar hoort bij mij een auto ook bij, dat is een apparaat waarmee je van punt A naar punt B kan zonder dat je daarvoor een grote lichamelijke inspanning moet leveren.
            Een camera is een stuk gereedschap waarmee je foto's kan maken (net zoals een hamer voor een timmerman...).

Tegenwoordig leent bijna iedereen voor een nieuwe tv of ander huishoudelijk apparaat (afbetaling via de winkel), zelfs voor reizen worden er leningen afgesloten (dat vind ik er zelf echt wel over, als ik geen geld heb om op reis te gaan, dan ga ik geen diepere put maken door er nog eens geld voor te lenen).
            Wat dat betreft ben ik misschien nog van de oude stempel (ik ben ook al niet meer zo jong), als ik er geen geld voor over heb, dan geef ik het ook niet uit.
            Op die manier kom je minder gemakkelijk in de problemen als er wat mis gaat.

Als die camera voor een bijberoep gebruikt wordt, dan zou je die eigenlijk ook moeten kunnen terugverdienen. Als je minder dan de kosten van je "gereedschap" verdient aan een bijberoep, dan heb je er ook niet veel aan...
            Een auto heb ik er maar bijgezet omdat het vaak om 15.000 - 30.000 euro gaat. Dan kan ik het nog enigszins begrijpen dat mensen daarvoor lenen. Soms komt het ook voordeliger uit om een auto op afbetaling te kopen ook al heb je het geld klaarstaan (terugtrekken van de belastingen). Wat vastgoed betreft, vind ik het logisch dat je daarvoor leent. Je moet al profvoetballer zijn om zoiets in één keer te kunnen betalen. Voor de rest volg ik jouw mening. Mijn nieuwe wagen heb ik ook cash betaald en ik zal nooit lenen om me "luxegoederen" te kunnen veroorloven.

Als ik Neildewe was, zou ik gewoon even verder sparen totdat het geld er is. Hij heeft nog altijd een werkende camera en tegen de tijd dat hij het geld heeft, is de camera hoogwaarschijlnijk weer ietsje goedkoper.
            Last edited by jocau; 16 september 2012, 23:36.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

Comment

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

2799, tijd om hem te gaan halen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                Ik zie een prijs die 100 euro hoger ligt!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
                  Ik zie een prijs die 100 euro hoger ligt!!
                  Als je om 14:02 op de link had geklikt, dan had je ook 2799 euro zien staan (tenzij het een typfout is van Jer0en natuurlijk).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                    Als je om 14:02 op de link had geklikt, dan had je ook 2799 euro zien staan (tenzij het een typfout is van Jer0en natuurlijk).
                    Klopt toen stond hij aan 2799 euro heb ik ook gezien...

Comment

Wat me precies ook opvalt is dat er veel mindere actie gebeuren rondom de Canon 5DmkIII terwijl bvb. Nikon precies met acties naar je hoofd smijt.
                      (of de winkeliers)...
                      EMBLEMATA.BE

Comment

btw: zijn er webshops waar je ze toch voordeliger kan kopen die ook betrouwbaar zijn? Want hier zijn de prijzen allemaal 3000euro. Kan je die bvb niet vanuit Azië importeren ofzo?
                        EMBLEMATA.BE

Comment

Ik heb mijn 7D gekocht bij Simply Electronics , en de 5DII staat daar 2509€ .
                          Maar ik moet er ook bij vermelden , dat er regelmatig mensen zijn die problemen hebben bij deze winkel , want er loopt hier ook ergens een draadje over .
                          Ik heb hier al 3 items gekocht zonder problemen .
                          Groeten , VDSDigit@l

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VDSDigit@l Bekijk bericht
                            Maar ik moet er ook bij vermelden , dat er regelmatig mensen zijn die problemen hebben bij deze winkel , want er loopt hier ook ergens een draadje over .
                            Wou mijn 7D daar ook kopen maar heb toch maar in een Belgische winkel gekocht kwestie dienst na verkoop.
                            Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                              Wou mijn 7D daar ook kopen maar heb toch maar in een Belgische winkel gekocht kwestie dienst na verkoop.

: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Waarom deze discussie ?

Comment

Re:: Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Oorspronkelijk geplaatst door VDSDigit@l Bekijk bericht
                                : Prijs Canon 5D mark III plotseling overal hetzelfde

Waar slaat bovenstaand bericht op.

Het gaat over de prijs van de Canon 5D mark III

Comment

Working...
                                X